Pakėlusi savo akis,išvydau Niall.Nurijau susikaupusias seiles burnoje.Jis priėjo prie mano stalo ir klestelėjo šalia esančioje kėdėje.
-Niall? Ką tu čia darai?-susiraukiau.Ir be to,iš kur jis žino,kad aš čia dirbu?
-Atėjau pasikalbėti,-jis savo rankas sunėrė ant krūtinės.
-Sakyk,-atsirėmiau kėdėje.
-Aš atėjau dėl Zayn..-nieko nelaukus pakilau iš kėdės ir priėjau prie jo.
-Tęsk,-pamosikavau rankomis prieš jį.
-Aš žinau kur jis.Žinau visą informaciją apie jį,-nusišypsojo kvaila šypsena jis.
-Tai po velniu sakyk!-šuktelėjau.
-Man reikės atlygio,-nužvelgęs mane prikando lūpą.Praėjusi darbo stalą išsitraukiau čekių knygutę.
-Kiek?-tariau.
-Man pinigų nereikia,April,-atsistojo jis.
-Trijų milijonų užteks?-pažvelgiau į jį.Jis apėjo stalą ir atsistojo už manęs.Jo rankas atsidurė ant mano liemens ir švelniai jį glostė.Staiga buvau atsukta į jį ir prispausta prie stalo.
-Man nereikia pinigų jai dar nesupratai,-prikando lūpą,prisilenkęs prie mano ausies sušnabždėjo:
-Nueik su manimi vakarienės.Žiūrėjau į jo mėlynas vandenyno akis.Ar aš torėčiau sutikti?Žinoma,kad turiu.Juk jis žino viską apie Zayn.Ir aš turėsiu progą jam paskambinti ir pasikalbėti,kad mane ištrauktu iš šito šudo.
-Aš sutinku,-tariau.Jo veidą papuošė pergalinga šypsena.
-Susitiksime 21:00,atvažiuosiu tavęs pasiimti.Buk apsivilkusi savo karštą raudoną suknelę,-jis pasilenkęs,pakštelėjo į žandą,apsisukęs ant bato kulno pasišalino, palikdamas mane visą sutrikusia.
~
-Oh,atsiprašau,kad veluoju,užtrūkau darbe,-priėjusi apkabinau Berlyn,prisėdau prie stalelio.
-Viskas gerai,pati neperseniausiai atėjau.Užsakiau juodos kavos,-nusišypsojo ji.
-Gerai...-nutęsiau.Pro langą pamačiau keletą žurnalistų mus fotografuojančius.-Jų niekada neatsikratysime,-nusijuokiau.
-Tai jau tikrai.Tai kaip su Alex?-padavėjas atnešė mums kavos,linktelėjau jam.
-Tos dvi savaitės tiesiog buvo nuostabios.Jis manęs neskriaudė.Elgėsi tikrai švelniai,-atsidusau.-Jis prisipažino,kad mane myli..Ir aš bijau jausti jam tą patį.Per tą laiką,jis man padovanojo mašiną ir užrašė vieną iš jų firmų.Bet šiandien...Jis būtu manimi pasinaudojęs.Aš daugiau to nenoriu...Ateis tikrai tą dieną,kai vėl busiu išprievartauta...-mano balsas užlužo,o ašaros pradėjo kauptis akyse.
-Ei...Nurimk,-ji paėmė mano ranką sau į delną ir švelniai pradėjo glostyti krumplius.-Aš tikrai neleisiu,kad taip nutiktu.April,negali jo įsimylėti,girdi?Negali.
-Aš..Žinau..Bet kas bus kai viskas įvyks? Juk jis nori nuo manęs vaikų,o aš taip negalių.Dar po to kai sužinojau,kad Zayn gyvas...
-Ką? Zayn gyvas?-sutriko ji.
-Taip..Aš pati tuo netikėjau.Bet tą dieną kai męs susipažinome,aš tai sužinojau iš Niall.Jis man pasakė,kad jis gyvas.
-Tai juk šaunu! Galėsi pas jį grįžti!-šyptelėjo ji.-O tu su juo susisiekiai?
-Ne,ne.Ne taip ir lengva.Norėdama sužinoti informaciją,turiu su Niall nueiti pavakariniauti.Bet mano nuojauta kužda,kad jis norės kažko daugiau,-gurkštelėjau kavos.
-Tu negali su juo eiti,-paprieštaravo ji,-jai Alex'as apie tai sužinos...Vargu ar vyskas nutiks gerai.
-Aš privalau eiti,man būtinai reikia sužinoti kur jis,ir galu gale pranešti kur esu aš.Gal jis mane ištrauks iš šios kankinės,-staiga suvibravo mano telefonas.Išsitraukiau iš delninukės savo telefonę,jame švietė Alex'o numeris.
-Alex'as skambina,-pakėliau akis į ją.
-Atsiliepk,-paspaudžiau atsiliepti migtuką.
-Kur tu po galais esi?!-šūktelėjo jis.-Aš esu tavo darbe ir tavęs ten sumautai nėra!
-Nurimk,aš su Berlyn kavinėjė,-tariau.
-Tučtojau važiuoji namo!-sušukęs baigė pokalbį.Nurijau susikaupusias seiles.
-Aš turiu eiti,-greitai pakilau nuo kėdės,padėjusi pinigus ant stalelio ruošiausi eiti,bet ji sugavo mano ranką.
-Būk atsargi,-linktelėjusi pasišalinau iš kavinės.
Nebus nuomonių,nebus kitos dalies ;)) O kita dalis bus manau dirty ;))) So...Nepamirškit vote!
Nuotraukoje Berlyn ;)
YOU ARE READING
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanfictionViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season