33. Epilog.

287 39 8
                                    

***

,,Pojedeme se s Nicem a Betty ptojet," řekla Miley, když dopila bylinkový čaj.

,,Dobře, kam?" zeptala se Jennifer zahleděna do časopisu s jezdeckými potřebami.

,,Asi k lesu."

Jenny spokojeně kývla hlavou. Miley odnesla prázdný hrnek do dřezu a vzala si helmu, kterou před chvílí položila na zem. Prošla chodbou, obula si kozačky, oblékla teplou bundu a vyběhla ven.

Bylo první prosincové ráno, ale sníh stále ještě nepřišel. Mrzlo, stromy byly pokryty bílým mrazem a koně se zahřívali dováděním ve výběhu. Jakmile spatřili dívku, radostně přiklusali k břevnům. Z nozder jim stoupaly bílé obláčky. Miley se usmála a jednoho pohladila po hlavě. Byl to Lucas. Nohu měl obvázanou, ale z očí mu vycházela radost. Šťastně zaržál. Na druhé straně výběhu stála osoba zahalená v huňatém kožichu a s úsměvem na tváři. Pomalu přešla mezi koňmi.

,,To je zima," Otřásla se Kelly. ,,A to je začátek zimy.

,,To jo," přitakala dívka. ,,Za chvíli přijede Betty s Nicem. Pojedeme se podívat k lesu."

,,Ale buďte opatrní. Tráva je namrzlá."

,,Neměj strach. Budeme si dávat pozor." Usmála se Miley.

,,Půjdu osedlat Candy,"

Miley přeběhla ke vchodu do stáje. Otevřela dřevěná dvířka a vešla. Několik koní bylo ustájeno, odpoledne se vystřídají s těmi venku. Některé z nich Miley ještě ani pořádně neznala. Byli to noví koně, kteří si na pobyt zde teprve zvykali. Ze zadní strany stáje vyjela bílá dodávka. Byli to Hillovi, kteří stejně jako většina ostatních změnili názor. Frank stál u posledních boxů s papírovou obálkou v ruce.

,,Ahoj, tati!" zakřičela Miley.

Frank kývl hlavou a zářivě se usmál.

Miley vešla do hned prvního boxu. Byla v něm Candy.

Vyvedla ji, ze sedlovny donesla uzdu se sedlem. Jakmile bylo vše hotové vyvedla ji ven. Před stájí už čekali dva páry koní. Nico seděl na Beauty a Betty byla zaujata koňmi v ohradě tak, že si Miley ani nevšimla.

,,Ahoj," pozdravil Nico s dobrou náladou.

Betty nadskočila. ,,Jé, čau Miley. Můžeme vyrazit?"

,,Jasně," odpověděla brunetka a nasedla. Betty udělala totéž a povolila otěže.

Pomalým krokem vyjeli z ranče, ale jakmile byli z dosahu, rychle přešli v cval. Všichni tři se smáli.

,,Teď, když už je to všechno dobrý, co budeme dělat?"
zakřičela Betty.

,,No přece jezdit!" odpověděla Miley.

,,Slyšel jsem o nějakým dostihu na Millerově farmě!" ozval se Nico.

Všichni se dali do ještě většího a hlasitějšího smíchu.

,,Tak teď už víme, co budeme dělat!"

A za chvíli už bylo vidět je tři siluety jezdců mizících mezi stromy.

❤️ Epiloog ❤️

Velký senKde žijí příběhy. Začni objevovat