Kayleigh POV
" voor 1 keer maar Kay? het is je zus."
ik kijk mijn moeder aan. " ik haat haar mam? eerst gaat ze mijn vriendje een beetje bekritiseren en dan wordt ze dronken op Ella's herdenking?! " gil ik en loop de keuken uit, ik hoor mijn moeder's voetstappen achter me aan komen.
" wat is dat toch met jouw en Nikki? sinds Ella's dood kunnen jullie niet normaal doen." ik draai me om naar mijn moeder en kijk haar doods aan. " nee vind je het gek! schreeuw ik kwaad. " daar haar ben ik mijn zus kwijt en ze moet geen dingen zeggen over Toby."
" Toby is een slechte invloed op jouw kayleigh! kijk hoe je eruit ziet! vroeger droeg je kleuren nu draag je alleen maar zwart." ze kijkt me met een teleurstellend gezicht aan. ik kijk haar met grote ogen aan.
" PARDON?! dit is helemaal niet Toby's schuld! dit gebeurde voordat hij er al was mam. en als hij er niet was geweest dan zat ik nu nog steeds in mijn kamer en dan zou ik geen woord tegen jouw of de rest gezegd hebben! hij is de gene die daar voor heeft gezorgd! schreeuw ik harder. " dat ik überhaupt nog met jullie praat."
" kijk hoe je doet." schreeuwt mijn moeder. " zo deed je nooit."
" nou mensen veranderen mama." snauw ik. " Nikki is tenminste normaal." mompelt ze en slaat haar armen over elkaar heen. ik kijk haar spottend aan en schiet dan in de lach. " waarom lach je? " ik schud mijn hoofd en kijk haar weer aan. " je hebt echt geen idee eh? die dochter van je speelt de slet op die universiteit en gebruikt drugs! als Kelly er niet voor d'r is zat ze nu vast ergens in een kamer dood aan een overdosis dus kom mij niet vertellen dat die drugsgebruikende slet bitch dochter van je normaal is." zeg ik rustig en kijk mijn moeder koeltjes aan. ze kijkt me geschrokken aan en hapt naar adem, voordat ik het weet geeft ze me een klap. ik leg mijn hand op mijn wang en zie hoe mijn moeder's gezicht betrekt. " Kay he-' ' nee,ik wil het niet horen.'
nooit had mijn haar hand verheven naar mijn zussen en vandaag omdat ik de waarheid vertel ben ik de eerste die hebt.
" de waarheid doet pijn, dus wen er maar aan." snauw ik en ren de kamer uit de trap op naar mijn kamer en trek de deur achter me dicht.
wachtend op mijn duivel zus om me te komen ophalen.
-
" dus hoe gaat het met je Kayleigh ? " ik kijk recht voor me uit en geef geen antwoord. " nou, met mij gaat het best goed."
" ja neuken en coke snuiven elke dag, geweldig." zeg ik rustig, Nikki drukt op de rem en kijkt me met grote ogen aan.
" wat zei je?"
ik draaide mijn hoofd haar kant op en gaf haar een klein lachje . " dat je een hoer bent?" Nikki wil haar mond open doen als haar telefoon afgaat.
" Hallo?" snauwt ze door de telefoon.
" wooh chill Nikki, ik ben het maar." zegt het hoge stemmetje van Sammy. Nikki rolt haar ogen en trapt wat harder op het gas. " wat mot je?" vraagt Nikki en kijkt mijn kant op, maar ik kijk snel weg.
" kan je me ophalen of moet je Ella nog even overrijden." lacht Sammy, Nikki verstijft en houdt het stuur nog steviger vast, ze lacht niet mee met Sammy die nog steeds aan het lachen is. Nikki mag dan harteloos zijn maar niemand spot met Ella's dood.
" hou je slettenbek Sammy." sis ik.
even is het stil maar dan klinkt haar hoge stemmetje door de telefoon.
" wel wel wel, of het niet onze gothic Kayleigh is ? gaat het goed met je meis."
" met mij gaat alles fantastisch." antwoord ik bitter en speel met een van paarse lokken haar.
JE LEEST
Ella's revenge.
Teen Fiction[finished/in editing] Ella (17) wordt al haar hele leven gepest, zelfs haar tweelingzus Nikki pest mee omdat ze een hekel aan Ella heeft. als Ella op een avond ' perongeluk ' wordt aangereden en daarna overlijd, wilt haar 14 jarige zusje Kayleigh e...