Ráno jsem se probudila s bolestí hlavy. Bylo to kvůli tomu, že jsem včera večer sama vypila celou flašku vína. A vypila jsem ji jen kvůli tomu, že mě šéf vyhodil z práce kvůli nějaké čúze, která do svedla na tu její příšernou mini sukni a tílkem s výstřihem až do pasu.
No nic udělala jsem si čaj a sedla jsem si ke stolu. Pustila jsem rádio.
,,A jako další si zahrajeme Slzu, která je teď nejposlouchanější skupinou za poslední měsíc. Tak ještě jednou, tohle je Slza a jejich Celibát," uslyšela jsem jako první a potom jsem se jenom nechala unášet tou dokonalou písničkou. I když jsem ji slyšela poprvé, připadala mi naprosto skvělá. Rádio jsem nechala puštěné a šla jsem si lehnout zpátky do postele. Asi po půl hodině jsem sedla k počítači a hledala jsem nějakou vhodnou práci u které bych vydrzěla. Ale nebyli tu moc dobré nabídky. Po dvou hodinách jsem to vzdala.
,,Zkusím to třeba zítra. Snad tu budou lepší nabídky." Pomyslela jsem si a převlékla jsem se z pyžama. Vzala jsem do ruky mobil a blbla jsem s filtry na Snapchatu. Pomalu jsem se začínala nudit a tak jsem se oblekla a šla jsem ven. Napsala jsem několika různým lidem, které znám a domluvili jsme si schůzku.
Zašli jsme do Indický a kecali jsme o různých kravinách. Později, tak v deset večer, se pár z nás včetně mě rozhodlo jít do klubu a trochu zapařit.
,,Hele, nechceš jít v sobotu na Slzu. Mám lístek navíc," křičela na mě skrz hlasitou hudbu kamarádka.
,,Jo, klidně. Ráda půjdu. Pak se ještě domluvíme," odpověděla jsem jí.
Hudba se pomalu začala zpomalovat a já trochu motat. Mě jsem i celkem problém dojít na záchodky. Domu mě naštěstí odvezl kámoš, který tam byl s námi a je odpůrce alkoholu. Za to já jsem s alkoholem docela dobrý kamarád. Ze zbytku večera si nic nepamatuji, jelikož jsem usla a probudila jsem se až v posteli. Můj kamarád je zlatíčko.
Bylo těžké vstávat z postele, ale nějak jsem to dala. Byla už sobota a já jsem až po smsce od Kláry uvědomila, že za hodinu mám být někde úplně jinde. Na koncertě Slzy. Vzala jsem ze skříně to nejhezčí tričko co mám a džíny. Namalovala jsem se vlasy si trochu upravila a rychle jsem utíkala na metro. Ujelo mi to. Naštěstí jezdí jedno metro za druhým, ještě aby ne, vždyť jsem v Praze. Nastoupila jsem do toho dalšího a jela. Podívala jsem se na hodinky a uvědomila si, že nestíhám. Samozřejmě jsem přišla pozdě. Když jsem vstoupila do dveří slyšela jsem řev fanoušků a: ,,Můžeš mě vzít a olepit Etiketou, já stějně dál si budu..." Přestala jsem se zamilovaně koukat na Petra a začala se koukat po Kláře. Byla až ve předu, takže to byl parádní výhled na celý koncert. ,,Ten Petr je tak hezkej, viď?" Zeptala jsem se.
,,No, Lukáš je hezčí."Usmála jsem se a nechala se unášet tou nádhernou muzikou a Petrovým vzhledem.
ČTEŠ
Fáze Pád
FanfictionPetr Lexa • 25 Andrea Marková • 20 Nejdříve o sobě nemají ani to nejmenší tušení, ale když se poznají a objeví v sobě přátelství, stane se něco víc. Jak budou reagovat , když půjde jeden druhého představit rodičům? Bude vše v pohodě nebo naopak? ...