***
Dva týdny. Tak málo zbývalo do očekávaného parkuru, jenž se měl konat na sousedním, pár kilometrů vzdáleném, Evansově ranči.
Miley seděla v sedle své klisny; otěže povolené, paty přitisknuté k jejímu tělu a záda zpříma narovnaná. Candy klidně cválala. Nezastavovala se, necukala hlavou.
Před první překážkou Miley otěže utáhla, tlak nohou zesílila a vysedla. Candy se ladně odrazila od země, bez problémů přeskočila nízký křížek a předníma dopadla na zem. Takhle pokračovaly. Miley v klisně viděla obrovský potenciál a temperament. Však ona tyto vlastnosti měla, ale byly skryté hluboko.
Když přišla na řadu poslední překážka, jímž bylo dvojbradlí, Candy trochu zpomalila svůj cval, ale skočila. O vrchní břevno zavadila nohou a shodila jej. Nebylo jediné- spousta břeven se teď povalovalo po zemi.
Miley klisnu zastavila a pohlédla na Kelly přicházející jejím směrem.
,,Myslím, že nemáme šanci," pronesla Miley se zrakem upřeným na spadlá břevna.
,,To nesmíš říkat.. Je tu jen pár chyb-"
,,Pár? Vždyť tu není jediná překážka se všemi břevny," řekla. Sesedla z Candy a přešla blíž ke své tetě. Klisnu uvázala k břevnu poslední překážky a společně s Kelly začaly dávat zbylá břevna na svá původní místa.
,,Jak to jde?" zeptala se Jennifer, která k nim před malou chvílí došla.
,,Špatně-"
Jenny si něco řekla sama pro sebe a pohladila klisnu po hlavě.
,,Chce to čas," řekla. Ač by se to nemuselo zdát, Jennifer byla vždy velmi trpělivý člověk. Nejen ve svém životě, ale naději vkládala i do životů ostatních. Dokázala porozumět.
,,Zbývají dva týdny," Rozhodila rukama Miley.
,,To je dost dlouhá doba.. Přece to teď nevzdáš," Povzbudivě se na svou dceru usmála.
Po několika minutách už byla všechna břevna na svých místech. Kelly s Jennifer spolu někam odběhly a Miley se už chystala odvést Candy na stání. Chtěla ji odvázat, ale otěže se smotaly do vzájemného uzlu, který nešel rozmotat.
,,Chceš pomoct?" ozval se za ní velmi známý hlas. Miley vzhlédla a zadívala se do zářivých hnědých očí. Nico začal rozvazovat otěže, při čemž se jemně dotkl dívčiných rukou.
,,Jak jde trénink tobě?" nadhodila téma Miley.
,,Docela dobře. Beauty je dobrý kůň, s žádnou překážkou, krom oxeru, nemá problém," řekl a podal jí rozvázané otěže.
,,To Candy zase dvojbradlí." Opětovala mu úsměv. ,,Uhm.. Jo. Dík-"
,,Tak jo. Uvidíme se," Mávl na ni a odešel.
Miley si v duchu zanadávala. Proč před ním vždy koktá? To je jako zákon schválnosti..?
Zakroutila hlavou a nasedla na Candy. Ta nespokojeně zaržála. Na dívčin povel se rozklusala.
Lily vše pozorovala z povzdálí. Candy byla v parkuru překvapivě dobrá. Ale ne úplně. Dvojbradlí jí dělalo obrovský problém. Zato Joshovi ne. Lily se usmála. V parkuru je dvojbradlí jedna z nejtěžších a nejdůležitějších překážek. Teď měla Lily se svým hřebcem velkou výhodu.
Ale ne tak velkou, jak by se mohlo zdát...
Ne, vážně neumím vydávat pravidelně..
ČTEŠ
Velký sen
AventuraNa dlouho očekávaný závod se talentovaná jezdkyně Miley Gear (14) s rodiči (Jennifer a Frank) připravuje celý život. Ta chvíle velkého dostihu je konečně tady. Problémem je však Lily Sommer (14), která po ceně touží snad ještě víc. Miley je hlavní f...