Genç kız Aras'ın onu öpmesiyle affalamaya başladığında gözlerini yumdu. Aras'ı itmek istiyordu. Ama bunu yapamayacağınıda iyi biliyordu. Hem Aras bu kadar güçlü iken onu nasıl itebilirdi ki?
Salondaki herkesin gözü sahneye döndüğünde iki gencin öpüştüğünü anlayamayacak kadar saf değillerdi. Pelin'in babası olanları gördüğünde gözlerini devirdi ve başka yerlere baktı. Aras'ın sakalı genç kızın yanağına sürtünürken genç kız gözlerini istemsizce açıverdi.
Salondaki magazin muhabircileri kameralarını ellerine almış kimisi video kimisi ise fotoğraf çekiyordu. İşte bu büyük bir rezillikti! Adam ellerini genç kızın saçlarının arasına sokarak genç kızı kendine olabildiğince fazla yakınlaştırdı. Dudakları biraz olsun ayrılmıştı ama bu öpücüğün burada bitmediği anlaşılıyordu.
"Aras lütfen, bu burada olmaz. Dışarıda konuşalım?"dedi genç kız yalvarır gibi. Adam kaşını kaldırdıktan sonra genç kıza baktı. Kısa bir süre sonra adam dudağını tekrar genç kızınkiyle dans ettirdi.
Genç kız sert bir şekilde bir hışımda adamı iterek onu kendinden uzaklaştırdı. "Gerçekten laftan anlamıyorsun."dedi genç kız sinirli bir sesle. "Bu sadece... Küçük bir ayrılık öpücüğüydü. Daha fazlası var."dedi adam sinir bozucu bir sesle-ki bu genç kıza çok çekici geliyor- .
Genç kız aval-aval adama baktıktan sonra "Ya gerçekten saçmalıyorsun, ya da ben saçmaladığını düşünüyorum."dedi ve arkasını döndü. Şaşkın bakışlara aldırmadan yürümeye başladı. O sırada Selin Dj'nin yanına gidip güzel bir şarkı açmasını istedi. Dj anında ortalığı dağıtacak bir şarkı açtı. (Multi)
Genç kız gözyaşlarını zorlukla tutarak lavaboya koştuğunda bir-iki damla gözyaşı süzüldü yanaklarından. Lavaboya girdiğinde duvara yaslanıp eğildikten sonra dizlerini kendine doğru çekti. O sırada Burcu genç kızın lavaboya girdiğini gördüğü için onu takip etti. Burcu, lavaboya girdiğinde bir kabinden ağlama sesi geldiğini duydu.
Bunun Pelin olduğuna adı kadar emindi. "Ona aşık olmanın bedelinin bu kadar büyük olacağını h-hiç tahmin edemedim, akılsız kafam!"diye haykırdı Pelin. Burcu sessizce olanları dinledikten sonra lavabodan çıkıp salona ilerledi. Genç kız ayağa kalkıp kabinden çıktıktan sonra elini yüzünü yıkadı ve akmış makyajını temizledi.
***
"Pelin siz nasıl birden yakınlaştınız ya? Bende magazinlerde görünce uydurulmuş bir haber sanardım sizin aşkınızı..."dedi Selin şaşkın bir sesle. Genç kız saçını arkaya savurarak "Biz diye bir şey yok! Beni öpmeside bir talihsizlikti."dedi genç kız-Pelin- . "Anlıyorum, anlıyorum... Sıkma canını zaten bu dünyada ki herkes talihsizlik olursa 2 dakika boyunca öpüşe bilirler. Bozma sen rahatını, bizi kandırmak isterken kaptıracaksın çocuğu Burcu'ya."dedi Selin havalı bir sesle. Pelin bu sözü duyar duymaz karşısına bakındı.
Aras ve Burcu'nun dip-dibe olduklarını gördü. "Kes, Selin!"diye bağırdı genç kız. Ardında çantasını alıp salonu terketti...
***
Sabah gözlerini araladığında yatağında uzanmış olduğunu öğrendi genç kız. Elini başına götürerek saçını karıştırdı. Gözlerini açıp-kapatmakta zorlandığından banyoya nasıl ulaştığını anlamamıştı. Suyu duş kabinine doğru açtıktan sonra soğuk ve sıcak arasında kalmış suyun altına girdi.
***
Genç adam yatağının sağ ucundaki ağırlığın ne olduğunu anlamaya çalışırken gözleri istekli bir şekilde açıldı. Burcu yorganı göğüslerine kadar çekmiş yatıyordu. Üstelik üzerinde hiçbir şey yoktu. Aras hemen gözlerini kendine çevirdiğinde; kendisininde çıplak olduğunu anlayamayacak kadar aptal değildi.
Çıplak olması ve... Bir yatak. "Kahretsin!"diye söylendi adam. Burcu, vurdumduymaz bir tavırla Aras'a döndü. "Bir şey mi oldu canım?"diye sordu Burcu şefkatli olan sesinin altında yatan intikam planlarını yansıtmamaya çalışarak.
"Burcu dün gece neler yaşandı bilmiyorum ama... Ama çok özür dilerim. Dün gece ne yapacağımı bilmiyordum ve bende seni bir çözüm gibi gördüm."dedi genç adam uyarıcı ses tonuyla. Ses tonu hiçte şefkatli değildi. Genç adam gözlerini oflarcasına kapattığında dün geceden bir kısımı hatırladı.
Burcu ellerini genç adamın boynuna dolamış onu öpüyordu. Genç adam Burcu'ya belinden sahiplenmişti. Burcu Aras'ı öpmeye devam etti. Aras, Burcu'yu hışımla yatağa iteledi ve onun üzerine ağırlığını vermeden çıktı...
Genç adam dün geceye dair daha fazla bir şey hatırlamak istemediğinden gözlerini açtı. Burcu hala şaşkındı. Bunun olacağını bile-bile Aras'la yatmıştı. "Sen, ne demek istediğinin farkında mısın? Şu an bana sürtük muamelesi yapıyorsun!"
Burcu'nun bu tepkisi adamı delicesine sinir ederken genç adam ayağa kalktı ve üzerine bir şeyler giydi. "Sana bir şey muamelesi yaptığım yok. Dün iyi değildim-"diye kısık sesle konuşurken Burcu adamın lafını böldü. "Dün iyi olmaman benimle yatabileceğin anlamına gelmiyor-"diyordu Burcu ama adam sinirle Burcu'nun lafını kesti.
"Benimle yatmak istemeseydin yatmazdın, emin ol. Dün gece iyi değildim. Ve kabul ediyorum. İkimizde dün gece birbirimizden yararlandık. Ama benim bir ilişkim var, ve ben Pelin'e aşığım. Lütfen dün gece aramızda kalsın"dedi adam ricacı ses tonuyla.
Burcu gülümsedikten sonra "Kameraya el salla! Bak şurada!"dedi ve parmağıyla makyaj masasının üstündeki süslü vazonun arasına sıkıştırılmış kamerayı gösterdi. Adam kaşlarını çatıp hışımla ayağa kalktı. "Ne yaptığının parkında mısın?"dedi sinirle.
Burcu gülmeye devam edip "Acaba bu videoyu Pelin'e mi atsam?... Sevgilisinin benimle deliler gibi seviştiğini görsün isterim."dedi ve eline telefon aldı. Adam Burcu'ya doğru ilerleyip elindeki telefonu aldıktan sonra "Bu gece ikimizin arasında kalacak! Kalmazsa olacaklardan ben sorumlu değilim!"dedi tehditkâr bir sesle ve odadan hızla çıktı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)
RomanceKüçükken yazdığım, bol bol yazım yanlışları barındıran düzenlenmemiş bir kitaptır. Eleştiriye açığım. Onu ilk gördüğümde sadece sıradan bir patrondu. Aramızdaki nefret kıvılcımları her geçen gün ikimizinde canını yakıyordu. Onu görmek için çevirdiğ...