Visi įmonėje dirbantys darbuotojai šventė,už mano įsigyta kitos įmonės dalį.Esu šiek tiek apsvaigusi.Stovėjau ir žiūrėjau į kalbančius žmones,gurkšnodama šampaną.Džiaugiuosi tuo,kad Alex'o čia nebuvo.Bet labiau keisčiausiai tai,kad jis manęs visiškai nieko neklausė kur buvau praeita naktį.
Manau jis kažką rezga prieš mane ir aš pradedu bijoti.Išgėrusi paskutinį turinį iš taurės,padėjau ją ant stalo.Prasibrovusi pro žmones,nuėjau į savo darbo kabinetą.Atidariusi duris,bei įjungusi šviesą krūptelėjau padėdama savo delną sau ant širdies.
-Niall ką tu čia veiki? Juk žinai,kad negali dabar čia rodytis,po to kas nutiko pas tave.
-Nagi,nereikia vengti dabar manęs.Mes abu žinom,kad mums tai patiko,-jo veide puošė pakreipta šypsenėlė.-Atėjau pas tave,tam,kad pasveikinčiau tave.
Vyrukas pakilo iš mano darbo kėdės,paėmęs kažkokią dėžutę su raudonu kaspinų - priėjo prie manęs.Viena jo ranka pasiekė kabineto duris.Netrukus jos užsidarė,o tada pasigirdo durų rakinimo garsas.
-Štai,Tau,nuo manęs,-paėmiau dėžutę į rankas,-atidaryk ją.
Gyliai įkvėpiau ir iškvėpiau.Pažvelgiau jam į akis.Jis padrąsindamas nuleido akis į dėžutę.Mano rankos drebėjo kaip drebulės lapelis.Netrukus pravėriau dėžutę.
-O Dieve,Niall,-užsidengiau burną su delnu ir pakėliau akis į vaikiną.
-Duok užsegsiu,-jis ištraukė iš dėžutės grandinėlę su kristalo gabalėliais.
Apsisukau ir atstačiau jam savo nugarą.Jo pirštai prisilietė prie mano kaklo,kai jis atmetinėjo mano plaukus į šoną.Keista banga parėjo per mano kūną.Netrukus papuošalas ilsėjosi man ant kaklo.Priliečiau jį su ranka.Dieve,jis tikrai brangus.Atsisukusi,priėjau prie veidrodžio kabėjusio ant mano sienos.Dieve,jis man ant kaklo atrodo gražiau nei dėžutėje.
-Niall..nereikėjo..,-atsisukau į jį,-aš negaliu jo priimti iš tavęs.Tai negerai,juk tu už jį mokėjai begale pinigų,o kristalai kainuoja daug.Ir nėr....
Buvau nutraukta putlių lūpų.Jos švelniai lietė mano lūpas.Kurį laiką neatsakiau į jo bučinį,bet aistra jam aplenkė mane.Savo rankas įvėliau jam į plaukus šiek tiek juos papešdama.Tvirtos bei stiprios rankos,suspaudė mano liemenį ir prisitraukė arčiau vyruko kūno.
Jaučiausi kaip rojuje.Bučinys vyko lėtai,bet su didele aistra vienas kitam.Tai blogai ir žinau,kad už tai keliausiu į pragarą. Niall lyžtelėjo mano apatinę lūpą,prašydamas įėjimo.Protas liepė liautis ,bet kūnas visiškai manęs neklausė.Pravėriau savo lūpą taip suteikdama jam įėjimą.Jo liežuvis itin greitai pynėsi su manuoju.Bijau vieno,kad tai gali privesti prie blogo.Atsitraukiau nuo jo.
-Tai negali tęstis..Ta naktis buvo tam,kad galėčiau sužinoti kur yra Zayn. Juk tu žinai tai..
-Sumautai nesakyk,man to!-šuktelėjo jis.-Žinai,po tos nakties negaliu išmesti tavęs iš galvos.Sukruštai negaliu.
-Prašau,nusiramink,Niall. Mes negalim to daugiau daryti..
-Kodėl tu man tai sakai? Nupirkau šį vėrinį tam,jog tu žinotum,kad man pradedi patikti ir aš noriu daugiau!-pasitraukiau į šalį,bijau jo tolimesnių veiksmų.
Jis pagriebęs nuo mano stalo dokumentus šveitė juos žemyn.Krūptelėjau nuo sukelto garso.
-Niall,prašau nustok!- šį kartą aš užrikau.
Jo greiti bei sunkus žingsniai pasiekė mano ausis.Netrukus buvau priremta prie veidrodžio kabėjusio ant sienos.Suinkščiau.
-Dabar paklausyk manęs.Naktimis tikrai saldžiai nemiegosi,-palikęs šlapią bučinį man ant kaklo,atsitraukęs,išlėkė pro duris.
NUOMONIŲ?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanficViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season