-Ką tu sumautai veikei mano kabinete,-suurzgė jis.
-Aš nebuvau tavo kambaryje,mielasis,-stengiausi kuo galėdama išspausti šypseną.
-Nemeluok man!-jis su savo ranka trenkė į sieną.Krūptelėjau.
-Aš nemeluoju tau,mielasis,-pridėjau savo ranką ant jo kairiojo žando.
-Aš radau plaukų segtuką ir dingo viena nuotrauka,-jis savo kūną prispaudė arčiau manojo.
-Nurimk,gal būt tai namų tvarkytojos segtukas,o nuotrauką kažkur pametei,-dieve.Kokia aš baisi melagė.
-Bet jeigu aš sužinosiu,kad tu..- nutraukiau jį bučiniu. Alex'as sutriko nuo mano veiksmų,bet atsakė į mano bučinį.Planas prasideda.
Pritrūkus oro,atsitraukėme.Žvelgiau į jo kupinos aistros akis.Jis savo rankas uždėjo ant mano liemens.
-Nežaisk su manimi,-dūsaudamas tarė jis.Apsikabinau jį per kaklą.
-Aš nežaidžiu,mielasis.Aš tiesiog apgalvojau viską.Nuo tavęs nepabėgsiu.Jai pabėgčiau tu mane rastum ir sumuštum.O aš nenoriu būti sumušta,-apsilaižiau savo išdžiuvusias lūpas.
-Mano mergaitė,-jis pasilenkė prie mano kaklo,krimstelėjo odelę.
Išleidau tylų atodūsį.Jam tai patiko.Savo pirščiukais vedžiojau per jo krūtinę braižydama įvairiausius raštus.Vaikino rankos nuslinko ties mano suknelės užtrauktuku.Jis jį atsegė.Nenorėjau būti prieš jį nuoga,tad apsukau mus.Dabar jis stovėjo atsirėmęs į sieną.Savo pirštais užkabinau marškinių sagas ir iš lėto pradėjau jas atsagstyti.
-Dieve,April,tu vedini mane iš proto,-suurzgė jis.
Nusišypsojau jam.Atsagsčiusi sagas,nuvilkau jo marškinius.Ant jo kūno buvo keletas tatuiruočių.Pirštu-perbraukiau per jas. Alex'as sudrebėjo.Pakėliau savo akis į jį.Neiškentęs jis, sulietė mūsų lūpas.Atsakiau į jo bučinį.Mano rankos nuslydo ties jo V linijos.Jo iškilimas kelnėse padidėjo.Jis ruošėsi nuvilkti mano suknelę,bet laiku suskambo jo telefonas.
-Nekenčiu kai mus kažkas trukdo,-tarė jis.
-Viskas gerai.Eik kalbėti su telefonu,o vėliau pabaigsim ką pradėjome,-dieve aš rizikuoju.
-Pažadi?-sušnabždėjo į ausį.Mano kūną nutrenkė elektra.
-Pažadu,-tariau.Pakštelėjau vyrui į žandą ir pasišalinau iš kambario.
Velniava tikrai įkliuvau.Priėjusi kambarį,įžengiau vidun. Uždariusi duris po savęs,nieko nelaukusi,kritau į lovą. Šudas. Dabar tikrai nuo jo neišsisuksiu.Na jai nesupratote mūsų planas būvo toks,kad aš turiu apsimetinėti esa mylinti jį.Tada suteiksiu jam pasitikėjimą manimi ir jo apsauginiai manęs nesekios.Turėsiu progą pasprukti nuo jo.O vos pasprukusi grįšiu į Londoną.
Pakilusi nuo lovos,nusimečiau suknią nuo savęs ir nutipenau į vonią.
Atlikusi visą ritualą,grįžau į lovą,palindau po patalinę ir užmigau.
***
Pabudau ryte nuo bučinių ant mano kūno.
-Mmh?-sumurmėjau.Bučiniai nesiliovė.-Ir kas tu bebūtum leisk man miegoti,-apsiverčiau ant kito šono.
-Mažytę,jau pietus,laikas keltis,-šiek tiek pasimuisčiusi,atsisėdau lovoj.
-Labas,-nusižiovavau. Alex jau vilkėjo pilką kostiumą.Plaukai buvo šiek tiek susivėlė.
-Sveika,-priėjęs pakštekėjo į lūpas.Šyptelėjau.-Išvykstu į darbą,susimatysime vakare,brangioji,-pasilenkęs pabučiavo mano kaktą,pakilęs nuo lovos,apleido mano kambarį.
ESTÁS LEYENDO
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanficViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season