***
Vždy po prázdninách nastane čas, kdy se všichni budou muset vrátit do školy. Bohužel se tato fáze nedá obejít.
Miley si zrovna chystala učebnice, když do místnosti vešla Jenny.
,,Ty jsi nějaká natěšená," neodpustila si káravou poznámku.
Miley po ní hodila nesouhlasný pohled, batoh zapla a přehodila přes ramena.
,,Už půjdu!" houkla na Franka, jenž si v klidu popíjel kávu. Kývl a s úsměvem se rozloučili. Hned, jak Miley zavřela dveře, se Jenny zeptala:
,,Nezdá se ti poslední dobou nějaká zamlklá?"
,,Bylo na ní toho dost. Bojí se toho, co nastane. Však to bude v pořádku," Usmál se a políbil svou ženu na tvář.
***
Před školou se sešla s Betty. Objaly se a vykročily vstříc novému školnímu roku.
Miley si dávala věci do skříňky a všemožně se snažila vyhýbat překvapeným pohledům spolužáků.
,,Slyšel jsi o tom, co se jí stalo?"
,,Docela jí lituju,"
Takové věty slýchávala ze všech stran.
Se sklopeným pohledem kráčela po prázdné chodbě do své třídy. Vtom do ní někdo strčil a Miley upadla.
,,Jej, promiň. Já nechtěl," Podívala se do hnědých očí černovlasého kluka.
,,Ne, to je v pohodě. Měla jsem se dívat na cestu." Trochu se usmála a přijala jeho napřáhnutou ruku. Když se postavila, musela zaklonit hlavu, aby mu viděla do očí. Byl alespoň o půl hlavy vyšší, než ona.
,,Jsem Nico," představil se.
,,Miley.. Miley Gearová." V tu chvíli zazvonilo. Chlapec se usmál a vyběhl po chodbě.
,,Ještě se uvidíme, Gearová!" křikl ještě.
Miley se sama pro sebe usmála a také se rychlým krokem vydala do třídy.
Sedla si do zadní lavice vedle Betty. Ta po ní hodila nechápavý pohled. Miley pokrčila rameny a věnovala se uvítacímu monologu svého učitele.
Konečně se ozval zvuk školního zvonění. Všichni vyběhli ze svých tříd a škola se brzy vyprázdnila.
Miley s Betty kráčely lesní cestou, která byla takovou zkratkou k ranči.
,,Kde jsi se dnes zdržela?"
,,Nějaký člověk mě srazil na chodbě."
,,Aha... A jakého pohlaví byl ten člověk?"
Miley po své kamarádce hodila káravý pohled a obě se začaly nekontrovatelně smát.
Cesta na ranč netrvala dlouho. Dívky si povídaly, smály se. Když se před nimi začala rozprostírat obrovská budova, Betty se rozloučila a odešla.
***
,,Jak bylo ve škole?" Zaslechla Miley typickou otázku při příchodu domů.
,,Docela normálně," odpověděla zkráceně a vyběhla schody do pokoje.
Rychle se převlékla do dlouhých jezdeckých kalhot a obyčejného trika. Sešla dolů a na chvíli se zastavila.
,,Já... půjdu se podívat do stájí..." ukázala neurčitě směrem ke dveřím. Ani nečekala na odpověď a vyběhla ven. Docela se za tu chvilku ochladilo. Vrátila se proto pro mikinu a vyrazila ke stájím. Otevřela dveře, které lehce zavrzaly, a rychle je zavřela. Vydala se dozadu, až k boxům, kde byli ustájení zbývající koně. Jakmile ji spatřila Candy, radostně zaržála. Miley k ní přešla a pohladila po hlavě. Ze zadní jezdecké haly, která byla hned za stájí, se ozýval tlumený dusot kopyt. Miley si nemohla pomoct, zajímalo ji, kdo tam je. Po špičkách přešla k dalším dveřím, otevřela je a vstoupila do obrovské místnosti. Zůstala stát u dveří, aby si jí ona osoba nevšimla.
Majestátní bělouš klusal podél protější stěny. Na něm zpříma seděla blonďatá dívka.
Lily,
Miley skoro zapomněla, že ona tu pořád trénuje.
,,Návštěva!" vykřikla ironicky Lily a lehce zatáhla za otěže. Josh se ihned zastavil.
Miley přešla blíž ke středu. Po dlouhé době si stály tváří v tvář.
,,Trénuješ," věta vyzněla spíš jako oznámení, než otázka. ,,Na parkur na Evansově ranči?"
,,Jistě, chci zopakovat vítězství. Zbývá už jen měsíc a pár dní... Starý Evans už se mnou počítá," pyšně se usmála.
,,Tak hodně štěstí." Tato věta Lily dost zaskočila, protože se na její tváři mihl pohled překvapení. Avšak pak opět nasadila svou pyšnou masku. Pobídla Joshe a ten se hned rozklusal.
Miley odešla zpět do stáje. Myslela jen na jednu věc: Parkur na Evansově ranči.
Ani Miley se hororu jménem škola nevyhnula, to nám může být útěchou :-D
Snad jste si čtení užili a znova děkuju za překročení 250 hvězdiček <3 Miluju Vás!!!
ČTEŠ
Velký sen
AdventureNa dlouho očekávaný závod se talentovaná jezdkyně Miley Gear (14) s rodiči (Jennifer a Frank) připravuje celý život. Ta chvíle velkého dostihu je konečně tady. Problémem je však Lily Sommer (14), která po ceně touží snad ještě víc. Miley je hlavní f...