2 Sezono 36 Dalis

965 75 4
                                    

-Tik priliesk ją bent pirštu,liksi tik bevertis lavonas su kekšės vardu ant antkapio,-spjaute išspjovęs žodžiu sukausi eiti,bet mergina sugriebusi mane už rankos atsuko į save ir tėškė skaudų antausį.

Nuo patirto smūgio veidas pasisuko į kitą pusę,o su viena ranka užsidengiau trenktą skruostą,šį kalė man trenkė.

-Daugiau niekada manęs taip nevadink,-alsuodama tarė,-tu manęs gerai nepažįsti ir nežinai ką aš galiu. Galiu užvirtį tokią pirtį tau ir jai,kad iš jos neišsikapstysit be mano pagalbos.

Iškėliau ranką norėdamas jai trenkti,bet ji net nesureagavo į mano rankos judesį,tad suspaudęs ore kumštį nuleidau ranką žemyn.

-Žinai,tu neverta mano rankos,o ką kalbėti apie mane,-nusijuokiu apvesdamas liežuviu lūpas,- turi dingti iš čia tuoj pat.

-Tu manęs nepaliksi,- Sara rankas susidėjo ant krūtinės ir pakėlė valdingai smakrą.

-Ar esi tuom užtikrinta?-kilsteliu antakį plačiai išsišiepdamas,-aš jau tave ryte mečiau,Sara.

-Aš laukiuosi. Vaiką gimdysiu,o vaikui reikia tėvo,-tai tariusi užlipo laiptais į viršų.

-Aš tavimi nepatikėsiu,tik nešįkart,-dar spėju ištarti jai pasišalinus iš svetainės.

Šią kale daigiau negalima pasitikėti,jai ji ir laukiasi vaiko ,tai garantuoju,kad vaikas nemano.Nežinia su kiek permiegojo prieš man pasirodant jos gyvenime.Apsisukęs ant bato kulno,išėjau iš namų palikdamas merginas vienas.

~

-Taigi,kokios bėdos,Collinsai?-tariu įžengdamas į jo kabinetą,jis ranka patapšnoja į sofą duodamas ženklą,kad prisėsčiau šalia jo.

-Pabėgo sesuo dvynė,-tarė vos man atsisėdus ir paėmus iš jo siūlomos rankos tekilą,-bijau tik vieno,kad ta kalė praneš viską savo seserei.Ji nieko nežino nei apie mane,nei,kad turi seserį.

-Ko tiksliai nori iš manęs?-gurkšteliu tekilos su ledukais.

-Man reikia pirmosios dukters,-taria pasikuisdamas pro popierius kurie netvarkingai mėtėsi ant stalo,-štai jos nuotrauka.

Ir tada išvydau aš ją. Ilgi,rudi plaukai,tamsiai rudos akys,geltona vasarinė suknelė. Nuotrauka prigauta,nedaryta savo noru.Ji atrodė lyg aukso verta mergina.

-Ją suradęs aukoju 5 milijonus dolerių,-atsiremdamas į sofą taria.

-O kokia kitoji?-suraukęs antkius klusteliu.

Collinsas paduoda kitą merginos nuotrauką. Merginos akys taip pat rudos,žvilgsnis panašus,bet ji šviesių plaukų,ne tokių kap April. Ji vilkėjo juodus džinsus,baltą palaidinę ir juodą švarką.

-Ką gi,galiu nudžiūginti vieną aš jau turiu,-nusijuokiu.

•••••••••••••••••••••••••
Žinau dalis tikrai trumpa ir neįdomi,bet pastebėjau,kad mažai skaitančių atsirado kaip ir vote. Gal būt nutrauksiu istorijos rašymą. Tai tiek. P.s. Visus su naujais!

Getaway(Zayn Malik Fanfiction)LAIKINAI SUSTABDYTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora