OO6.

399 16 1
                                    

 

  

author’s pov

terwijl Ella onder de grond werd begraven en haar ziel ergens naartoe ging, werden haar ouders depressief en hun andere dochter ging studeren, Jessica ging weer terug naar Australie en bezocht Ella’s graf om de 3 maanden en zocht Kayleigh op. Kayleigh was bitter geworden en kon zich niet bij het feit leggen dat haar zus dood was. ze was zo wanhopig dat ze op sites ging zoeken hoe ze met de doden in contact moest komen, maar niks werkte. Kayleigh bracht haar nachten door in Ella’s kamer om misschien toch contact met haar te krijgen, maar dat werkte ook niet. Kayleigh begon te veranderen, ze begon zwarte kleren te dragen en kleurde haar bruine haren zwart met paarse highlights er in, ze begon zware donkere make – up te dragen en nam zelfs een neuspiercing. Kayleigh was niet meer hetzelfde en al haar vrienden vluchtte voor haar, behalve 1 persoon die er altijd voor haar was geweest. ; Hannah.

Hannah wist niet wat ze moest doen met haar beste vriendin en haar moeder had haar al vaker verteld dat het gewoon een fase was van Kayleigh die wel over zou gaan, ze miste haar zus gewoon en zo uitte ze zich. terwijl hun andere vrienden Kayleigh in de steek lieten bleef Hannah bij haar achter, Kayleigh was haar beste vriendin en ze zou haar nooit achterlaten, want ze waren beste vriendinnen en die blijven bij elkaar ongeacht wat.

Nikki die nu aan de andere kant van het land zit op de universiteit was geen beetje veranderd. ze was nog steeds de harteloze Nikki die het eigenlijk niks kon schelen dat haar zus al bijna een  jaar dood was en als Kelly er niet was geweest voor haar drugsverslavende beste vriendin dan was ze nooit terug gegaan naar hun oude stad om op de 1 jarige herdenking van Ella te zijn.

Nikki wist diep van binnen dat ze al die tijd wel fout was geweest maar haar slechte kant wilde niet dat ze zich slecht voelde, ook al was ze dat wel en daarom begon ze met drugs, ze wist niet naar welke kant ze moest luisteren. de goede kant? of de slechte kant?

de slechte kant liet altijd van zich horen, Nikki begon te denken dat ze gek werd. elke avond ging ze uit en zuipen, ze ging  los en gebruikte zo veel drugs als ze kon vinden, Kelly moest haar high en dronken vriendin dan altijd terug brengen naar hun kamer. Kelly kon Nikki allang hadden verlaten en gezegd zoek het maar uit, maar dat kon ze niet. ze kende haar zo lang en hun vriendschap was iets kostbaars voor haar.  ze was net zo ingesteld als Hannah over vriendschap. ze waren beste vriendinnen en die blijven bij elkaar ongeacht wat.

Jessica had na haar terugkomst in Australië  3 weken in haar bed gelegen, ze miste Ella zo erg. ze zat soms nog steeds achter de computer naar het lege scherm te kijken, wachtend op Ella’s berichtje voor een videogesprek. ze wist dat die nooit meer zou komen, maar op een of andere manier bleef ze toch wachten en wachten en als die niet meer kwam barste ze in tranen uit. na 3 weken was ze naar de tattoo shop gegaan voor een tattoo. ze wou al een tijdje een tattoo maar wist nog niet wat ze wou, maar nu wist ze het. Ella’s naam op haar pols. zo zou ze haar beste vriendin herdenken..

dit waren de paar mensen die om Ella gaven, maar ze wist het zelf nooit.

haar ouders, Kayleigh, Hannah, Kelly en Jessica.

ze dacht altijd dat ze alleen was, maar er waren genoeg mensen om haar heen. die van haar hielden, ze wilden allemaal zo graag dat ze terug zou komen, maar helaas ging dat niet.

of toch wel?

- 1 jaar later –

KAYLEIGH POV

Ella's revenge.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu