Crrrr. Probudil ji děsivý zvuk budíku. Miley si promnula oči a sedla si na postel. Z nervozity jí bolelo břicho. Měla špatné tušení; ostatně jako před každým závodem. Ale dnes to bylo jiné. .. Vstala, oblékla si závodní oděv a vlasy rychle sčesala do drdolu. Otevřela dveře od pokoje, sešla schody a vstoupila do kuchyně. Jenny ani Frank tam nebyli, ale Kelly ano. Seděla u stolu a popíjela kávu. Mile se na ni usmála.
,,Těšíš se?" zeptala se Kelly.
Miley nervózně přikývla. ,,Ale zároveň se bojím," odvětila nejistě. ,,Co když se něco stane?"
,,Musíš si být jistá a vědět, že to zvládneš." Kelly vstala ze židle, přešla k ní a objala ji. ,,Já vím, že to zvládneš."
Miley si vzala helmu, obula si jezdecké boty a vyšla ven. Kelly hned za ní.
,,Candy je připravená," oznámil jí Frank, když mířila k závodišti.
Závod začínal až za dvě hodiny, ale i tak byla tribuna plná a všude byli novináři. Panovala zde úžasná atmosféra a napětí.Miley došla ke Candy a pohladila ji po hlavě. Ta radostně zaržála. Když se vyhoupla do sedla, přiběhl k ní jeden muž s notýskem. No jistě- novinář.
,,Můžete mi odpovědět na pár otázek?" zeptal se jí. Miley neochotně seskočila z Candy a kývla.
,,Dobře." usmál se muž. ,,Jsem Carl, redaktor časopisu O koních" představil se a začal pokládat otázky. ,,Co se stalo, že dnes nejedeš s Ronem?"
,,Ron má nějaké žaludeční problémy, a proto mi veterinář doporučil, abych ho nechala v klidu."
Carl si vše zapisoval do notesu. ,,A proč zrovna Candy? Dozvěděl jsem se, že to bude její první závod."
,,Candy patří mé tetě a já vím, že jsem si vybrala správně." odpověděla suše Miley.
,,Aha. A ještě mě zajímá, jak si myslíš, že dopadne tvůj dnešní výkon?"
,,Samozřejmě bych ráda vyhrála, ale pokud to nevyjde, budu se snažit zařadit se do prvních pěti."
,,Díky. Toť ode mě všechno. Hodně štěstí!" popřál jí Carl a odběhl. Miley protočila očima. Nenáviděla novináře. Člověk si vždy musí dávat pozor, aby neřekl něco špatně.
Konečně mohla jít ještě trénovat. Vyšvihla se na Candy a zbytek volného času před závodem protrénovala.
***
,,Závodnice na start!" oznámil hlasatel a dívky na svých koních se začaly řadit na startovní čáru. Miley byla na startu mezi prvními. Otěže své klisny nepovolila ani o píď. Držela je a žmoulala takovou silou, že ji na to Candy upozornila prudkým trhnutím hlavou. Na tribuně spozorovala nějaké povzbudivé plakáty od svých fanoušků v podobě: Miley do toho! Miley to vyhraje! To jí dodalo sílu a odvahu, kterou v tuto chvíli opravdu postrádala. U zábradlí stála Jennifer s Kelly a radostně na ni mávaly. Frank stál o kousek dál a povídal si s... Alwynem Deylem?! To ji dost zarazilo.Na start doklusala i Betty se svým hnědákem.
,,Hodně štěstí!" zvolala Betty s úsměvem na tváři.
,,I tobě," odvětila Miley a oči upřela na muže s mikrofonem, který měl ohlašovat začátek závodu. Ještě předtím však představil závodnice:
,,Na kraji....." vyjmenoval všechna jména, mezi kterými padla i Lily Sommer, Betty Deyl a Miley Gear.
Konečně se spustila vlaječka, na níž všichni tak dlouho čekali. Vlajka, která oznamovala začátek dostihu. Dívky na svých koních hromadně vyběhly ze startu. První překážku všechny skočily úspěšně, ale při druhé jeden kůň zakopl a dívka na něm spadla. Během dalších překážek se Miley dostala do čela závodu a měla slušně nakročeno k vítězství. Ale teď byl na řadě vodní příkop. Miley na okamžik spatřila svou tetu, jak jí ukazuje stisknuté pěsti. Ano, ona to zvládne! Zbývaly dva metry do skoku, když vtom se Candy postavila na zadní, Miley vykřikla a dopadla na tvrdou zem. Z této chvíle si pamatovala jen nepředstavitelně bolavý pád a větu, jíž vykřikla Jenny:
,,Zavolejte záchranku!"
Děkuju, děkuju, děkuju! Velké děkuju za 300 shlédnutí téhle povídky. Já vím- je to málo- ALE pro mě je to úplně boží! :-D Zvláště mé mega obrovské poděkování patří carlie15 a Sarah259 Díky vám VŠEM! <3 :*) <3
MarktaSyslov
ČTEŠ
Velký sen
PertualanganNa dlouho očekávaný závod se talentovaná jezdkyně Miley Gear (14) s rodiči (Jennifer a Frank) připravuje celý život. Ta chvíle velkého dostihu je konečně tady. Problémem je však Lily Sommer (14), která po ceně touží snad ještě víc. Miley je hlavní f...