2 Sezono 8 Dalis

1.1K 74 2
                                    

-Alex'ai netemk manęs taip,-suurzgiu. Priėjome liftą,įėjome vidun. Alex'as nuspaudė pirmo aukšto migtuką,pradėjome leistis žemyn.Atsirėmiau į stiklą esanti man už nugaros.

-Tu flirtavai su Greg,-po keletos minučių prašneko jis.

-Ką? Visiškai,ne,-papurčiau galvą atsisukdama į jį.

Jis atsidusta.

-Kodėl man meluoji?-vis dar ramiu tonu šneka jis.

-Aš nemeluoju,Alex'ai,-jis priėjo prie lifto migtukų ir paspaudė stop.

Liftas kaip man sustojo.Pažvelgiau į jį išsigandusiomis akimis.Jis priėjęs prie manęs,uždėjo savo rankas ant stiklo,taip įkalindamas mane tarp jo rankų.

-Ką kalbėjote su Berlyn,-sušnypštė man į lūpas.

Pasimuisčiau dėl artumo.Jo kvėpavimas buvo tolygus.

-Kaip Berlyn sakė,ji man siūlė...-jis trenkė iš rankos į stiklą ir sušuko.

-Nemeluok man!-pasukau savo veidą į šalį.

Jis suėmė mano žandikaulį ir atsuko į save.Pakėliau savo akis viršun nenorėdama sudaryti akių kontakto.

-Apie ką kalbėjot,klausiu?-nurijau susidariusi gumulą gerklėje.

-Aš sakau tiesą,žinau,kas manęs laukia kai aš tau meluoju,bet aš nemeluoju,prisiekiu,-mano balsas drebėjo.

Jis prisilenkė taip arti manęs,kad galėjau jausti jo kvėpavimą atsimušant man į lūpas.Kai galvoja,kad jis mane pabučiuos,Alex atsitraukė nuo manęs. Atsipūčiau.Širdis daužėsi kaip pašėlusi.Jis priėjo paspaudė migtuką. Liftas kaip mat pajudėjo. Tarp mudviejų vyravo tyla,bet ja užgniaužė tilus muzikos garsas.

Išėjus iš lifto ,patraukėme išėjimo link.Prie durų stovėjo Niall ir rūkė.Mano burna išdžiuvo pamačius cigaretę.Juk aš niekad nerūkiau.Na tai bus pirmas kartas man pabandyti.

-Alex,aš einu pasikalbėti su Niall,-sumurmėjau. Jis sugriebė mano ranką ir prisitraukė prie savęs.

-Ilgai neužtruk,juk žinai,kad aš nemėgstu ilgai laukti,-pasakęs pakštelėjo į lūpas ir nužingsniavo mašinos link.

Įkvėpusi oro,patraukiau Niall link.Liokajus atidarė man duris-nusišypsojau jam.Vėsus vakaro oras atsimušė man į veidą.Per kūną perėjo begalė širpuliukų. Rankomis apglėbiau savo kūną. Horan pastebėjęs mane,numetė cigaretę į šalį ir ją sutrypė. Pritipenau prie jo.

-Labas...-pasakiau.

-Man taip pat malonu tave matyti,April,-linktelėjo jis.

-Ką tu čia veiki?-paklausiau jo.

-Na kaip matai,turiu savo verslą,tad turėjau teisę čia atvykti,-patrūkčiojo pečius jis.

-Bet kaip Zayn?Turiu omeny juk tu jam dirbai,-susiraukiau.

-Jis mane atleido,-nuleido galvą jis.

-Ką? Ką turi omeny?-Niall pamatęs,kad man šalta,nusiėmė savo švarką ir uždėjo man ant pečių,-ačiū,-sumurmėjau.

-Kai jis sužinojo,kad tave pagrobė Alex ,jis mane atleido,nes aš tavęs neapsaugojau.

-Apie ką tu? Aš tavęs visiškai nesuprantu,-suraukiau savo antakius.Labiau susigūžiau švarkelyje.

-Zayn.Jis gyvas,-mane išmušė šaltas prakaitas,o kojos pradėjo linkti.

Staiga mane apleido jėgos,o galva pradėjo svaigti.Prieš prarandant sąmonę,spėjau pamatyti Niall gaudantį mane.

Manau nusišnekėjau šioje dalyje :/
Nepamirškit vote bei kelių nuomonių!!
Ištikrųjų noriu jums padėkoti už 945 peržiūras! Net neįsivaizduojų iš kur tiek jų atsirado!! Dar čia tokia nesąmonė ir jūs ją skaitot! Myliū begalo jūs :**

Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTADove le storie prendono vita. Scoprilo ora