[ OUR OPPA ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
./ / / / / / / / / // /
''Aahhh~~~umin oppa~~yuju nak balik oppaaa~~nak balikk~~aaahhh~~~oppaa~~yuju nak balik~~''
Seuara memekak yuju buat kan jungkook tak tenteram buat buat kerja nya sejak tadi lagi yuju menangis seperti budak kecil yang di ambil permainan nya malah yuju tak buat sikit pun kerja..
'-aahh~~oppa~~''
''Yak!! Choi yuna!! Baik kau diam! Sebab kau asik memekak!"tengking jungkook..
''Hisk..AAAHHHHHH!!! OPPPAAA!!!"
bukan nya diam seperti di minta kan jungkook yuju nalah semakin kuat menangis..pelajar yang lalu depan tandas mereka bersih kan hanya pelik dengan sikap yuju..junhkook berdiri dari duduk nya dan menutup mulut yuju..
''Yak..baik awak diam sebelum aku sumbat kepala'kau dalam tandas tak guna..''ancam jungkook..yuju mengigit tangan jungkook buat kan jungkook kesakitan.Buoan setakat gigit yuju malah membaling jungkook guma gayung tandas...menyebab kan muka jungkookmjadi mangsa..''Babo!! Semua ni salah awak!! Awak selalu cari gaduh dan buat yuju kena hukum cuci tandas namja! Tak guna! Aaahh~~saya nak balik~oppaa~~''yuiju meraung kan suara tangisan nya..junhkool menutup dua telinga nya tak ingin dengar suara yuji yang asik memekak sejk tadi..
''huuwaaahh oppa~~''
"Aish..''
Sedikit mengumpat jungkook menyumbat kan mulut yuju guna gula² yang ada di poket nya..sumbat sekali demgan pembalut nya buat kan yuju diam..'' makan candy tu dan buat kerja..aku malas nak duduk lama kat sini babo..''marah jungkook sambil kembali sambung kerja nya..Yuju mkeluar kan camdy iti dari mulut nya dan buka pembalut candy itu..sambil mengomel
''Kalau oppa ada pasti oppa tak'benar kan yuju buat kerja memjijik kan ni..hermm~~selama ni yuju tak oerna cuci tandas kat jepum pun tak oerna dan korea ni dah bagi kenangan buruk..hiks..mashita~~mashita? Mana awak beli candy ni sedap~~''
Jungkook sejak tadi perhati kan yuju yang bersikap seperti budak'kecil..bila yuju tanya jungkook tersenyum..
''Mashita..''tanya jungkook yuju angguk kan kepala nya..''Aku tak beli..sebab aku jumpa dalam lubang tandas sedap kan..''kata jungkook tersenyum dunia yuju menjadi mendung serrta ada kilat yang akan menyambar jungkook sekejap lagi yuji menatap jungkook seperti akan menerkam jungkook sampau mati..''burago?? Dalam tandas..boo!! AAAHHHHHH~~~~!!!!"akhir nya yuju emnangis lagi satu sekolah boleh saja demgar suara nya..jungkook mengetuk kepala yuju berulangkali guna gayung di tangan nya..
''Yah..yah..aku gurau jer lah..asal'kau suka menangis ah! Aku bemci tengok airmata palsu kau tu..suara kau buat teling aku pekak! " marah junhkook..yuju pun kembali diam candy tadi tak laghi ia makan..jungkook kembali sambung kerja nya..yuju perhati kan jungkook yang sibuk membersih ketika jungkook membelakangi nya pelan-pelan yuju endak lari kan diri..
''Awak nak ke mana..''
''Kyah!! Yah lepas lah!!"
Yuju tak berjaya lepas kan diri sebab junngkool menarik baju nya dari belakang..tak membenar kan nya keluar..
''Kau nak aku buat kerja ni sendiri..yah sejak tadi kau asik diam kan diri dan menangis..dah tiba masa nya kau pula buat kerja..''kata jungkook lagi..''shiero!!"jerit yuju''aish..yak!!"jungkook kembali menengking yuju selagi ia tak bersikap kasar selagi itu yuju akan berkeras kepala..mau tak mau yuju terpaksa buat kerja nya..dengan asik mengomel sepanjamg masa jungkook menyumbat telinga nya agar tak dengar suara mengomel yuju.
.
.
.
'' bo? Sinb-ah awak tak bergurau kan..awak dan V dah putus awak biar betul..'-Satu pun chingu sinb tak percaya yang sinb dah break up dengan V..agak mustahil'sebab selama ni mereka nampak baik² jer..''dah lah jangan di bahas lagi..mari kita belajar''kata sinb tak ingim persoal kan hal yang membuat nya sedih ..
YOU ARE READING
OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_complete
Roman d'amour#BTS #GFRIEND #XIUMIN IKUti kisah xiumin abang sulung kepada 6adik yeoja nya. setelah kepergian appa dan omma mereka ...xiumin sebagai oppa telah mengambil ahli tugas appa dan omma nya untuk menjaga ke semua adik nya iaitu. yuju, umji, sowon, yerin...