2 Sezonas 18 Dalis

1.1K 73 5
                                    

Atsibudau ryte su dideliu galvos skausmų.Prieš akis iškilo keletas prisiminimų iš vakar.Taip.Aš tai padariau su juo.Nesigailiu tuo. Gal todėl,kad buvau girta ir jokio jausmo neprisimenu patirto su Niall. Atsisėdau lovoje šiek tiek prisidengdama su antklodę krūtinę.Pasukau galvą į šoną.Jis ramiai miegojo, šviesi plaukai krito jam ant akių,o užtiesalas dengė tik puse jo kūno.Kuo tyliau išlipau iš lovos,bet staigiai buvau įtraukta atgal.Dabar gulėjau po vaikinu.

-Kur bėgi?-duslus rytinis Niall balsas pasiekė mano ausis.

-Labas ir tau,-tariau.-O dabar paleisk mane,man reikia apsirengti ir išgerti aspirino,nes galvos skausmas nežmoniškas.

-Gal būt pakartojam tai,kas įvyko vakar?-sušnabždėjo jis  į ausį judindamas klubus.

-Prašau.Liaukis!-stumtelėjau jį.

-Nagi,vakar mums abiems buvo linksma,-jo lūpos prisilietė prie mano kaklo. Draugužis rėmėsi man į šlaunį.Smagu.Aš jau jį sujaudinau.

-Nustok! Kas buvo vakar mes daugiau to nekartosim.Tiesiog leisk man apsirengti,-jis pažvelgė į mane iš viršaus ir šyptelėjo.

-Žinai,girta tu man patikai labiau,-prunkštelėjo jis.

-Na taip,kai girta galima pasinaudoti manimi,-šį kartą jį pastūmusi,jis atsitraukė nuo manęs. Apsiviniojusi kūną užtiesalų,išlipau iš lovos.Pasilenkusi prigriebiau savo kelnaites bei liemenėlę ir išskubėjau į vonią.

~

-Taigi dabar man suteik visą informaciją apie Zayn,-tariau vos įžengdama į virtuvę.

-Štai,-jis pastūmė didelį baltą voką.Priėjusi paėmiau jį į rankas,atplėšiau.Ištraukiau kažkokius dokumentus,pradėjau skaityti.Jame rašė Zayn namų adresą,telefono numerį,sandėlių adresą.

-Tik tiek?-susiraukiau.

-Čia visa informacija,ką apie jį aš žinau,-trūktelėjo pečius jis.

-Tiek to,užteks man ir tiek.Dabar aš turėčiau eiti,baisiai vėluojų į darbą,-tariau.

Prigriebusi savo rankinę nuo sofos,bei telefoną ruošiausi eiti pro duris,bet prisistatė šalia ir Niall.

-Aš tave nuvešiu,man pakeliui į darbą,-nieko netarusi išėjau iš jo namų.

Priėjusi jo mašiną - jis ją atrakino.Įlipau vidun. Vaikinas apėjęs aplink mašiną,įsėdo vidun,užkūręs variklį pajudėjome iš vietos.Kelias iki mano darbo buvo gan tolimas,o mašinoje vyravo nepatogi tyla.Jaučiuosi kalė,po to kas įvyko naktį.Tikiuosi buvo verta su juo pasimylėti dėl informacijos apie Zayn. Juk aš jį vis dar myliu,nepaisant Alex'o. Bijau,kas manęs laukia kai aš grįšiu namo. Turbūt vėl liksiu sumenkinta bei pažeminta.Aš turiu nustoti jo bijojusi,turiu mokėti apsiginti prieš jį.Reikės gal būt užsirašyti į boksą?Bet neturiu pažįstamų,gal but Niall turi draugų,kurie užsiima boksu?

-Mm..šita Niall..Gal tu kartais turi draugų kurie užsiima boksu? Turiu omeny..Na,kad galėtu mane apmokyt apsiginti?

Jis atsisuko į mane,nusišypsojo.Na taip,kaip gi nesišypsos.

-Žinoma turiu,bet turėsi atsilyginti,-mirktelėjo.

-Ačiū,nereikia man tavo pagalbos.Susirasiu pati,-pavarčiau akis,-na va,atvažiavom mano ofisą,ačiū,kad pavežei,o dabar aš einu.

Išlipau iš jo mašinos net neatsižvelgdama į jį.Paspartinau žingsnius vidun. Mane pasitiko mano sekretorę.

-Panele,Mitchell,jūsų laukia susirinkimas ir į jį jus vėluojate 10 minučių.

-Susirinkimas? Kodėl aš apie jį nieko nežinau?-susiraukiau.

Na taip,iš tiesų juk turi man pranešti mano sekretorę apie susirinkimą,o aš į jį vėluoju net 10 minučių.

-Na aš jums skambinau ir palikau daugybę balso pašto žinučių,-eidamos iki lifto prasitarė ji.

-Ah taip,mano telefonas,aš jo netikrinau visai,atleisk.Kokia iš manęs verslininkė,-susiėmiau už kaktos.

-Viskas gerai,jums puikiai sekas,tik galbūt nepripratote prie šio darbo,-šyptelėjo ji.

-Tavo tiesa,-nusijuokiau.

~


-Atsiprašau,kad vėluoju,tiesiog vakar buvo sunkus metas..Ir...-mano akys nukrypo ties sėdinčio Alex'o kėdėje.Jo žvilgsnis kiaurai pervėre mane.Nurijau susikaupusias seiles.

-Taigi,aš esu John Break,atvykau dėl akcijų bendrovės,-prisistatė jis,pakildamas nuo savo kėdės.Nieko nelaukusi,atsisėdau vienintelėje laisvoje vietoje, šalia Alex'o.-Taigi,mano tikslas yra toks,atvykau nes ketinu parduoti savo verslo "Ferarri" didžiąją dalį.

Gerai,aš visiškai nieko nesuprantu.Ir kodėl man Alex'as perrašė šį verslą?Geriau bučiau likusi namuose,o ne sumautam susirinkime,apie kurį kalbą kažkokias akcijas.

-Taigi daugiausiai pasiūliusiam žmogui ,atiteks mano puse verslo.Tad pradžia 1 000 000 milijonų dolerių.

Na,pagal mane tai nėra daug,tad galėčiau statyti didesnę sumą.Bet kam to reikia? Gal būt dėl to,kad aš galėčiau pasirodyti,kad neesu tokia skysta kaip mano Alex'as .Atsiverčiau mėlyną papkę,kuriame buvo užrašyta kiek aš turiu savo versle pinigų.958 000 000 MILIJONŲ DOLERIŲ.Na tai čia tikrai didelė sumelė.Tad manau jis nesupyks jai aš šiek tiek jo pinigus išleisiu.

-Statau 20 000 000 milijonų dolerių,-sumurmėjo vaikinas sėdintis šalia manęs kitoje pusėje.

-50 000 000 milijonų dolerių,-tarė Alex. Rimtai,Alex'ai?

-300 000 000 milijonų dolerių,-tariau aš.

Visų akys su žiūro į mane ir niekas negalėjo patikėti,kiek aš pastačiau pinigų už kitą pusę  verslo. Juk turėjimas kitą verslą neš man daugiau pelno.

-Parduota,-nusišypsojo jis.Atsistojau prieš jį,kai jis atsistojo priešais mane.-Smagu,kad turėsime bendrų reikalų,panele...

-Collins. Vadinkite mane April,-šyptelėjau paspausdama jam ranką.Žinoma,aš panaudojau savo senąją pavardę.

-Taigi,April,pasirašykite čia,ir mano puse verslo taps jūsų,-pasilenkiau prie popierių padėjau savo parašą.-Na sveikinu,panele April. Puse verslo jūsų.


Taigi dalis po tiek laiko.Ugh..Manau suvėliau didžiausia nesąmonę..Noriu sulaukti apie šią dalį nuomonių.Nepamirškit vote :>




Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now