#6

245 26 13
                                    

Povídaly jsme s Dančou asi hodinu. Potom přišel Petr.
,,Ahoj holky."
,,Čau." řekly jsme obě nastejně.
Petr šel do svého pokoje a já jsem šla za ním.
,,Petře, dneska už půjdu domu. Doprovodíš mě na metro?" zeptala jsem se ho hned, jak jsem zavřela dveře.
,,Co? Už... Tak já tě alespoň odvezu."
,,Dobře."
Vzala jsem si svoji tašku a zbalila posledních pár věcí.
Rozloučila jsem se s Dančou a šla s Petrem do auta.
Cestou jsme se ještě zastavili na Starbucksu v Paládiu. Když jsme čekali na kafe, tak za Petrem přišal banda holek a nechtěli nic jinýho, než fotku a podpis. Potom slečna, která fu obsluhovala zavolala naše jména, vzali jsme si kávy a šli jsme do auta. Obě kávy v našich rukách a dala jsem to na Instagram.
Dojeli jsme ke mně před barák a já jsem mu dala pusu. Po chvíli se ta pusa trochu pordloužila.
,,Tak já jdu. "
,,Nechoď!" řekl a dal mi ruku do vlasů a pokračoval v líbání.
,,Tak pojď alespoň nahoru." řekl jsem a zároveň jsem vzdechla. Petr vystoupil z auta, otevřel mi dveře, zamknul auto a šel ke dveřím jednoho z domů.
,,Ehmm..." udělala jse hlasitě, když jsem stála u dveří.

Petr:

Sakra další trapas. Stála úplně u jiných dveří než já. Myslel jsem, že bydlí v tomhle domě, ale ona bydlela těsně vedle. No.. Následoval jsem ji. Šli jsem po schodech do pátého patra a po vkročení do jejího bytu jsme zamířili do obýváku. Sedlu jsme na gauč a pokračovali v líbání. Vzal jsem za spodek jejího trička a sundal jse jí ho.
Ona udělala to samé. Když jsem ale chytil za knoflík jejích džín, řekla : ,,Petře, já nemůžu."
,,Proč?" zeptal jsem se.
,,Nemám z toho dobrý pocit. Věřím, že to s tebou musí být skvělý, ale.."
,,Ale co?"
,,Já nevím, prostě z toho mám hodně špatný pocit."
,,Neboj. Všechno bude dobrý!" řekl jsem a ukončil naši konverzaci. Knoflík u kalhot jsem rozepl a tahal jsem je pomalu domu. Naše rty byli stále spojené.. Pomalu mě položila do polohy v leže a obkročmo si na mě sedla. Vlasy ji stále padali do obličeje a já jsem se musel zasmát. Nevím proč ale musel.
U líbání jsme pochopitelně neskončili. Chytl jsem ji pod zadkem, sloupl jsem si a přenesl jsem ji do postele. Naštěstí měla otevřené dveře do ložnice a tak jsem věděl kam mám jít. Cestou mě něžně líbala na krku. Položil jsem ji na postel a sedl jsem si na ni obkročmo. Jak jinak, že? Byli jsme už jen ve spodním prádle, ale hned v tom okamžiku jsem byli nazí. Zesunul jsem se trochu dolu a... Však vy víte.
Trochu vzdychla, jakoby ji to bylo nepříjemné, ale ten druhý vzdych už byl spíše vzrušeností. Přišlo mi to takové lepší než s ostatníma holkama se kterýma jsem spal. Nechci je nějak urazil, ale je to tak.

Andrea:

Bylo skvělé. Nikdy jsem nic takového nezažila. Jak bych mohla. Až do teď jsem byla panna. Je to divné v dnešní době a vzhledem k mému věku, ale já jsem to nechtěla uspěchat. Trochu dost to bolelo, ale tak to se dalo čekat. Nečekala jsem, že mu to řeknu, ale řekla jsem: ,,Miluju tě."
,,Já tebe taky a už dlouho," odpověděl mi. Zahřálo mě to u srdce. Když jsme skončili, tak jsem šla do koupelny a já vlezla jsem do sprchy. Osprchovala jsem se a šla jsem zpět do mé postele. Ležel tam Petr, který byl přikrytý dekou do půlky břicha krásně se na mě usmíval. Usměv jsem mu opětovala a lehla jsem si k němu. Hlavu jsem si dala jeho břicho a spokojeně jsem usla.

Fáze PádKde žijí příběhy. Začni objevovat