Išnirau iš vandens nuo stipraus rėkavimo ir trankimo į duris.
-Įleisk mane,April,žinau,kad ten esi,-šaukė jis.
Greit išlindu iš vonios,užsidėjau naujus apatinius bei lemenėlę.Užsimetusi chalatą,atrakinau duris.Vos jas atidarius,mano veidas pasisuko į kitą pusę.Taip jis man trenkė.
-Aš tave kviečiu jau kaip dešimt minučių!Ką tu tiek laiko darei?-šūkavo jis.
Susiėmiau su ranka skaudanti žandą ir atsisukau į jį.Nežinojau ką pasakyti.Tiesiog tylėjau ir laukiau sekančių jo veiksmų.Jis pridėsio savo ranka man ant žando.
-April,aš tave myliu,-galėjau akyse matyti jo gailesti man.
-Kodėl mane skriaudi? Kodėl? Kodėl tiesiog manęs negali paleiti? Aš tavęs nemy,-nespėjus atsakyti,jo ranka susidurė su mano kitu skruostu.
Jis sugriebes mano šlapius plaukus sau į delną,juos patempė.Suinkščiau iš skausmo.
-TU ESI MANO.TIK MANO.NEDRYSK MAN SAKYTI,KAD MANĘS NEMYLI.PASAKYK,KAD MANE MYLI,APRIL!-šaukė jis.
Stovėjau ir kūkčiojau.Negaliu aš jam to sakyti.
-SAKYK!
-Aš..Myl-liu..Ta-a-v-e,-išlemenau.
-Šaunuolė,-jis atleido mano plaukus,sugniubau ant grindų.-Dabar aš turiu eiti į darbo susirinkimą tu eisi su manimi ir nebandyk man prieštarauti,-apsisukęs nužingsniavo durų link,jas atidaręs pro jas išėjo.
Pakilusi nuo grindų,nuėjau spintos link.Ją atsidariusi išsitraukiau mėlynos spalvos suknelę vos siekiančia kelius.Taip.Rengiuosi tik trumpus drabužius,nes Alex'ui tai patinka ir jis verčia mane taip renktis.Pagal jį,aš neturiu gėdytis savo kūno.Uždariusi spintos dureles,padėjau suknelę ant lovos.Nusivilkusi chalatą,užsidėjau suknelę.Susiradusi mėlynus aukštakulnius taip pat juos užsimoviau.Priėjusi savo kosmetinės staliuko,išsitraukiau dovanotus Alex'o papuošalus.Tai buvo kaklo vėrinys su mėlyna akute.
Užsisegusi jį ant kaklo,pasikvepinusi su kvepalais,išėjau iš kambario.Šiek šlubavau,bet stengiausi to neparodyti.Vos nusileidusi laiptais žemyn,lauke stovėjo juodas Range Rover automobilis.Šalia mašinos stovėjo vairuotojas,su juodu kostiumu ir juodais akiniais.Atidariusi duris,šiltas vėjelis atsimušė į mano veidą.Pamatęs mane vairuotojas,linktelėjo galvą ir atidarė mašinos dureles,nieko nelaukusi įsėdau vidun.Alex,jau sedėjo mašinoje ir naršė savo telefone.Pastarąjį kartą jis neišleidžia telefono iš rankų.Pajautęs,kad jė stebiu,atsisuko į mane ir nužvelgė.Prikando lūpą.Kiek suprantu jam patiko šiandienos mano pasirinkimas.Vairuotojas apėjo mašiną ir įsėdęs į ją ,užkurė variklį ir pajudėjome iš vietos.
***
Pirvažiavus gan didelį pastatą,vairuotojas išlipęs atidarė man durelęs.Vos mums išlipus apakino blykstes.Žurnalistų buvo begale.Esu čia pirmą kartą.Alex apėjęs mašiną,apkabino mane er liemenį.
-Šypsokis,-sumurmėjo man į ausį.Sustojome taip leisdami žurnalistams mus nufotografuoti.
-Pone Michell,tai jūsų sužadėtinė?,-paklausė vienas iš jų.
-Taip,-greitai bei trumpai leptelėjo jis.
-Kodėl mes nesame jos ankščiau mate?Ir kaip jūs,panele Michell susipažinote su juo ir užmezgete romaną?Ar ruošiates turėti vaikų?,-daugybe klausimų pasipylė iš žurnalistu.
-Dėl vaikų,esu tikras,kad jų turėsime,ar ne taip,meile?,-paklausė jis manę.Susiraukiau.Kokia jis nesamone čia rezgą?Jis spustelėjo mano šoną.
-Manau tik ne dabar,bet viskas bus su laiku,-išspaudžiau netikrą šypseną.Apsauginis atitraukė mus nuo paparacų ir mes įžengėme vidun į pasatą.Vos įženge vidun,mano kūnas nutirpo išvydus jį.
NORIU NUOMONIŲ ;)
ESTÁS LEYENDO
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanficViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season