Měla jsem na ni vztek, ale musela jsem za ní jít znovu.
,,Neříkej to mámě. Nemusí to vědět." řekl jsem a prosila ji rukama.
,,Jo neboj. Mámě ani nikomu to neřeknu. Ale teď už vypadni. Chci bejt sama!" odpověděla hnusným tónem, jak jinak taky. Spadl mi kámen ze srdce a odešla jsem.Petr:
Pořád mi vrtá hlavou to, co říkala ta fanynka. Podíval jsem se na net a viděl jsem opravdu skvělou zprávu.
,,PETR LEXA MÁ PŘÍTELKYNI.!"
,,PETR LEXA.. CHODÍ ZA DĚ**AMI?"
,,PETR LEXA: ČTĚTE O JEHO SEXUÁLNÍM ŽÍVOTĚ!"
Dělalo se mi špatně když jsem to četl.
Vzal jsem do ruky kameru a natočil jsem vlog.
,,Čau lidi. Chtěl bych vám dneska říct, že to, co někdo z vás udělal, je pěkně hnusný. Já nechápu, proč se lidem tak.. Řeknu to na plnou hubu, Serete do života. Určitě všichni víte o tom članku na netu. Je to jenom pořádná kravina. Myslíte si, že bulvár ví, jak vedu svůj sexuální život? Prosím, přestaňte řešit tyhle věci. Je to fakt nepříjemný. A to ne jenom mě, ale i ostatním YouTuberům, zpěvákům, hercům. Já vím, že plno z vás to bude řešit stále dál, ale vy, co máte rozum, tak to neřešte. Je to opravdu hnusný a.. Já nevím jak se k tomu slušně vyjádřit. Takže se s váma loučím a u dalšího videa. " dořekl jsem a vypl kamaru. Hned jsem to vydal.
Čekal a četl jsem si komentáře pod videem. Potom jsem usnul. Vzbudil mě telefon v půl šestý večer. Volala mi mamka, ale nestihl jsem ji to zvednout. Zpátky už jsem ji nevolal, protože jsem se oblékl a vyrazil za Lukášem do studia.
,,Čau."
,,Čau," odpověděl mi Lukáš smutně.
,,Co je?" zeptal jsem se ho zvědavě a sedl si vedle něj.
,,No.. Líbí se mi holka, která chodí s mým kámošem. A to já mám taky holku. Je to celkem na hovno.."
,,Aha. Neni to Andrea, že ne?"
,,Ne, neboj," řekl sebevědomě.
Po chvilce jsem si stoupl k mikrofonu a začal zpívat naší novou písničku.Andrea:
Sedla jsem si do kuchyně ke stolu a podívala jsem se na mobilu na Facebook.
,,Petr Lexa má přítelkyni," viděla jsem članek na FB stránkách Prásku.
,,No ku*va," řekla jsem nahlas a vyhledala další články. Naštěstí ani na jednom nebylo zmíněné mé jméno.O dva dny později:
Vracela jsem se domu. Konečně. Strašně moc jsem se těšila na Petra.
Jela jsem vlakem zpět už v šest ráno, protože jsem nemohla vydržet ty kecy, který pořád z tý svý držky vypouštěla ségra.
Když jsem dorazila do Prahy, jela jsem hned k Petrovi. Pozval mě. Cestou jsem koupila Starbucks, pro mě i pro něj a pár makronek. Dorazila jsem k jeho baráku a šla jsem nahoru. Zaklepala jsem na dveře a po chvíli otevřel Petr ještě v pyžamu a s rozhuchanýmy vlasy.
,,Já jsem tě asi vzbudila co?"
,,Jo.. Ale to je jedno. Pojď dál."
,,Já jsem tak ráda, že tě vidím," řekla jsem a spojila naše rty.
,,Já tebe taky."
Vyndala jsem kávu a makronky z tašky a dala jsem je na stolek v obýváku. Petr se hned pustil do jídla.
ČTEŠ
Fáze Pád
FanfictionPetr Lexa • 25 Andrea Marková • 20 Nejdříve o sobě nemají ani to nejmenší tušení, ale když se poznají a objeví v sobě přátelství, stane se něco víc. Jak budou reagovat , když půjde jeden druhého představit rodičům? Bude vše v pohodě nebo naopak? ...