5. Bölüm- Trafik kazası

6.8K 300 14
                                    

Pelin, beyninde yankılanan çığlıkları hiçe sayıp, Oğuz'un kontrolünde olan direksiyonu sola doğru çevirdi. Araba zig-zaglar çizerek karşıdan gelen arabayı sıyırdı.

"Ne yaptığının farkında mısın?"dedi Pelin. Cevap gelmeyince sinirlendi. "Hey, sana diyorum!"dediğinde başını Oğuz'a çevirdi. Gördüğü şeyler hoşuna hiç gitmemişti. Oğuz'un başından kanlar süzülüyordu. "Kahretsin,"diye bağırdıktan sonra hareketsiz olan arabadan indi.

Elini saçlarının arasına geçirerek saçlarını dağıttı. Ardından Oğuz'un bulunduğu tarafa gitti. Arabanın kapısını açtı ve Oğuz'a baktı. "Oğuz, kendine gel,"

Cevap gelmeyince Oğuz'u zorlukla arabadan indirdi. Yavaş yavaş onu iterek kendinin oturduğu yere bindirdi. Ellerine ve elbisesine kan bulaşmıştı. Şöför kısmına binerek arabayı çalıştırdı.

Hızlı bir şekilde hastaneye doğru sürdü. Kırmızı renkte yazılmış hospital yazısını görünce sevindi. Arabayı hastanenin önünde durdurarak görevlileri çağırdı. Görevliler Oğuz'u bir sedyeye yatırarak hastaneye geçirdiler.

Pelin, sedyeyle birlikte yürüyordu. Oğuz'un gözleri açıldı bir anda. Pelin'i başında görünce halsizliği mutluluğa dönmüştü. Yüzünde saçılan gülümse Pelin'in içini rahatlatmıştı.

Oğuz, Pelin'in elini tutunca işler değişti. Pelin Oğuz'a şaşkın şaşkın bakarken Oğuz gülümsüyordu. Doktorlar Oğuz'u bir odaya aldılar. Pelin eski bir anısına daldı istemsizce.

"Seni seviyorum."dedi Oğuz. Pelin susmakla yetindi. Elini Pelin'in yüzüne götürdü ve okşamaya başladı. Dalgaların sesi denizin orkestrası gibiydi. Oğuz gözlerini Pelin'in dudaklarında gezdirdi. Pelin Oğuz'u seviyor muydu, kendiside bilmiyor ama aralarında bir elektrik var, onları birbirine çeken. Oğuz yüzünü Pelin'in yüzüne yaklaştırdığında ikiside heyecanlanmışlardı. Dudakları dudakları ile birleştiğinde Oğuz'un alt dudağı Pelin'in aralanmış dudağını kapattı. Pelin'in gözleri istemsizce kapanırken çekilmek istiyordu.

Pelin Oğuz'u seviyor muydu?
Doktor odadan çıkmıştı. Yüzündeki ifade; Oğuz'a bir şey olmadığına dair bir cümleydi.
"Hastamız çıkabilir, tam zamanında yetiştirilmiş buraya."dediğinde tüm gözler Pelin'e döndü. Sude hanım-Oğuz'un annesi-sevincinden dolayı etrafındakilere sarıldı.

Pelin yorgun bir şekilde "Of..."dedi.

Oğuz'u hastaneden çıkardıktan sonra, Sude hanımların evine geçtiler. Oğuz'un tüm arkadaşları oradaydı. Burcu telaşlı bir şekilde Oğuz'un yanına koştu. "İyi misin? Çok merak ettik seni."dedi, inandırıcı olmayan konuşmasını ön plana, savurarak. Ve sonrada Oğuz'a sarıldı. Asım bey çocukların yanında duruyordu.

Herkes oturduktan sonra yetişkinler başka bir odaya gittiler. Çocuklar salonda tek başlarına kalmışlardı. Oğuz,"Pelin beni zamanında hastaneye götürmeseydi, şu an aranızda olmayabilirdim. O yüzden sorularınızı ona sorabilirsiniz."dediğinde gözler Pelin'e döndü. Herkes anlat nasıl oldu?dedi bir ağızdan ve fısıldaştılar.

"Ya, herşey Selin ve Emre gittikten sonra oldu. Oğuz ile ben küçük bir tartışma yaşadık. O anda Oğuz'un dikkati dağıldı ve karşıdan bir araba geliyordu ona tam çarpacaktık ki ben direksiyonu çevirdim. Sonra birden Oğuz'un başının kanadığını gördüm. Sonrası hastaneye geldikten sonra."diye özet geçti.

Ardından Oğuz Pelin'i kendine çekti. Kimse şaşırmamıştı. Pelin'in aklında tekrar o ses yankılandı. "Pek fazla zamanım yok, sadece birkaç tane soru soracağım ve sende cevaplayacaksın."Pelin ayağa kalktı ve tökezleyerek yürüdü. "Ben yoruldum, eve gideceğim hem yarın işede gideceğim."dedi ve montunu askıdan aldı.

Arabasına bindikten sonra hızlıca eve doğru sürdü. "Pek fazla zamanım yok, sadece birkaç tane soru soracağım ve sende cevaplayacaksın."diye tekrar Aras'ın sesi beynini kemirmeye başladığında "Yeter artık! Çık aklımdan, ne istiyorsun benden?"diye söylendi.

Arabasını durdurup indikten sonra eve girip odasına çıktı. O istemsizce başlayan hayallerine dalmıştı gine.

Pelin ağlıyordu.
Oğuz kollarını Pelin'in beline sarmıştı. Pelin"Pisliksin sen pislik!"dedi bağırarak. Oğuz hatasını anlamıştı. Oğuz ve Gül'ün sevişme anları hala televizyondaydı. Bunu kim yaptı, nasıl yaptı bilinmiyor ama Oğuz ve Pelin'i ayıracak bir güçte olduğunu herkes biliyor. Selin televizyonu kapatmayı denedi ama bunu yapan kişi onunlada ilgilenmişti. Pelin Oğuz'a sert bir tokat attı. Oğuz elini yüzünde birleştirdi. Herkes şaşkınlıkla olayı izlerken Selin Pelin'in arkasından gitti.

Pelin bu günlerde gördüğü anılarından çok rahatsız oluyordu. Beynini kontrol edememesi onu deli ediyordu. Oda bilmiyordu, Oğuz'a karşı olan duyguları bunca yıllık arkadaşlığın verdiği hisler mi, yoksa aşk mıydı?

Odasının ışığını kapatıp yatağına atıldı. Şu an istediği tek şey:
UYUMAK.
Gözlerini istemli bir şekilde kapatarak yeni bir güne ilk adımını attı.

-5. Bölüm sonu-

Arkadaşlar ben hikayeye emek veriyorum emeğe saygı yani :D oy verin biraz :) yorumda yapınki ona göre hikayede giriş çıkış yapıyım :)

Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin