BENİM OLMALISIN

21.8K 437 37
                                    

Hikayemiz:
Uyumsuz iki kişi! Yan yana geldiklerinde farklı oldukları belli olan iki kişi. Yıllardır aynı yerlerde bulunsalarda birbirilerini tanımıyorlardı... Ama dayısının uzun ısrarları sonucu Serezoğlu holdingine iş görüşmesine giden Pelin. İsteksiz olduğunu her hareketiyle belli eder. O günden başlayan bir didişme. Ansızın olan bir ilk öpücük. Baş belası olan bir adam. Adam hiçbir kıza bu şekilde yaklaşmamışken neden Pelin'e böyle yaklaştığına anlam veremiyordu... Uçurumun sonunda bekleyen bir kız. Düştü düşücek.

Pelin Aykaç: Uzun boylu, kahverengi ve turuncu arasındaki bir renkte saçı var. Mavi gözlü. Aykaç ailesinin veliahtı. Ara sıra inatçıliğı tutan, sinir bozmakta üstüne olmayan bir kız.

Aras Serezoğlu: Öncelikle şunu söyleyebilirim- Acımasız karakterimiz budur. Kahverengi saçlı, gri gözlü, uzun sportif birisi. Serezoğullarının tek çocuğu. Rahata alışmış ukala bir karakterimiz. Kızlar bu tiplere daha çok odun diyor ama neyse....

Selin Işıtmak: Zengin hayata alışmış. Aksi bir kız. Pelin'in en yakın arkadaşlarından birisi.

Pınar Erbatur: Sevimli, yardım sever tatlı bir kız.

Yaman Deniz: Aras'ın en yakın arkadaşı kardeşi gibi. Yaman; tatlı ve kızları çabucak etrafına bak toplayabilen bir çocuk.

Can Serezoğlu: Cana yakın, yakışıklı ve kızlarla ilgisiz komik bir çocuk. Aras'ın kuzeni.

Oğuz Özbey: Pelin'le bir ilişki yaşamış. Asi ve kokutucu bir karakter.

Burcu Kıran: Her zaman Aras'ın peşinde dolaşan bir kız. Pelin'le anlaşamayan güzel ve asi bir kız.

Nisa Soydelen: Selin'in kuzeni ortalarda fazla gözükmeyen gıcık bir kız.

Emre Akyüz: Oğuz'un en yakını. Onun derdini anlayan tek kişi. Selin'in sevgilisi.

Faruk Aykaç: Kızlarını hiçbir zaman kırmayan. Cana yakın başarılı bir adam. Pelin'in babası.

Selim Taşpınar: Pelin'in yardımsever dayısı. Her zaman Pelin'le ilgilenen sevimli bir dayı.

Kerem Serezoğlu: Aras'ın meşhur babası. Sert ve acımasız bir adam. Acımasızlığı babadan oğla geçmiş olmalı.

Multimedyayı ben hazırladım emeğe saygı vote lütfen fotoğrafa buradan bakmak isteyenler

Multimedyayı ben hazırladım emeğe saygı vote lütfen fotoğrafa buradan bakmak isteyenler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin