CAPTER 10

1K 59 0
                                    

[ OUR OPPA ]



.


.


.


.


.


.


.


.


.



/ / / / / / / / / / // / / / / / /



SETElah kejadian itu di akan yuju telah buat jungkook tak sedar kan diri kini mereka berada di rumah keluarga jeon..di mana jungkook yang sempat pengsan dah sedar menatap yuju tanpa beergeming sambil menyentuh pipi hya yang merah bukan setakat kedua nya dalam aura hitam dan putih tapi xiumim dan yang lain pun sama ada takut ada yang marah..yuju memain kan dua jari sebab kan gugup sowon yang kebetulan ada juga menyiku yuju agar yuji bersuara untuk minta maaf..dengan berani yuju menatap wajah marah jungkook..



''Heheheh..mianhae''ucap yuju meniru senyuman yerin..


''Bo...mianhae?..kau cakap mianhae..setelah apa kau buat dengan senang nya kau cakap mianhae..''geram jungkook''alah..tiada apa boleh di ucap kan melain kan kata maaf''balas yuju bersikap polos..jungkook menghentak kaki nya ke lantai dan mencapai pembaris milik jb yang kebetulan ada di meja jungkook hurul kan pembaris tu arah yuju..



''KAU IMGAT DENGAN KATA MAAF SEMUA PEKARA BOLEH DI SELESAI KAN KAH AH!!..KAU DAH TAMPAR PIPI AKU! PUKUL AKU GUNA KAYU! DAN KAU JUGA PELUK AKU MASA AKU TAK SEDAR KAN DIRI..KAU AMBIL KESEMPATAN ATAS AKU KAN..AAHH!..JANGAN ...INGAT....KAU BOLH TERLEPAS!!!"



semua nya ketakutan melihat wajah simga jungkook marah sambil menunding pembaris besar itu di depan muka yuju..


''Salah awak juga sebab tak beritau dari awal yang dia saeng awak..''kata yuju..jungkook tanpa belas kesihan mengetuk kepala yuju guna pembaris tu banyak kali..


''Ya..ya.ya...kau memang nak mati kan choi yuna..''geram jungkook..''aish! Sakit lah tak guna!"tepis yuju ikut marah''bo!?..tak guna! Awak dah buat salah dan sekrang awak nak cakao aku tak guna! Baik awak keluar dari rumah ni sebelum aku cincang² badan kau buat makan malam anjing aku..nak ke!"tengking jungkook buat kan yuju terkejut..jb dan xiumin saling berpandangan..mereka berdua pun tak tau nak buat apa..orang tua jungkook tiada dimrumah jadi tiada siapa mampu redah kan pergaduhan mereka itu..


'' araseo! Tau lah saya keluar..''kata yuju..xiumin menhalang yuju dari pergi buat kan yuju hairan pada oppa nya itu..


''Ada baik nya korang berdua berbaik..''kata xiumin pada jungkook dan yuju..''bo..berbaik? Dengan yeoja ni? Aku lebih suka bunuh diri.''kata jungkook begitu telalu marah sampai kan xiumin pun tak di hormat nya..''baik bawa yeoja ni keluar cepat..sebelum aku buat dia sate..''kata jungkook..xiumin dan sowon pun keluar habis bertegur jb..pintu di tutup dengan kuat oleh jungkook buat kan yuji, sowon dan xiumin terkejut..


''Namja tak guna..''kata yuju sambil menendang bayang pintu rumah jeon itu..''yuna..''pangil xiumin..yuju pun menoleh..''kita kajja..kita berbincang di rumah..''kata xiumin. yuju pun menganguk faham ketika mereka keluar pagar rumah mereka terserrmpak dengan umji dan jimin hairan mereka melihat tubuh basah mereka..

OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_completeWhere stories live. Discover now