BÖLÜM 5 - SORGULAMA..

252 27 0
                                    

Medyada Batu var..
   Vuslat ' tan devam:

   Batu gelince bana sarıldı. Ben de ona sarıldım. Çok özlemişim kardeşimi. Batu benim kardeşim gibidir. Beni fazlasıyla kıskanır. Kendisi çok da tatlıdır.

    Birbirimizden şuana kadar hiç kopmadık. Batu nun peşinde çok kız var. Fakat o beni aksamak düşüncesiyle kimse ile ilgilenmiyor. Ahh canım! Batu ile birlikte kantine indik. Boş olan yani genelde bizim oturduğumuz masaya geçtik. İşte o an sorgulama başladı. " Kim lan o yanındaki?" Off " Saçmalama Batu. Okula yeni mi gelmiş neymişş. Yer yoktu sınıfta mecburen oturdu. Ben çok mu meraklıyım hem ?" Biraz trip den zarar gelmez di dimi?? Batu beni kendine çekip sarılınca sinsice sırıttım. " Off tm yha ne bilim senin yanında görünce sinirlendim." Vee kazanan.. " Aman be Batu çok sıkıldım ben. Kaçsak  mı okuldan Hı??" Batu nun beni kıramayacağını biliyordum. " Tamam Güzelim gidelim. Çantanı al da gel." Yine gulumseyip kantinin çıkışına yürüdüm.
 
    Merdivenlerden çıkarken birine çarparak durdum. Kafamı kaldırınca Kaan ın olduğunu gördüm. Offf bu benim belalım.  Bana platonik aşık. Kendisinden nefret ederim. " Ooo naber Güzellik?" Bide pis pis sırıtıyor. Suratının ortasına bi yumruk atıcam görücek Güzelliği. "Sanane. Çekil önümden ." Sağ taraftan geçmeye çalışınca o da oraya geçti. "Seni özledim. Güzellik. Bu sert tavırların beni kendine daha çok bağlıyor. " Şimdi bide bununla ugrasamam.. Dövsem ilk günden müdürden uyarı alamam. "ÇEKİL!!" Diye bağırdım bu sefer. İnatla önümde duruyordu. Sinirlerime hakim olamadım.  Ve yumruk attım. Kaan geriye doğru sendelerken ben fırsattan istifade sınıfa geçtim.

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin