Įsėdęs į savo automobilį,išvažiavau iš kiemo.Su viena ranka laukiau vairą,kol su kita ieškojau prakeikto telefono.Suradęs,suieškojau Gogo numerį,jį radęs paskambinau.Po keliu pypsėjimų išgirdau jo balsą:
-Jau seni.Kas yra?
-Baik šniokšti savo mėšlą bei dulkintis su panom,-nusijuokiu,-man reikia tavo pagalbos.
-Ei,ei,ei,nulipkit nuo manęs,Gogas turi reikalų,-girdžiu jį sakant merginoms,-Jau,kas nutiko,seniuk?
-Man reikia,kad tu įsilaužtum į New York'o policijos departamentų skyrių,-tariu,įvažiuodamas į greitkelį.
-Luktelėk,-šiek tiek girdžiu jį praeinant pro minią žmonių,bet netrukus garsas tapo tylesnis.-Gerai,jau įsilaužiau,ko tiksliai man ieškoti?
-April Mitchell,-nurydamas seiles tariau.
-O vaikine,-girdžiu jį aiktelint,- šį mažulė nužudė net du vyrus,o vienas iš jų yra jos vyras.
-Tai nesvarbu,Gogo,man reikia,kad tu sužinotum ar yra galimybė paleisti ją už statą?
-Taip,-girdžiu ji spaudžiant klaviatūros klavišus,- šimtas penkiasdešimt tūkstančių,bro.
-Pervesk pinigus iš mano banko kortelės.Tai turi būti anonimiška.Viską padaręs leisk man žinoti.-Baigęs pokalbį,padėjau telefoną ant sėdinės.
***
Privažiavęs ligoninę,sustabdžiau mašiną.Ištraukęs raktelius,išlipau iš mašinos.Pasitaisęs odinį švarką,nužingsniavau vidun.Įėjęs, sulaukiau daug dėmesio iš pacientų ,bet nekreipęs dėmesio nuėjau liftų link.Kelis kartus paspaudęs lifto mygtuką ir palaukęs kelias sekundes liftas nusileido.Iš jo išėjo kelios seselės su kuriomis pasisveikinau bei šyptelėjau firminę šypsenėlę,dėl kurios visos merginos alpsta.Jos mane nužiūrėjusios bei nusijuokusios nuėjo savo keliu,tuo tarpu įžengiau į liftą.Paspaudęs ketvirto aukšto mygtuką,pakilau į viršų vos durims užsidarius.
Liftui suskambėjus reikiamam aukštui,pasiruošiau eiti.Vos durims atsidarius apsižvalgęs išlipau iš jo.Žingsnis po žingsnio žingsniavau baltu koridoriumi.Žvalgiausi ieškodamas 369 kabineto.Pagaliau surasdamas jį akimis,dar kart apsidairęs aplinkui ar nesu stebimas,užėjau vidun.Prieš savo akis išvydau tris stalus ant kurių gulėjo uždengti lavonai.O šalia sienos buvo pritaisyti šaldytuvai kuriuose gulėjo jau šiek tiek senesni lavonai.
Apvaikščiojęs ir apčiupinėjęs šaltą metalą,pagaliau radau Alex Mitchell kortelę.Su ranka sugriebęs šaltą metalo rankeną ,palenkiau ją ir netrukus durys atsidarė pačios.Į mano veidą atsimušė šaltas oro gūsys.Sugriebęs abejomis rankomis gultą ,prisitraukiau arčiau savęs.Šiek tiek paėjęs į šoną,atidengiau užklotą lavoną. Išvydus negyvą Alexą ,nuo širdies nusirito akmuo.Pasirodo mano sapnas buvo klaidingas,o jis tikrai miręs.Uždengęs jo veidą su balta paklodę,įstūmiau atgal į kamerą ir uždariau duris.
-Ką tu čia darai?-išgirdau merginos balsą,atsisukęs išvydau jauną sesutę,-aš kviečiu apsaugą.
Suspaudęs ranką į kumštį ,priėjau prie jos taip greitai ,kad ji net nesusivokė esanti prispausta prie sienos,o mano stiprios rankos ilsėjosi ant rudaplaukės kaklo.
-Tu niekam nesakysi,kad aš čia buvau,ar kad išvis čia rodžiausi ar ne taip,-sušnabždu jai į ausį,kol su kita ranka atidengiu dešinės pusės striukę kurioje matosi mano ginklas.-Nes aš tave susirasiu,mažute,o tavo kūnas...-su ranka perbraukiu jai per krūtinę iki užpakaliuko,-...tikrai tiktu kekšynui.Ar mes supratome vienas kitą?
-Taip,-drebančiu balsu ištarė žiūrėdama man į akis.
-Šaunuolė,-perbraukiu ranka jai per plaukus ir sustoju ties jos žandikauliu,-o dabar aš tyliai,ramiai pasišalinsiu iš šio pastato.O tu manęs nematei ir negirdėjai.Nes kitaip susirasiu tave,-pasilenkęs pabučiuoju jai į žandą,atleidęs kaklą pasitraukiu į šalį ,nužvelgęs dar kartą merginą,išeinu iš palatos. Vos išėjus gaunu skambutį į telefoną.
-Malik.
-Viskas padaryta,merginą turėtu paleisti šiandieną.
-Šaunu,Gogo,kad mes viską išsprendėme.Dalį pinigų pervesiu vakare.
-Jei kas kreipkis,visada padėsiu,-girdžiu nusijuokiant jį.
-Tu taip pat,-baigęs pokalbi kvailai išsišiepiu pasišalindamas iš ligoninės.
April pov.
Guliu kietoje lovoje už grotų.Kvapas čia ne koks,kaip ir aplinka.Dviaukštė lova,plikos melsvos sienos,bei žinoma vidury baltas tualetas.Kaip ir supratote iš kur smarvė sklinda.Rankas susidėjusi po galva žiūrių į lubas skaičiuodama brūkšnelius.Nėra niekur nuobodžiau kaip kalėjime.Ir tiesą žmonės sako,kad kalėjime galima išprotėti.Netrukus išgirstu spynos rakinimą ,bei grotų girgždėjimą.
-Esi paleidžiama už užstatą,-išgirstu tos senės balsą.Atsisėdusi lovoje,nušoku nuo antro aukšto lovos,ir prieinu prie jos.
-O ką aš sakiau? Aš čia nepūsiu,-nusijuokiu.
Prie manęs,atsitūpė vienas policininkas,o jo rankose kažkoks juodas prietaisas.Netrukus jis buvo tvirtinimas prie manęs.
-Esi paleidžiama tik užstatą,brangioji.Iš miesto negali išvykti kol neprasidės teismas.Šis daiktas vadinasi sekiklis .Namuose prie tavęs budės pareigūnai kurie tave stebės diena naktį.Bandysi išvykti iš šalies,mes tave surasime ir grįši atgal.Turiu omeny čia,-pirštu parodo į mano kajutę.
-Mažesnio daikto neturėjote?-pakeliu antakį.
-Piterį,palydėk ją iki išėjimo,-tas pats vyrukas ,paėmė man už rankos ir išvedė,o aš tuo tarpu pamojavau jai.
-Geros keliones namo,-tarė jis,vos išvedęs mane į lauką,neatsakiusi susistabdžiau taksį,įsėdusi pasakiau namų adresą ir nuvažiavau.
Po gerų dešimties minučių,stovėjau prie Zayn daugiabučio.Numanau,kad jis už mane sumokėjo užstatą ,bet kodėl tada manęs nepasitiko? Giliai įkvėpusi,įžengiau į laiptinę,pradėjau lipti laiptais. Užlipusi į reikiamą aukštą,nesibeldusi įžengiau vidun.
-Zayn,gal gali sumokėti už taksį?-sušukau.
Netrukus iš viršaus nusileido pusnuogė mergina.Kurį vilkėjo raudonus apatinius jos blondiniški plaukai draikėsi po šalį lipant jai laiptais.
-Kas tu tokia būsi? Ir ką tu veiki Zayn namuose?-pasiteiravau jos.
-Aš Sarą,nauja Zayn mergina,o kas tokia būsi tu?-susiraukusi paklausė.
________________________________________________________________
Dėmnn,nauja dalis jau čiaa ir fuck jos susitiko :o Kaip manot,kas bus? Palikite nuomonyčiu ,bei nepamirškit vote <3
YOU ARE READING
Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTA
FanfictionViskas prasidėjo nuo mano mamos nužudimo 1 Sezonas: Getaway 2 Sezonas: Abduction/Getaway 2 season