5. Přípravy na závod

596 71 10
                                    

Miley na hřbetě statné Candy už poněkolikáté odcválala závodní okruh. Jediný problém byl vodní příkop, před kterým Candy mírně zastavovala. Po poslední skočené překážce ji Miley zastavila. Hned k ní přiběhla Kelly se stopkami v ruce.

,,Skvěle. Lepší už to být nemůže," konstatovala okamžitě. ,,Určitě to zvládne," dodala a poplácala ji po kříži.

,,Pro dnešek má dost. Odvedu ji do stáje, aby si stihla odpočinout na zítřek." Miley seskočila z jejího hřbetu, vzala za uzdu a ze závodiště jí odvedla do stáje.

V boxu jí uvázala a za dobře odvedenou práci dala pamlsek. Vyhřebelcovala jí, sundala sedlo, nalila čistou vodu a nechala odpočívat.

,,No to mě podrž!" Semkla ruce na hrudi Lily, která ve stejnou chvíli vycházela z Joshova boxu. ,,Ty budeš závodit?"

,,Jasně. Přece sis nemyslela, že to vzdám jenom kvůli tobě," řekla hnědovláska klidně, i když to v ní vřelo.

Lily se na okamžik zatvářila překvapeně, ale pak opět nasadila svou povrchní masku a vydala se na druhou stranu stáje.

Miley protočila očima a do sedlovny odnesla sedlo, které dosud držela v náruči. Vrátila se zpět do stáje a šla za Ronem. Ve svém boxu ležel a se smutným pohledem pozoroval přicházející dívku. Jakmile otevřela jeho box, radostně, ale velice slabě zařehtal. Miley si sedla vedle něj do slámy. Vraník si položil hlavu do jejího klína a smutně odfrkl. Miley měla slzy na krajíčku.

,,Tak dlouho jsme na ten závod trénovali a nakonec se stane tohle." Teď se jí po tváři skutálela slza, kterou doprovodily další. ,,Proč?"

Bolest, kterou teď cítila její duše, byla nepopsatelná.

,,Pláčem čas nevrátíš," ozvalo se od dvířek do boxu. Miley si hřbetem ruky utřela slzy, ale i tak měla mokré oči. Pohlédla na ženu stojící mezi otevřenými vrátky.

,,Já nebrečím," hájila se.

Kelly se laskavě usmála a řekla: ,,To, že brečíš kvůli lásce ke zvířeti není hanba, ale důkaz, že pro tebe něco znamená. Za to se nemusíš stydět. Naopak- byť na sebe pyšná." Podala jí ruku, ale Miley jí odmítla a ukázala na Rona. Ten spokojeně oddychoval na dívčině klíně. Kelly se usmála a potichu z boxu odešla. Miley už pomalu usínala, ale mužský hlas ji vyrušil:

,,Miley pojď, za chvíli se začne stmívat."

Miley opatrně vzala do rukou Ronovu hlavu a položila ji na slámu. Pohladila ho a stoupla si. V tom mementě ucítila mírnou křeč na chodidlech. Vyšla z boxu a dvířka zavřela.

,,Ještě si půjdu projít trať," oznámila Frankovi před stájí a ten na znamení souhlasu kývl hlavou. Miley obešla stáj a vydala se na závodiště. Pár dívek se svými koňmi ještě trénovalo.

,,Ty jsi Miley Gear?" zeptala se jí jedna dívka, jež stála u nádherného hnědého koně.

Byla drobného vzrůstu, asi o hlavu menší než Miley. Dlouhé zrzavé vlasy měla sepnuté v ohonu. Pod zářivě zelenýma očima bylo pár jemně vybledlých pih. Její nos byl opravdu malý a na malém obličeji působil možná až roztomile. Rudé rty se během chvíle zformovaly do širokého usměvu.

,,Jo." Usmála se upřímně Miley.

,,Já jsem Betty." Dívka jí úsměv oplatila.

Obě si podaly ruce.

,,Držím ti palce," řekla Betty.

,,Já tobě taky. Ať ti to zítra vyjde."

,,Betty!" zavolal ji muž, který stál u brány a mával na ni. Toho muže Miley moc dobře znala. Jak se to jen jmenoval? Že by... Alwyn Deyl?

,,Promiň, musím jít. To je můj táta. Je to podnikatel. Někde tu chce postavit elektrárnu. Ale já doufám, že mu ten plán nevyjde," řekla zrzka a srandovně vykulila oči, načež se hlasitě zasmála.

,,Aha. Ještě se uvidíme," řekla na konec hnědovláska.

,,To doufám. Těšilo mě," rozloučila se Betty a i se svým statným hnědákem zamířila k Alwynovi. Když ji muž zpozoroval, trochu se zarazil. Hnědovláska

Miley si pomalu prošla celou trať. Když ji celou obešla, už byla pořádná tma. Všichni odešli a Miley tam zůstala sama. Sedla si do první řady obrovské tribuny a přemýšlela. Už zítra bude i s Candy nastoupena na startovní čáře. Bude bojovat o triumf, po kterém touží od první chvíle, co ji Frank vysadil do sedla. S myšlenkami na zítřejší den se vracela domů.
Otevřela dveře, zesvlékla se a šla do pokoje. Umyla se, převlékla do pyžama a s úsměvem na tváři skočila do postele. zítra...

Je to za mnou :) konečně jsem napsala další kapitolu. Musím si zatleskat. :-) Další kapitolu se budu snažit vydat co nejdřív, ale...ale...znáte =] a v další kapitole bude ten závod. :) Mimochodem DÍKY za 200+ přečtení a 20+ hlasů! DĚKUJU moc :* :* :*

MarktaSyslov

Velký senKde žijí příběhy. Začni objevovat