8. Bölüm- Aras'ın Kuzeni Can

5K 170 23
                                    

Multimedya-Aras ve Kuzeni Can
Şarkı-The weeknd ın the night

"Biri bana burada ne olduğunu anlatabilir mi?"dedi Pelin, annesi ve babasıda en az onun kadar şaşkındı. "Kuzum, bizde bilmiyoruz."dediler. "Baba bende gideceğim, kötü birşey olmasa gitmezlerdi."diye söylendi ve koşarak kapıdan dışarı çıktı. Babası arkasından bağırsada duymamazlıktan gelip gitmişti.

"Aras,"diye seslendi Pelin arkasından. Aras arkasına dönerek başını iki yana salladı. "Bu gün seninle uğraşamayacağım çırak. Yarın işte tartışırız."dedi alaycı ses tonuyla. Ne kadar alay etsede yüzünde küçük bir tebessüm bile yoktu.

"Hayır, hayır ben senle tartışmaya gelmedim. B-bende geleceğim."dedi sırıtarak. Aras şaşkın bir şekilde kaşını çattı, "Sen nereye? Bu konu seni ilgilendirmez."diye geçiştirip arabasına bindi.

Pelin ne yapacağını bilmiyormuş gibi şaşkınlıkla ortada durdu. Aras arabayı çalıştırdığında birkaç metre uzaklaştı. Pelin aniden verdiği karar ile koşa koşa Aras'a yetişti. Arabanın arka tarafına tutunarak "Dur,"diye bağırdı genç kız.

Aras bunu aldırış etmeden yoluna devam etti. Pelin düşeceğini anlayınca bir elini arabanın lüks kapısının koluna uzattı. "Dursana ego yığını!"dedi bağırarak. Aras bunu duyunca hafif bir tebessüm yüzüne dağıldı. Pelin bir yandan arabayla sürüklenirken öbür yandanda arabayı tekmelemeyi denedi ama ayağı hemen tekerleğe takıldı. "Ah!"diye bağırdı genç kız.

Genç adam aniden direksiyonu yana doğru çevirerek yolda daireler çizdi. Genç kızın direnmekten vazgeçmeyeceğini anlayınca sert bir şekilde fren tuttu. O anda genç kızın kolu istemsizce direnemedi ve yere çakıldı. Aras mırıldanarak arabadan indiğinde yere çakılmış olarak duran Pelin'i gördü. Kararlı bir şekilde sırıtarak genç kızın yanına gitti.

"Komik bir şey mi var?"diye sordu genç kız. "Farkında mısın, şu an yolla tutkulu bir şekilde öpüşüyorsun."diyip kahkahalara boğuldu genç adam. Genç kız gerçektende dudağının yol ile birleşmiş olduğunu farketti. Hemen ayağa kalkarak konuştu. "Ne münasebet, hem ben niye yol ile öpüşüyüm ki?"diye kekeledi. Genç adam kahkahasını keserek soğuk bakışlarla arabasına yöneldi. Bunu gören genç kız koşarak arabaya bindi.

"Benden izin aldığını hatırlamıyorum,"diye söylendi Aras şöför koltuğuna binerken. "Zaten almadım."diyip güldü genç kız. "Hem sen bu saçma esprilerini nereden buluyorsun ki?"diye ikinci kez söylendi genç kız. "Ben espri mi yapmıştım?"dedi adam 2 dakika öncesini hatırlamaya çalışarak.

Genç kız tekrar bir soru yöneltti, "Nereye gidiyoruz?"

"Onu arabama binmeden önce düşünseydin. Şu an bana aitsin."dedi ciddimsi bir sesle. "Her arabana binen sana mı ait oluyor?"diye sordu genç kız. Adam cevap vermek istemiyorcasına "Sen bu soruları nereden buluyorsun? Sus be iki dakika geveze!"diye bağırdı adam. "Ben mi geveze oluyorum şimdi! Bak ya."diye mırıldandı genç kız.

Genç adam cevap vermeyerek dikkatini yola verdi. Pelin'se dikkatini arabanın dokunmatik radyosuna verdi. Çaktırmadan radyoyu açarak çalan şarkıyı dinledi. "Kapat şunu,"dedi Aras kararlı bir şekilde. "Kalsın bir zararı yok."diye mırıldandı Pelin. Şimdide bunun kavgasını yapmayacaklardı herhalde.

Hızlı bir şekilde arabayı durdurdu genç adam. Durdukları yer hastane otoparkıydı. Arabadan indi ve koşarak hastanenin üst katlarına çıktı. Genç kız Aras'ı takip etti.

"Can, kardeşim iyi misin?"diye bağırdı ve duvara yaslanıp yere çökmüş adama doğru koştu. Genç kız Aras'ın bir kardeşi mi var? Diye kendi kendine sorarken adamın yakınına doğru gitti. Adam başını kaldırınca ağlamaktan morarmış gözleri belirgin olmuştu. Ayrıca Pelin bu adam denilen kişiyi başını kaldırınca tanımıştı. Can, Aras'ın kuzeni. Her yaz 1-2 aylığına Araslar'da kalırdı ama şimdi neden ağlıyordu ki. Demek ki Aras'ın ciddi olmasının nedeni buydu. Ama zaten Aras hep ciddi.

Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin