BÖLÜM 12 - NEDEN?

141 20 2
                                    

Arkamdan seslenmesini dahi takmadan...
Sınıfa ilerleyip Sırama oturunca kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Hareketlilik olunca Rüzgar olduğunu anladım. Birkaç kez beni dürttü. Sonunda dayanamayıp "NE VAR!!" Diye bağırdım. Sesim cidden çok kızgın çıkmıştı.
" ŞEY. . Ee küs müyüz??" Ahh bide soruyor. Aptall!! "Hayır seni Aptal. Değer vermediğim kisilere ilgi göstermem doğal olarak. Yani küs de değilim. Ama şunu söyleyeyim Yeni. Bana bulaşma inan acımam. Yeni sin bana sor birilerini anlatırlar. Kapiş???" Diyip sıradan kalktım. Sınıftan çıkarken O na baktım. Surat ifadesi tuhaftı. Sanırım biraz sert konuşmuştum.

Rüzgar'dan :

Söylediği kelimeler hayla aklımdan çıkmıyordu. Ben ondan hoşlanmaya başlarken... şeyyy... yani evet doğru duydunuz. Ondan hoşlanıyorum. Herneyse. Bana böyle söylemesi.. içimi yakmıştı.

Değer vermediğim kisilere ilgi göstermem.
Aptal
Yeni
Kişilere ilgi göstermem ...

Bu cümleler beynimi kemirirken ben sıraya kafamı koyup Vuslat ı bekledim.
Bekledim... Bekledim...
Kaç derstir bekliyorum ama yok. Nerede bu? Niye gelmiyor? Bana çok mu kızdı? Offf delirmek üzereyim. O sırada Vuslat sınıfa girdi. Hoca yine takmadı. Sessizce yanıma otururken onu izledim.
"Vuslat.. Bennn.. Özür dilerim. Yani sey-" cümlemi tamamlamadan konuştu. "Değer vermediğim kişileri önemsemiyorum. Unuttun mu? Özre gerek yok Yeni Çoçuk zamanla tanıyacaksın beni.." Ahh siktir!! Yine söylemişti. Değer vermediğim...
Neden Ha? Neden ? Bu düşünceler beni bitirirken zil çaldı. Vuslat suratıma dahi bakmadan kalktı ve gitti.

Yazarınız çok kızgın..😑 Bilerek çoook kısa kestim. Hani Benim yb lerim hııı?? İyi ama az kişiyiz bea Siyahlar hani like? Beyazlar?? Küstüm. Size genjler :((
-,- peki . Peki öyle olsun.

Ama kitabımı önerin ark.larınıza;)
Çoğalır sak eğer ard arda 2 bölüm yazacağım ve uzun olacak😉

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin