Pabudau ryte su dideliu galvos skausmu.Atsisėdau lovoje ir apsidairiau po kambarį.Esu visiškai viena kambaryje.Pro užuolaidas skverbėsi saulės spinduliai.Keista,kad Alex'o nėra šalia.Bet,kaip aš čia atsiradau? Ar Alex'as mane čia atnešė? Pamenu tik tai,kad grįžau vakar namo ir su savo "vyru" vakarieniavome.O kaip aš nusigavau iki kambario visiškai neatsimenu.
Pakėlusi antklodę nuo savo kūno-susilaikiau nesurėkusi.Šiuo metu esu visiškai nuoga.Tai vis dėl to kažkas vakar nutiko,bet kas? Kodėl aš visiškai nieko nepamenu?Užsidengiau savo kūną baltą antklodę ir pakilau iš lovos.Mažais žingsniukais nutipenau prie komodos stovinčios netoli lango.
Išsitraukiau apatinį trikotažą,bet staiga mano gerklė pradėjo be proto džiūti,o kūną apėmė šaltis.Uždariusi komodos stalčių,lėkte nulėkiau į vonią.Atlenkusi kraną vandens,pakišau sauja delno po vandenių.Prisikaupus delne šalto vandens atsigėriau manydama,kad troškulys nusmuks,bet klydau.
Nusimetusi nuo kūno paklodę,nelaukdama nieko,įėjau į dušo kabiną.Paleidusi srovę vandens - palindau po ją. Šiltas vanduo tekėjo mano kūnų,užsimerkiau pasinerdama į malonumo pojutį. Su rankomis perbraukiau per šlapius plaukus.Sugriebusi rankomis dušo žėlę,užsipyliau ją ant rankos.Padėjusi buteliuką ant lentynėlės išsimuilinau kūną.Gaivus persikų kvapas užgožė manąją nosį. Išsimuilavusi kūną taip pat ir išsiploviau galvą,troškulys nurimo,o kūnui pasidarė šilčiau.
Išlindusi iš dušo,paėmiau baltą rankšluostį kuris kabėjo ant pakabos,apsivijau kūną.Priėjau prie veidrodžio kabančio ant sienos,nužvelgiau save.Keista,bet nesu išbalusi,atrodau kaip įprastai.Išėjusi iš vonios,nuėjau prie kosmetinės staliuko.Prisėdusi ėmiausi dažyti veidą.
***
Privažiavusi savo firmą-išlipau iš mašinos.Dėkoju Alex'ui,kad apsaugą man nuėmė.Užrakinusi mašiną,užlipau laiptukais prie pastato durų bei jas pravėriau.Mane pasitiko žmonių žvilgsniai bei jaukumas.Praėjau pro registratūra dar prieš tai pasisveikindama su mergina.Įėjusi į liftą,ruošiausi kilti,bet vyriška ranka sulaikė užsidarydamas duris.Pakėliau akis į vaikiną.Sulaukiau kvėpavimą.Įžengęs jis į liftą,paspaudė paskutinio aukšto migtuką ,prieš užsidarant durims jis prirėmė mane prie sienos.
-Po šimts,ką tu darai?-neištvėrusi tyliai sušunku.
Jo gilios mėlynos akys skverbiasi į mane.Ir kodėl aš sutikau su juo bendradarbiauti?
-Man labai malonu tave matyti,April,-Niall duslus balsas užgulė mano ausys.
-Paleisk mane.Lifte yra kamerų,,-sušnabždu.
Ištikrųjų melavau jam apie kameras.Jų čia nėra,bet manau reikės jas čia įstatyti.
-Žinai,manau Alex'as greitai sužinos apie mus...-nutęsė jis.
-Kaip "mus" tokio žodžio nėra,bet jai tu jam prasitarsi,kas nutiko tarp mudviejų-tu lavonas,-nusijuokiau.
-Mažute...Su tavimi gyvenau visą vaikystę ir puikiai tave pažįstu.O kalbant apie Alex žinau koks jis yra.Aš apie jūsų šeimą žinau daugiau negu reikia,-Ne.Kaip jis viską gali žinoti,kas tarp mudviejų vyksta?
Liftui sustojo ir netrukus duris prasivėrė. Atsipūčiau,Niall atsitraukė nuo manęs ir pasitvarkė savo pilką kostiumą.Ruošiausi eiti,bet jis sugriebė mano ranką ir galiausiai tarė:
-Šiandieną vakare 9:00pm, tavęs lauksiu centrinėje gatvėje prie parko.Nesulaukęs tavęs,bus pranešta Alex'ui apie mus.
-Tu man grasini?-susiraukiau.
Jai jis prasitars apie tą naktį-jis lavonas.O aš busiu vėl sumušta ar net blogiau.
-Ne,bet aš tave perspėju,-ištrūkusi iš jo gniauštų,nulėkiau kabineto link.
Per pietų pertraukėlę užsimaniau išgerti kavos iš Starbuck kavinės. Pasiėmusi piniginę,išėjau iš kabineto.Prieš išeidama iš ofiso,pranešiau sekretoriai,kad netrukus grįšiu.Žinoma taip pat ji manęs paprašė kavos.Eidama link starbuck kavinės,mane sekė žurnalistai ir fotografavo.Paspartinusi žingsnius,atsiradau prie kavinės.
-Sveiki,ko norėsite,panele?-prie prekystalio prisistatė gan jaunas vaikinas.
-Man viena vidutinį karamėlinės frapučino su April vardu ir balto šokolado frapučino su Kate's vardu,-nusišypsojau.
Teko šiek tiek palaukti,gavusi savo kavą,sumokėjau pinigus ir apleidau pastatą.Eidama tekeliu,pamačiau labai panašu vaikiną į Zayn. Bet ne..jis negalėtu čia būti.Išsitraukusi telefoną rašiau žinute Berlyn,tol kol neatsitrenkiau į kažką kieto.Visas karštas kavos turinys atsidūrė ant vaikino juodų marškinėlių.Vis dar neišdrįsau pakelti savo akių į jį,tol kol neišgirdau jo balso:
-Po velniu!
Pakėlusi savo nuvargusias akis sutikau rūstų rudaakio žvilgsnį.Jo veido mimika pasikeitė kaip ir manoji išvydusius vienas kitą.
-Za-Zay-n?
NORIU NUOMONIŲ :))
ESTÁS LEYENDO
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanficViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season