[ OUR OPPA ]
.
.
.
..
.
.
.
.
/ / / // / / / / // /Keenam saeng xiumin sejak tadi lagi mengekori xiumin yang bersiap untuk keluar dengan hani hari ini..ke mana xiunin pergi akan mereka ikuti..xiumin hanya geleng kan kepala melihat gelagar saeng nya itu seperti anak yang di takut tingal kan omma mereka ketika jalan..
''Betul ke oppa akan kelur dengan hani unnie hari ni..''soal yuji setidak nya mereka tau bersopan untuk pangil hani unnie apa lagi mereka tak mempunyai unnie..tapi mereka tak terifkir nak jadi kan hanji unnie mereka..''nae..tapi oppa tak lama sebab kan hari ni adalah perayaan chuseok..oppa dah sedia kan hanbok korang malam ni kita akan ke taman thema untuk meraya kan nya..semua orang aoan berkumpul di sana..''kata xiumin sebab kan hari ini adalah hari perayaan chuseok mereka di mana semua orang akan mrmakai hanbok..tetap saja merewka bermuka masam..
''Oppa pasti lama..''kata eunha..''tak lah malam oppa akan balik secepat nya..''balas xiumin menyakin kan mereka..tak lama kemudian lonceng rumah merwka di tekan dari luar..''tolong tengok kan siapa yang datang..''kaya xiumin yuju dan yang lain cepat² ke bawa sebab mereka tau siapa yang datang semesti nya hanji ketika mereka buka pintu dan betuk dugaan merewka hanji lah yang datang..yeoja cantik itu tengah tersenyum..
''Anyeong..''sapa hanji ramah..sedikit pun yuju dan yang lain tak suka kan hani..''unnie betul ke nak keluar dengan oppa kami..''soal yerin..''nae..wae gwenchana unnie akan kembali kan oppa koramg secepat nya..''balas hani..tentu saja mereka masih sukar nak percaya..tetiba hani tersenyum jahat ia mendekati kepala nya ke arah yujui dan yang lain..
''Korang kena berbuat baik dengan unnie..sebab kalau tak unnie akan rampas xiumin oppa dari korang dan tak akan kembali kam xiumin lagi..''kata hani sambil menunjuk kan bahawa xiu in aoan jatuh dalam gengaman nya..
''Oppaaa!!! Jangan lah tingal kan kami~~''menjadi sedig mereka setelah hani berjaya buat mereka takut..xiumin yang baru turun hanya tersenyum sebab xiumim tau hani senjaga buat yuju dan yang lain takut..merayu-rayu mereka agar xiumin tak keluar dengan hanji..''Oppa jebal..jangan lah pergi..''rayu sinb ''hye..oppa tak lama pun jangam takut oppa akan balik secepat nya..''kata xiumin..tiada apa boleh mereka buat selain setuju saja..ketika xiumin dan hani pergi..hani sempat membuat mereka takut sebelum masuk kereta..
''Kita tak boleh duduk diam..kita kena ekori xiumin oppa dan tengok apa mereka buat..''kata yuju kesemua mereka saling berpandangan..''baik lah kita bersiap..''kata sowon langsung saja mereka bersiap umtuk mengikuti xiumin dan hani...tak lama setelah itu mereka dapat melihat hani xiumin berjalan menuju ke taman hiburan..
''Yah..apa yang kornag buat sini..''tegur seseorang..yuju dan yang lain tngah menyelinap..serentak menoleh pada suara tersebut dan rupa nya jimin v dan jhope lah tegur mereka..''tiada buat apa..''jawap mereka serentak kembali memerhat kan xiumin..jimin jhope dan V pun pelik dengan sikap enam beradik itu..jimin pun terikut-ikut memerhati kan apq mereka tengok..
''Yuna..apa yang yuna tengok sebenarnya..''tanya jhope di samping yuju..''kami tengh perhati kan umin oppa..yeoja jahat tu nak rampas umin oppa dari kami dan kami mesti menghalang nya..''jelas yuju..jhope hanya tersenyum''boleh kami join..''kata jimin..''boleh jer..ramai lagi bagus..''balas sowon..''apa yang jorang buat ni..kita sepatut nya main basket kan..''sowon terdengar suara jin namjachingu nya..saat sowon menoleh sememang nya itu jin bersama jungkook dan suga..''korang semua ada kat sini..''soal sowon yuju dah yang lain turut menoleh semakin hancur hari yuju sebab jungkook ada...''korang pasti ekori kami kan sejak tadi..''tuduh yuju..''siapa yang ekori korang..tiada masa nak ikut korang..''balas jungkook..
''Jebal..kita bukan ke sinj untuk bergaduh..kita akan kehilangan umin oppa..''kata umji..''awak dah lambat..xiumin hyung dah hilang.''kata V..mereka pun terkejut dan melihat xiumin tiada di tempat tadi lagi mereka kehilangan jejak xiumin..
YOU ARE READING
OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_complete
Romance#BTS #GFRIEND #XIUMIN IKUti kisah xiumin abang sulung kepada 6adik yeoja nya. setelah kepergian appa dan omma mereka ...xiumin sebagai oppa telah mengambil ahli tugas appa dan omma nya untuk menjaga ke semua adik nya iaitu. yuju, umji, sowon, yerin...