2 Sezono 35 Dalis

885 66 6
                                    

Zayn pov.

Pasistatęs automobilį prie savo namų,išlipau iš jo. Tikiuosi Sarą pasišalino iš mano namų,o April man nepaskambino ką tai reiškia,kad ir jos čia neturėtu būti.Išsitraukęs cigarečių pakelį iš odinės striukės,pasiėmiau vieną.Įsidėjęs ją tarp lūpų,prisidegiau su žiebtuvėliu. Giliai įkvėpiau ir išpūčiau didelį dūmų sūkurį. Ir taip daug kartų kol surūkiau cigarą.

Sutripęs nuorūką,pradėjau eiti laiptinės link. Užlipęs į ketvirtą aukštą,atsidaręs namų duris įėjau,bet prieš tai išgirdau garsus,dėl kurių mano akys išsprogo.

-Aš esu Sara,nauja Zayn mergina,o kas būsi tu?-girdžiu tariant ją tokiu balsų,jog atrodo,kad ims April ir kibs į jos plaukus,man visai  būtų malonų pasižiūrėti,kaip jos mušasi dėl manęs,bet tik ne šiandieną.

Nelaukdamas visiškai nieko,pradėjau skubėti į svetainę,kurioje  turėjo būti dvi merginos. Vos įžengęs svetainėn,dviejų merginos akys sužiūro į mane.Sarą buvo atsipalaidavusi ir pusnuogė,ji žvelgė į mane geidolingomis akimis,April žiūrėjo skaudžiu žvilgsniu į mane kuris taip pat mane skaudino.

-Zayn,kas toji kalė? Ir ką ji veikia tavo bute?-šiek tiek laiptais nulipusi paklausė Islės.

-A-a-a ... M-m--m ji mano puseserė April,-greitai sumalęs nevykusi sakynį,priėjau prie April ir ją apsikabinau.-Atsiprašau,-sušnabždėjau jai į ausį.

-O Dieve,atleisk,April,kad tave taip pavadinau.Tikrai nežinojau,kad tu esi jo puseserė.Zayn man apie tai nieko neužsimena,-nulipusi kelis laiptus,priėjo prie jos ir ją apkabino,ką reiškia man turintis atsitraukti,-pradėkim viską iš naujo.Esu Sara,-ir ji ištiesė ranką.

-April,-paspaudė merginos ranką,-Zayn,gal galime trumpai pasišnekėti? Vieni.

-Žinoma,-persibraukiu ranka per plaukus,- o tu Sara,eik apsirenkt,-paliepiau jai,ji tik pamerkusi akį,užlipo laiptais į viršų,atsisukęs atgal į April ji jau skubėjo išėjimo link.

Apvedęs liežuviu sausas lūpas,nusekiau merginai iš paskos. Šudas ir kodėl viskas taip turėjo nutikti? Priėjęs kolidorių,April rinkosi savo daigtus ir dėjosi į rankinuką.

-Žinai,o aš maniau,kad tu pasikeitei,-šnekėjo ji kraudamasi daigtus,-atsidaviau tau vos mums susitikus po tiek laiko,o tu pasirodo turi merginą ir nieko man nesakei.

Ji buvo tokia palūžusi,kad jai nesisekė užsidėti batus.Ištiesiau ranką norėdamas ją paliesti,bet ji trenkė man per ją.

-Nedrįsk manęs liesti,kai lieti savo naująją merginą,-šiek tiek su pakeltu balsu prakalbo.

-Aš prisiekiu,April,su ją baigiau visus santykius vos sužinojęs,kad tu esi čia. Ji čia atvyko su mano draugais,o aš visiškai apie tai nežinojau.Prisiekiu,-žvelgiau į jos rudumo akis.

-O tu vis dar prastas melagis,-nusijuokė ji,- aš tavo puseserė,neblogai ką.

-Daugiau man nieks nelindo į galvą. Leisk man išspręsti visą tai,bet tu pasilik.Nenoriu vėl tavęs netekti,tik nešįkart.

Dėjau žingsnį arčiau jos,o ji tik veidą nusuko nuo manęs.Prikandęs lūpą,suėmiau jos smakrą ir atsukau į save. Ji turi žinoti,kad aš ją myliu,bet neturi žinoti,kad šiek  tiek kažką jaučiu ir Sarai.Pasilenkęs prie jos lūpų,erzinančiai perbraukiu lūpomis per jas. Žinojau,kad ji geidžia manęs taip kaip geidžiu jos. Mergina neišlaikiusi įtampos,pabučiavo mane kas privertė nusišypsoti.

Bet tai trūko neilgai,nes šūktelėjo Sara:

-Ei,ar norite ko užkasti?

Vienu metu,atsitraukus vienas nuo kito,atsakome:

-Ne.

-Taip.

-Padarysiu kažką skanaus,-taria ji.

Ir kodėl ji visada sugadina tokią nuostabią akimirką.

-Pasilik,-patraukęs sruogą jai nuo skruosto,sušnabždu.

-Gerai. Šį kartą patikėsiu tavimi,bet jei kas bus kai kažkas man nepatiks,aš išeisiu.

-Aš prižadu,kad kažko panašaus tu neišvysi,-nusišypsau.

Padėjau merginai nusiimti paltą,kurį spėjo užsidėti,o batus nusiėmė pati. Dar kart pabučiavęs,nuėjome į virtuvę lyg niekur nieko.

-Taigi paruošiau jums omleto,tikiuosi patiks,-ant stalo puikavosi trys lėkštės su maistu ir sultimis.

April nieko nesakiusi,atsisėdo prie stalo ,gurkštelėjo sulčių,o tuo tarpu man suskambėjo telefonas.

-Tuoj grįšiu,-pasakęs ,išsitraukiau telefoną iš kišenės,atsiliepiau.

-Malik.

-Sveikas,čia Collinsas,iškilo problemų tad turi atvykti į klubą.

-Tuojaus būsiu,-baigęs pokalbį,įsikišau atgal telefoną į kišenę ir grįžau atgal pas merginas.

-Iškilo problemų,tad turiu vykti.

-Gerai,mažuti,mes per tą laiką kol būsi išvykęs kažką smagaus nuveiksime kartu su tavo pusesere,-priėjusi prie manęs,apsikabino,-Ar ne taip,April?

-Aham,-sumurmėjo valgydama,bet savo nuostabių akių ji nepakėlė.

-Taigi,manau jūs sutarsite,bet aš turiu lėkti,-ruošiausi eiti,bet Sara paėmė man už smakro ir įsisiurbė į lūpas.

Nenorėdamas,o gal norėdamas atsakiau į jos bučinį. Atmerkęs akis žvilgtelėjau į April,kuri pakilo nuo stalo smarkiai tėkšdama šakutę į lėkštę.

-Aš einu prigulti,-tarusi išėjo,o Sara visiškai nekreipė dėmesio į ją,bet ji tik labiau prigludo prie manęs.

-Sara,Sara,-atstūmiau ją,-ką tu čia vis dar darai? Juk liepiau tau dingti.

-Tu manęs taip greitai neatsikratysi branguti. Bet su ta mergina,man reikės dar išsiaiškinti. Aš žinau,kad ji nėra tavo pusseserė,Zayn. Tai ji,ta mergina dėl kurios sielvartavai dviejus metus.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Heyy,mažuliaii. Noriu visus pasveikinti su Šv.Kalėdų antrą dieną! Tad dovanojų jums šią dalį💋

Pastebėjau,kad atsirado mažai skaitytojų,kaip ir mažai vote. Tad kitai daliai noriu surinkti 35 vote,ar padovanosite man tokią dovaną?

P.s. rašau šia dalį sirgdama,tad galite rasti klaidų,kurių netaisiau.

Lav lav

Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora