BÖLÜM 15- GELMEYİN!!

120 18 3
                                    


****

Uyandığımda gelmiştik. Ve herkes yavaş yavaş aşağı iniyordu. Yağız benim uyandığımı görünce gülumsedi. "Uyuyan Güzel uyanmış demekki." Dedi. Bende Yağız ı öpüp aşağı  indim.

"Evet gençler! Pansiyon odalarınız üç kişilik. Ve sizi serbest bırakmaya karar verdik. Herkes kendine üçlü grup hazırlasın.
  "Sanki siz bu kararı almasanız ben Yağız ı mm ve  Batu mm ile kalmayacaktım. Pehh!" Diye homurdandım. Batu gülüp kolunu omzuma attı. Ve beni kendine çekti.
Odalara yerleştikten sonra ilk gün olduğu için birşey yapmayacagimizi ve dinlenmemizi söylediler.
  Akşam a kadar Yağız ve Batu ile sohbet etmiştik. Daha sonra kumsala indik. Ben üstüme salaş siyah tül bir elbise ayağıma da sandalet giymiş ve kumsalda kenara koymuştum.
Yağız ben ve Batu ile el ele tutuşmuş deniz kenarında yürüyorduk. Bugün annemin ölüm yıl dönümüydü. Ve ben hiç konuşmuyordum. Batu ve Yağız da bildiğinden üstüme gelmiyorlardı.
  Sahilde Rüzgar a rastladık O da kumlar oturmuş denize bakıyordu. Yağız ortaya şişe çevirmeye fikrini attı. Ben birsey demedim. Rüzgar orda tek olduğundan Batu da onu oyuna davet etmişti. Kumlar oturduk. Benim karşımda Rüzgar. Bir yanımda Yağız. Onun karşısında da Batu vardı. Yağız şişeyi çevirdi. Batu ile Yağız ın arasında durdu şişe. Yağız soruyordu. Batu doğruluğu seçmişti.
"Evet kardesiiim! Vuslat ile kardeş  olmasaydınız ona aşık olur muydun?" Bu soru üzerine kaşlarımı çattım. Batu nun ve Rüzgar ın da kaşları çatıktı. "Yağız ne saçmalıyorsun abi!?"
"Tamam Kardesim yha sakaydi. Herneyse geçelim bunu." Diyip şişeyi çevireceği an "Bende katılabilir miyim?" Diyen Kaan görüldü. Oynamasından bir zarar gelmezdi.
"Oyna." Dedim. O da gulumseyip karşıma oturdu. Şişe Kaan ile aramda durunca bir an tedirgin olmadım değil. Kaan bana soruyordu. Doğruluk demiştim.
"Ailen Vuslat. Annen nerede?" Böyle bir soru beklemiyordum.
Hızla ayağı kalktım. Ve kumsalda koşmaya başladım. "BENİM ANNEM YOK KAAN!! ANLADIN MI?!!" Diye bağırdım. Arkama doğru. Batu ve Yağız ayağı kalkmıştı. 
"GELMEYİN PEŞİMDEN!! HİÇBİRİNİZ!!" Diye tısladim.


@sevvalakg ye özellikle teşekkür etmek istiyorum. Her bölümünü anında like layan ve yorum yapan biri. Thanks 😙

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin