BÖLÜM 10 - YİNE Mİ BU ÇOCUK !

213 20 3
                                    


Medya Rüzgar.

Sabah uyandığımda Batu nun kolu karnıma sarılı ve benim bacağımın Batu nun üstünde olduğunu gördüm. Saçları dağılmış vee çok tatlı görünüyordu. Batu ile halimiz ı tekrar tekrar baktım. Sonrada bir kahkaha patlattım.
Batu gözlerini yarım açınca beni gördü. Yüzünde o çok sevdiğim gülümsemesini sergiledi. Sonra benim güldüğümü görünce "Noldu Güzellik çok mu hoşuna gitti??" Diyip sırıtmaya başladı. Madem bana oyun oynuyor bende sürdürürüm.
"Ahh evet AŞKIM. Çok tatlı bir çiftiz de ona gülüyorum. " Hahahaha oyun böyle oynanır. Batu oyunumu ferketmis olacak kii "Evet KARICIM. Çok tatlıyız. Ama ben seninle biraz daha uyumak isterim." Diyip bu sefer kahkaha attı. Bana KARICIM demişti. Vee sanırım biraz utandım. Batu beni yanına çekip sıkıca sarıldı. "Sakaydi. Be Güzelim . Sana asla öyle bir gözle bakamam ben." Ahh rahatladım. Bende Batu ya sıkıca sarıldım.

****

Offf Batu yüzünden tekrar uyuyakalmısım. Ve hayvan!Batu benim üzerimde. ( Hemen yalnış anlamayın. Tabiikide dostça!)
Batu yu üzerimden itip banyoya doğru yürüdüm. Off kolum kırıktı. Ben bunu kesinlikle unutmuştum. Batu ylayken kimse, hicbirsey umurumda olmuyordu. Ve ben bunu seviyordum.
Tekrar odama geçince Batu nun uyanmış. Ve tavanı izlediğini gördüm. Yanına gidip oturdum. Batu nun bakışları beni bulunca burukça bir gülümseme sergiledi. "Noldu Batu'mm" kesin bişi vardı. "Annemi özledim be Vuslat'mm. " Olamaz. Batu annesine çok düşkündü. Evet . Ama hayır onu düşününce kötü oluyordu. Ve en önemlisi AĞLIYORDU!!
Batu ağlayamaz O ağlarsa ben güçlü kalamam. Ben ağlarken " Eger böyle ağlamaya devam edersen hiçbir zaman güçlü bir kız olamayacaksın!! Derdi bana.
Hemen Batu ya sarıldım. "HAYIR BATU!!AGLAMAYACAKSİN! Eğer sen ağlarsan güçlü kalamayız..." Sonlara doğru sesim kısık çıkmıştı. Batu hemen çekip bana sarıldı. "Hayır Vuslat'mm ağlamak yok. Senin için Güzelim. Her şey senin için..."

****

Batu ile evde sıkılmış. Ve akşam için dışarı çıkacaktık. Ben hazırlanıyordum. Aşağı indiğimde Batu koltukta oturmuş beni bekliyordu. Beni fark edince gülumsedi. Batu benden başka hiçbir kıza böyle gülümsemezdi. Bu gülümseme sadece bana idi. "Ee hadi çıkalım. " Dedim . Ve Garaj a doğru ilerledik. Batu ile bana araba almaya gidecektik. Siyah Ferrari m gitmişti. Garaj gelice Arabalara şöyle bir göz gezdir dım. "Batuuu hangisine binek? ?" Diyip Batu ya döndüm. "Hmm şu nasıl??"Diyince gösterdiği arabaya baktım. İyi seçim ;)

Batu'nun garajdan seçtiği araba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Batu'nun garajdan seçtiği araba.

Müthiş rengi olan RANGE ROVER ın anahtarını bulup Batu ya fırlattım. O da hemen yakaladı. Ve sırıtıp kapımı açtı. Arabayı kolum yüzünden kullanamıyordum. Off!! Batu da binince Araba yı alacağımız yere doğru ilerledik. Daha doğrusu UÇTUK!!
Gelicegimiz yere varınca arabadan indim. Gözüme mat, siyah ve en önemlisi bir FERRARRİ kestirip ve koşarak yanına gittim. Batu da yanıma gelip gülumsedi. Ve tam o an başka bir FERRARİ ye bakan şu Yeni Çoçuk u gördüm.
Ahh Yine mi Bu Çocuk!

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin