Pabudau savo kambaryje,susiėmiau už galvos.Tai negali būti tiesa,Niall ne mano brolis?Pakilusi iš lovos išlėkiau iš kambario.-Niall,-sušaukiau.Bet tyla.Nusileidusi laiptais žemyn apieškojau visus kambarius,bet jo nebuvo.Gal būt tai tik sapnas?
-Ah..,-atsidusau.
Prisėdau ant sofos ir įsijungiau televizorių.Junginėjau su pulteliu kanalus ieškodama kažką įdomaus.Nieko įdomaus neradusi,išjungiau televizorių.Suskambo durų skambutis,tad suurzgusi pakilau iš sofos ir nuėjau atidaryti duris.Vos atidariusi į vidu įvirto Amanda.
-Maniau tu mirus,-nusijuokė ji.Ką ji turi omeny?
-Labas tau irgi.Kokiais vėjais tokia uždūsusi atlėkei?,-pakėliau antakį.-Ah,taip,užeik,-šyptelėjau ir mostelėjau ranka į svetainę.Nuėjusios klestelėjau ant sofos.Ji atliko tą patį.
-Pažiūrėk į tai,-ji atkišo savo telefoną.Nesupratusi paėmiau jį ir pradėjau skaityti jos elektroninio pašto gauta žinutę.
Labas Amanda.
Manau reikėtu Tau saugoti savo draugę April-Jane.Na ji tikrai gardus kasnelis,bet jį atsiims už tai ką padarė man Malik.Jis per plauką manęs nenužudė,bet esu dėkingas ir jam,kad paliko mane gyva.Manau ir tau vertėtu pasisaugoti,nes į šį reikalą įsivėlusi ir tu.Tad pasisaugokit.
-Alex xo.
Man iš rankų iškrito telefonas.Jis gyvas.Pakilusi nuo sofos,užsidėjau ranką ant galvos ir vaikščiojau pirmyn atgal vis kartodama,kad jis gyvas.-Aš dėl šito ir atvažiavau pas tave.Ir be to pranešiau Zayn,kad tau gręsia pavojus,tad jis turėtu greitai atvažiuoti,-prakalbo ji.
Jis gyvas.To negali būti..Jai jis mane nori surasti tai jis ir suras.Išgirdau mašinos garsą privažiuojant prie mano namų.Ilgai laukti nereikėjo ir į vidų įbėgo Zayn.Jis pribėgęs apsikabino mane ir nužiūrėjo.
-Ar tau viskas gerai?,-pasiteiravo jis.
Esu įsikibusi į jo marškinius.Pasiilgau jo apkabinimų.
-Taip,man viskas yra gerai.Bet kaip jis gali būti gyvas jai Tu sakei,kad šovei jam į širdį?,-atšlyjusi nuo jo paklausiau.
-Pasirodo kliudžiau jam tik šonkaulius,-suurzgė jis.-Tau čia nesaugu,tad vaižiuosim pas mane,-pagrėbęs man už riešo pradėjo temtis.
-Paleisk,-pasimuiščiau
.Kodėl jis grubus?Jis atsisukęs į mane pažiūrėjo piktu žvilgsniu.
-Aš sakau,kad tau čia nesaugu,supranti?,-pakėlė balsą jis.
Krūptelėjau.Jis niekad dar nebuvo ant manęs šaukęs.
-Man reikia daigtų,-užsidėjau rankas ant krūtinės.
-Juos paims Niall,-išgirdus Niall balsą,kojų galūnės tiesiog nutirpo.
-Nia-iall?,-sumykčiojau.Pro duris įėjo Horan.
-Kažkas kvietė mane?,-pasukau galvą į jo pusę ir mūsų akys susitiko.Nuleidau greit akis.Nenoriu visiškai jo matyti.
-Surink visus April daiktus ir atvešk juos pas mane,o mes važiuojam,-apkabinęs mane per liemenį išsivedė iš namų.
-O kaip Amanda?Juk jai ir pavojus gresia,-sustojau šalia mašinos.
-Dėl jos nesijaudink,sustiprinau jai apsaugą.Ji nepražūs,-pasakęs įsėdo į mašiną.Atkartojau jo veiksmą.
***
Važiavome ilgą kelią iki jo namų.Tarp mūsų vyravo tyla.Norėdavau paklausti begalybę klausimų,bet susilaikydavau.Kodėl jis man padeda?Ne jau jis man jaučia tą patį?"Tik tavo svajonėse,kvaiša",-pasakė mano pasąmonė.
Iš dalies tai tiesa.Juk jis neturi jausmų,o aš dedu vilti,kad jis pasiūlys b8ti jo mergina. Privažiave dviejų aukšt7 namą,išlipau iš mašinos .Zayn padarė tą patį.Sekiau jo pavyzdžiu eidama link namų. Įėja vidun buvau staigiu judesiu pristumta prie sienos ir prispausta jo kūnų.
-Pasiilgau tavo kūno,-sumurmėjo man į ausį jis.
-Pabučiuok mane,-tariau.
Pasakiusi tik tada supratau ką pasakiau.-Aš turė...,-nebaigusi sakyti,jis savo lūpas pridėjo prie manųjų.
YOU ARE READING
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanfictionViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season