April pow.
Aš jaučiau, kad vaikinas tapo medžiotoju, o aš jo - grobiu.
Jis viena ranka laikė suėmęs mano kaklą, o kita nuo manęs plėšė drabužius.Netrukus supratau, kad jis daug stipresnis už mane. Jis su keliu atstūmė mano šlaunis vieną nuo kitos. Alex stipriau suspaudė mano kaklą, ir vos galėjau kvėpuoti. Maldavau jo to nedaryti ir žadėjau niekam apie tai nepapasakoti. Jis nesustojo.Jis pradėjo mane prievartauti. Mano maldavimai nieko nereiškė - gali būti, kad tai tik jį padrąsino.
Jaučiausi tarsi jis nebūtų žinojęs, kad ten esu aš. Svarsčiau - gal jis liautųsi, jei suprastų, kad prievartauja mane, žmogų?
-Prašau,liaukis!,-šaukiau.
-Tylėk,ir netrukdyk man!-sugriebęs mano ranką stipriai spaudė. Ašaros nevaldomai bėgo,o kūnas draskėsi iš vidaus.Esu šiukšlė...Kalė...Lėlė,su kuria ką nori tą ir daro.
-Dieve,oh!-dejavo jis.
***
Alex miegojo šalia manęs.Norėjau pakilti iš lovos,bet kūną sukaustė skausmas.Man reikia nusiprausti,jaučiuosi purvina.Nurijusi seiles,pakilau nuo lovos,bet iškart suklupau.
-Velniava,-sumurmėjau.Susiėmusi už pilvo,atsirėmusi į sienas,šiaip netaip atsidūriau vonioje. Uždariusi duris bei jas užrakinusi,nutipenau prie veidrodžio.Visa išbalusi,akys ištinusios nuo verkimo,plaukai nebetokie švelnūs kaip anksčiau-dabar jie susivėle. Prisipildžiusi vonioje vandens-įlipau į ją.Karštas vanduo gėlė mano kūną.Šiek tiek suinkščiau iš skausmo.Atsiguliau vonioje ir mėgaujausi malonumu.Kodėl man šitaip? Kodėl jis būtent pasirdodė nelaiku ir nevietoj? Kodėl? Su savo mintimis panėriau po vandeniu.Gal būt aš nukeliausi šitokiu būdu pas Zayn?
Sorry už trumpą dalį,tiesiog nebeturiu laiko rašyti dalių,bet stengiuosi parašyti jas dėl jūsų. Ir taip esu šudinos nuotaikos.Noriu nuomonių, gal būt jos man pakels nuotaiką ;) Nepamirškit vote!
DU LIEST GERADE
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanfictionViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season