BÖLÜM 17 - SEN NAPIYORSUN!

102 16 5
                                    


Sabah büyük bir gürültü ile uyanmıştım. Islak bir Yağız ve kahkaha atan bir Batu ile karşılaşmıştım.
Vee şimdi ise kahvaltı yapıyoruz. Batu hâla gülüyor. Yağız ise Batu ya küfürler yağdırıyordu.
"Off yeter artık ama! Batu.!" Diye uyardım O nu. Anında susunca Yağız bana bakıp sırıttı.
"Gençler! Yemeğinizi yedikten sonra havuza gidiyoruz. Daha sonraki etkinliğimiz ise .........."
Hoca daha birçok yer saymaya devam ederken dinleme gereği duymamıştım. "Ee gidiyor muyuz havuza?" Diye sordu Yağız.
"Gidelim bence. Ama Vuslat da isterse??" Diye lafa atladı Batu.
Yüzmeyi seviyordum. Küçüklüğümden beri- annem ile- yüzerdim.

Vuslat küçükken : Yazar'ın anlatımı..

"Anne hadi havuza girelim!" Diye bağırdı küçük Vuslat. "Tamam Meleğim. Geliyorum!" Diye seslendi annesi.
Birlikte şezlong lara oturdular. Annesi küçük Vuslat a güneş kremi sürdü. Daha sonra beraber havuza girdiler. Birbirine şu attılar. Güldüler. Kahkaha attılar....

Günümüz : Vuslat'tan..

O günler aklıma gelince yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. "Vuslat!!" Diye bağırdı Batu.
"Ne var be!" Diye çemkirdim. "Kaç saattir sana diyoruz Kızım." Diye açıklama da bulundu Yağız.
"Özür dilerim. Dalmışım."
'Ee gidiyor muyuz?" Diye yineledi Batu.
"Evet gidiyoruz." Dedim.

Şuan hazırlanmış havuza doğru ilerliyorduk. Ben siyah bikinimi giymiş. Üstüme pareo* mu (siyah) almıştım.
Şezlong a havlumu serip uzandım. Güneş gözlüğüm ve şapkam ile.
Yağız ve Batu da beni ortalarına alacak şekilde iki yanıma uzanmışlardı. Gözlerimi kapadım.

Üzerime sıçratılan şu ile ayağa fırlamam bir oldu. Ve kimin yaptığına bakınca... Ahh tabi yha Rüzgar.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!" Diye tısladım sinirle. Ve sesim korkunç derecede öfkeli çıkmıştı.
O ise hayla gülmeye devam ediyordu. "Sana şu attığımı sanıyorum. Ahaha ama sıçrayışın süperdi. Neyse - bunu söylerken ciddileşerek - gelsene havuza?"

Diye sordu. Sona doğru sesi ciddileşmişti. "Ihmm tamam." Diye fısıldadım. Batu ve Yağız a bakınca hayvan gibi şezlong da uyuduklarını gördüm. Sinsice sırıttım. Yanacaklardı. Ahaha.

Yavaşça havuza girerken suya alışmaya çalışıyordum. Ama kolumdan hayvan gibi çekilene kadar. Ve o anki panik ile Rüzgar ın boynuna sardım kollarımı. O da bana şaşkınca bakarken ne olduğunu algılayıp ondan uzaklaştım.

****

Gün boyu Gerçekten eğlenmiştim. Rüzgar ile yüzme yarışı, nefes tutma gibi yarışmalar yapmıştık.
Daha sonra Yağız ile Batu yu şezlong da uyurken ayaklarından çekerek havuza atmış, gülme krizlerine girmiştik.

Tabi Yağız ve Batu da intikamını biz havuzdan çıkarken arkamızdan iterek almışlardı. Ama tuhaf bir şekilde güzel geçmişti bugün. Sanırım onun yanında hiç olmadığım kadar gülüyorum....

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin