23. Bölüm Kesit™

2.3K 71 4
                                    

"Güzelim, sana benden başka kimse dokunamaz."diye fısıldadı Oğuz. Ardından kızın saçlarından tutup onu öpmüştü. Genç kız Oğuz'u itmeye çalışırken birden bir ses yankılandı.

"Bu gereksizle beni aldatıyorsun... Kahretsin! Allah ikinizide kahretsin!"dedi Aras Oğuz'un arkasındayken. Genç kız Oğuz'dan kurtulup Aras'a doğru koştu "Aras hiç birşey bildiğin gibi değil-" Genç kız Aras'a dokununca Aras'ın vücudu kum taneleri halinde yere yayılıp kayboldu.

Aras kaybolsada sesi hala yankılanıyordu, genç kızın beyninde. Genç kız ellerini kulaklarına tıkayarak "İmdat!"diye çığlıklar attı.

***

Dışarıda yağmur yağıyordu. Genç kızın penceresi açık olduğundan odasına loş bir rüzgar süzdü. Genç kızın saçları gözlerine düşmüştü. Şimdi ayağa kalkıyor ve dolabın doğru ilerliyor genç kız.

Dolabından çıkardığı beyaz gömlek şeklindeki elbiseyi giydikten sonra beyaz bir babet giydi. Masum bir kızdı o. Kendini aşan erkeklerle ne işi vardı ki? Sarsak adımlarla odadan çıkıp aşağı indi. Babasına gözükmeden evden çıkmak için dua ediyordu.

***

Genç kız boğazının ortasına tıkılı kalmış düğümü geçemiyordu. Aras'a aşıktı ama... İşte bilmiyordu. Aras'tan korkuyordu. Aras'ın karanlığı onu korkutuyordu. "Söylesene bir şey mi oldu?"dedi bağırarak genç adam.

Genç kız "Aras ben yapamıyorum."dedi yumuşak ama pürüzlü olan ses tonuna hakim olmaya çalışarak. Aras kaşlarını kaldırdı ve "Neyi?"diye sordu. Rüzgar adamanın saçlarını itelerken adam onları umursamadan genç kıza baktı.

"Ya...yapamıyorum işte. Sen bana fazlasın. Seni hak etmiyorum. Sen benden iyilerine layiksin. Lütfen beni anla."dedi genç kız korkak bir sesle.

"Git Pelin! Git buradan."dedi adam.

Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin