Došli jsme tedy nahoru a hned jako jsem za sebou zabouchla dveře, tak mě Petr na ně přitlačil a začal mě vášnivě líbat. Navzájem jsme si sundali tričko a Petr mi začal rozvazovat vlhké plavky.
Horní díl mých plavek už ležel na zemi u nohou a Petr mě táhl do postele. Opatrně mě na ní položil a klekl si obkročmo mého těla. Líbal mě na krk a potom se sunul níže. Byl už u mého rozkroku a rozvazoval tkaničky na mém dolním dílu plavek. Poté mě ještě chvíli líbal, sundal si svoje plavky a opatrně do mě vnikl. Bylo to velmi příjemné. Když ubylo pár vteřin, tak.. Nějaký debil zazvonil a řekl: ,,Pokojová služba."
Petr se na mě naštvaně podíval a já jsem mu řekla: ,,Kašli na to!" a naznačila jsem to, že se má přetočit. Trochu jsem to šla ,,ošéfovat" chápete.
No a pak..... Však víte. Bylo to skvělý. Po nějaké době jsme skončili, dali jsme si sprchu a potom jsme šli balit na další cestu.
Ráno jsme ani nestihli snídani, protože nám letadlo letělo v pět ráno a na hotelu otevírali až v sedm. Takže vlastně jsme ji nestihli, ale spíše ani jsme na ni neměli zamířeno. No nic.
Když jsme byli na letišti kolem půl páté, tak se mě Petr zeptal: ,, Tak se těšíš do New Yorku?"
,,No. Ehm... Jak to říct.."
,,Ty se netěšíš?"
,,Jo teším, ale nedá se to popsat slovy. Kdyby tu nebyli lidi, tak bych řvala radostí." Petr se jenom zasmál a šel pro naše kufry, které právě prošli ,,kontrolou."
Několika hodinový let konečně skončil. Vystoupili jsme z letadla a první, kam jsem zamířila, bylo okno za výdejnou kufrů. Ten pohled na New York byl k nezaplacení. Petr přišel za mnou a pohladil mě po rameni. Vyložili jsme svoje věci na hotelu a šli jsme se podívat na Time square. Lidí tam bylo jako, ehm... sra*ek, ale bylo to tam skvělý. Na večer jsme měli v plánu obejít vyhlídky, aby měl Petr krásný záběry a já perfektní fotky. Zašli jsme na pravé americké hot dogy, nachos a hamburgery. Všechno bylo vynikající, ale přišlo mi, že jsem po každém jídlo přibrala deset kilo. Petr ochutnal i americké pivo, ale sám, protože já jsem neměla na alkohol chuť.
ČTEŠ
Fáze Pád
FanfictionPetr Lexa • 25 Andrea Marková • 20 Nejdříve o sobě nemají ani to nejmenší tušení, ale když se poznají a objeví v sobě přátelství, stane se něco víc. Jak budou reagovat , když půjde jeden druhého představit rodičům? Bude vše v pohodě nebo naopak? ...