15 Dalis

1.5K 103 0
                                    


Pakilusi nuo grindų,nulėkiau į vonią apsiprausti.Nusimetusi šlapius drabužius palindau po karšta vendens srove.Vis dar negaliu patikėti,kad jis grįžo.Per jį turėjau prisiminti visus įvykius kurie įvyko mokykloje.Nebenoriu jausti kažkam šiltu jausmų,nes žinau,kad būsiu vėl iskaudinta.Bet kodėl turėjau jį pamilti ir būtent pasirodyti šiuo metu?Nusikračiusi minčių,nusiprausiau,apsiviniojau sausu rankšlosčiu kūną nuėjau prie veidrodžio.Akys patinusios dėl verkimo,visa išbalusi.Patraukusi šlapius plaukus į kitą pusę aiktelėjau.Ant kaklo puikavosi viena didelė mėlynė.Su pirštu priliečiau tą vietą ir prikandau lūpą.Kaip?Ir kada tai man kažkas padarė?Alex.Tas idijotas paliko man meilės žymę.Prigriebusi nuo spintelės kosmetinę,išsitraukiau pūdros ir bandžiau užsimaskuoti.Šudas.Ji per daug ryški,kad nesimatytu.Suurzgiau.Pasidariusi makiažą,išsidžiovinu plaukus palikau vonią.Atsidariau savo spintą,išsitraukiau timpas bei džemperį.Pasidėjau juos ant lovos ir nulėkiau apatinių.Susiradusi apatinius,juos apsivilkau.Apsirengusi visa pagriebiau telefoną nuo spintelės ir išvažiavau į sandelius.Bevažiuodama pamačiau tąpatį Range Rover automobilį.Aš juos perspėjau.Nuvažiavau į artimiausia degalinę ir sustojau.Jie šiek tiek toleliau sustojo nuo manęs.Turbut mano,kad aš jų nepamatysiu.Nusijuokiau.Idijotai.Išsitraukusi iš bardačioko savo žaisliuką,užsikišau už savo liemens ir išlipau iš mašinos.Pasitaisiusi džemperį ėjau jū link.Pasitvarkiusi palaidus plaukus,priėjau prie jų.Neklydau,tie patis vaikinai kurie sekė mane.Jie išlipo iš mašinos ir atsistojo priš mane.
-Ar kas nutiko,panele?,-paklausė vienas iš jų.Aš tik šyptelėjau.
-O jus kažko ieškot?,-kilstelėjau antakį.
-Na...,-susižvalgė tie du.Išsitraukiau pistoletą ir nustačiau į juos.
-Juk aš jus perspėjau,kad manęs nebesektumėt,tad aš už savo veiksmus neatsakau,-mirktelėjau,užtaisiusi ginklą šoviau į mašinos galine padangą.
-Tu gal pakvaišai?Tu žinai,kiek ši mašina kainavo ir kiek kainuoja jų padangos,-pradėjo rėkauti vienas iš jų.
-Manau,Malik turi pinigų ir jam tikrai negaila jų ant mašinų išleisti,-nusijuokiau.Peėjusi į kitą pusę,užtaisiau ginklą ir šoviau į kitą padangą.Man pradeda patikti.Nusijuokiau.
-Na manau daugiau nebeseksite manęs,nes manau nebenorite,kad kitą kartą į jus pašaudyčiau,-mirktelėjau ir patraukiau savo mašinos link.
-Nevykeliai,-sumurmėjau sau panosei.Įsėdusi į mašiną nurūkau keliu.
Privažiavusi sandelius,užrakinusi mašiną,nuėjau į vidu.Pastate vyravo tyla.Kur jie visi dingo? Juk manęs čia nebuvo tik svaitę.Įžengusi į susirinkimo kambarį visi ten sedėjo ir kažką aptarinėjo.
-Sveiki,kas nutiko?,-vos įžengusi paklausiau.
-Turime problemą,-leptelėjo Josh.
-Kokią?,-kilstelėjau į savo kėdę.
-Pažiūrėk į tai,-padavė man kažkokį lapą prirašytą.Paėmiau nieko nesupratusi ir pradėjau skaityti.

'Brangi April.

Mes turime tavo draugę Amanda.Kolkas mes dar jai nieko nepadarėme,bet mums reikia tavęs ir 3 milijonų dolerių.Kas kartą jai už blogą atsakymą skirsime tam tikrą bausmę.Juk mes puikiai tave pažįstame ir žinome,kad turi reikiama pinigų sumą.Taip pat žinome,kad draugė tau yra svarbi ir jos bėdoje nepaliksi.Tad turi 24 valandas atvilkti savo dailų kūnelį su pinigais į tam tikrą vietą,ir tavo draugė liks gyva.

Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora