Multimedya- I Wıll Always Love You
Fotoğraf- bölümü okursanız anlarsınız."Kerem akşam geliyorsunuz değil mi?"dedi. Annesi. O sesle irkildi Pelin. Kerem kelimesi beyninde bir çok şey çağrıştırırken çıkış yolundan hızlıca fırladı.
Kerem Serezoğlu.
Kerem Serezoğlu eşittir Aras Serezoğlu diye içinden geçirdi. "Bu olamaz,"diye mırıldandı. Annesi sesini duymuş olmalı ve Pelin'in yanına geldi.
Annesi"Canım birşey mi oldu?"dediğinde telaşlı hareketler yaparak saçını karıştırdı. "Anne, Bu gün misafirimiz mi var?"diye sordu cevabını bilsede buna emin olmak istiyordu. Acaba Aras buradada işte olduğu gibi febri mi davranacak? düşündüğünde kendini kötü hissetti. "Evet canım, Aras ve Kerem bu gün akşam yemeğimize katılacaklar ve bu gün çok özel olmanı istiyorum. Hatta alışverişe çık."dedi ve içeri geri döndü. Pelin odasına çıktı ve sinirle kendini yatağa attı. Bir elbise seçip masasına bıraktı.
Telefon çaldı!
Arayan-SelinTelefonun çalmasıyla yatağından kalktı ve telefonunu cebinden çıkardı. Telefonu açarak kulağına koydu. "Efendim?"
"Naber kızım?"dedi gülerek Selin. Hemen cevap aldı zaten. "Kötü Selin, kötü! Of..."diye söylendi. Ağlayacakmış gibi yaparak.
"Ne oldu ki?"dedi. Pelin gözlerini kapatarak konuştu, "Kızım, o gün klüpte Oğuz'a kafa atan çocuk varya, kısacası Aras Serezoğlu bu gün misafirimizler annemler davet etmiş."dedi ve gözlerini açtı. Selin küçük bir inledikten sonra "Hani o yakışıklı olan çocuk mu? Ay, kızım 1 haftadır çocuğu her yerden takip ediyorum. Resmen bir sosyal medya popüleri."dedi ve sustu.
"Ne yakışıklısı be, inatçının teki."diye karşılık verdi Pelin. Selin durumu hemen çaktı ve şeytanca kahkahalar attı. "Ne gülüyorsun ya,"diye ekledi Pelin. "Kızım hazır çocuk sizin eve geliyor, git adam gibi giyinde çocuğun gözüne gir."dedi ciddimsi ses tonuyla.
"Onun gözüne girmek isteyen kim be!"diye bağırdı. "Hem giyerim birşey."diyip gözlerini devirdi. "Kabul et kızım çocuk tatlı."dedi Selin gülerken. Pelin cevap vermedi. "Neyse hadi kapatıyorum, görüşürüz canım."diyip öpücük yolladı. Telefonu kapattıktan sonra arkasına döndü ve biraz önce seçtiği kıyafete baktı.
Kötü olduğuna karar verince alışverişe çıkma isteğiyle karşılaştı ve bu güzel teklifi geri çevirmeyerek evden çıktı.
Güzel bir AVM(Alış Veriş Merkezi)'ne giderek, güzel bir mağazaya girdi. Gözü kırmızı bir elbiseye takılınca derin bir şekilde elbiseye odaklandı. Ama odaklanmasının onu eski anılarına götüreceğinin tahmin edememişti.
Oğuz'un elinde gitar vardı. Pelin parlayan siyah piyanonun siyah taburesine oturmuştu. Her yeriyle beyaz olan bir odanın içindelerdi. Birbirilerine bakıp gülümsedikten sonra ikiside müzik aletlerine odaklandılar. Çalmaya başladıklarında ortaya çok güzel bir müzik çıkmıştı.
"If I should stay
Eğer Kalırsam
I would only be in your way
Sadece Senin Yolunda olacağım
So I'll go but I know
Öyle Gideceğim Ama Biliyorum
I'll think of you every step of the way
Yolun Her Basamağında Seni Düşüneceğim
And I will always love you
Ve Seni Her zaman Seveceğim
Will always love you
Her zaman Seveceğim
You, my darling you
Sen , benim Sevgilim Sen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adımı Kalbine Yaz (TAMAMLANDI)
RomanceKüçükken yazdığım, bol bol yazım yanlışları barındıran düzenlenmemiş bir kitaptır. Eleştiriye açığım. Onu ilk gördüğümde sadece sıradan bir patrondu. Aramızdaki nefret kıvılcımları her geçen gün ikimizinde canını yakıyordu. Onu görmek için çevirdiğ...