BÖLÜM 13 -SÜPER! YANİ SYY TABİ...

182 19 3
                                    


Medya Kaan.

O nu umursamadan yüzüne dahi bakmadan çıktım. Batu nun sınıfına ilerledim. O sırada karşıma YİNE Kaan çıktı. Oooffff.
"Ne var yine bea!" Diye bağırdım. "Oww sakin ol Vuslat. Sadecee akşam benimle yemeğe çıkmak istersin diye düşündüm. " Ahh UKALA!! "Salak mısın bea! Siktir git surdan. Bir daha seninle daha güzel konuşurum bunu bil!" Kastettigim şey tabikii de yumruklarım.
Kaan ı itip geçerken Batu nun sınıfına girdim. Batu bana arkası dönük olduğundan arkadan kollarımı beline doladım. Sınıfta kimse yoktu. Sonra yanağına kocaman bir öpücük bıraktım. "Güzelim?" Diye sorunca "Hı?" Diye cevap verdim. "Noldu sana? Moralin niye bozuk?" Anladı işte... "Batu bişi yim yok. Yağız ı da çağırsana aksam bize gelsin. Film izleriz. Babam yurtdışına çıktı. Sıkılıyorum." Evet babam evde yoktu. Ve ben tek başıma kafayı yiyecektim. "Tamam Güzelim. Alır gelirim. Ama Yağız a o kadar yakın olmak yok. O nu görünce beni unutuyorsun." Bunu söylemesi beni güldürmüştü. "Batuu yhaa siz ikinizde benim için çoook değerlisiniz. Kıskanma beni artık bea!" Oda gülmüstü. "Hadi çıkalım artık. Sen eve git ben de Yağız ı bulup gelirim. "
Otoparka geldiğimizde Batu beni öpüp kendi arabasına bindi. Ve gitti. Ben de ardından arabama bindim. O sırada Rüzgarın arabası nı gördüm. Benim yanımdaydı. Ve oturmuş beni izliyordu. Camımı açıp "Ne yapıyorsun burada? Okul dağılalı çok oldu?" "Ben özür dilerim Vuslat. Gerçekten amacım seni kırmak değildi. Ben.. Çok üzgünüm." Aptal hayla ona kızgın olduğumu düşünüyor. Kahkaha attım. Rüzgar da benim kahkahama sırıttı. "Sana kızgın değilim. Rüzgar . Ama ayağını denk al. " sahte kızgınlıkla. Rüzgar da güldü. Gülüşü çok tatlı.... Ne diyorsun Vuslat.. Ne diyorum ben yha... Herneyse "Eee... Vuslat bişiler yapalım mı?" Buda nerden çıktı. "Bugün isim var yani.. olmaz. Ama istiyorsan Cumartesi günü bişiler yaparız?" Onunla takılmak eğlenceli olabilir. "SÜPER!Yani seyy tabi çok isterim." Bu haline güldüm. "Peki o halde Bye." Diyip arabamı çalıştırdım.

****

Alışveriş yaptıktan sonra eve gittim. Zile basınca karşımda sinirli bir Yağız belirdi. Yanında da Batu. "Nerdesin kızım sen! Beni çağırdın. Sen yoksun! Ev sahibi ben miyim sana kapıyı açıyorum. !" Diye sitem etti. "Evet sende ev sahibisin Yağızımm." Deyip yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Yumuşamış olacak ki o da bana sımsıkı sarıldı. Yağız ile arama Batu girince kahkaha attım. Yağız ı itip bana sarıldı.
Sonra salona geçtik. Hizmetlilerden birine arabadan posetlerimi almalarını söyledim. "Yağızzz Batuu ben üzerimi değişip geliyorum!" Diye seslendim. Ve odama çıktım.
Altıma kot şortumu üzerime göbeği açık siyah tişörtümü giydim. Saçımı dağınık ev topuz yapıp ayağıma spor ayakkabılarımı giydim ve aşağı indim.
Yağız ve Batu yu göremeyince hizmetlilerden birine "Neredeler?" "Havuz Başında lar Efendim. " bende oraya gidip Yağızı mın yanına oturdum. İkiside bana dönünce kaslarını çattılar. "Bu halin ne senin kızım!" Bunu diyen tabiki Batu idi. "Aynen lan ne bu hal!" Buda Yağız "Of kim var sanki. Sadece biz varız." Haklıydım. Zaten ben böyle de dışarı çıkıyordum.
"Off film mi izlesem? " Diye bir fikir attı. Yağız. "Izleyelim Abi de ne izlicez? Korku filmi desen Vuslat korkuyor?" Evet çok tuhaf benim için ama annemden sonra sürekli kabus görmeye başladım. Ve bu yüzden korku filmleri bana kötü geliyordu.
"Bişi olmaz izleyelim. Beni aranıza alırsınız. İkinize de sarılırım. " iyi fikir Vuslat. :) Batu sırıttı. "Yağız a Sarılmana gerek yok. Bana sarıl yeter." Hahah kıskanıyor. Tabi Yağız ondan farksız değil. "Siktir lan ben Vuslat a sarılırım. Sen kimsin küçük. " ahhh bunların benim için olan kavgalarına BAYILIYORUM.. Ne güzel değil mi iki erkek sizi paylaşamıyor. :D
"Eee yeter be! İkinizede sarılıcam. Hem ben Size sormadım kime sarılıcam diye." Sonra kalkıp sinema odasına doğru yürümeye başladım. Onlarda arkamdan geliyordu.
Alt kata inince sinema odasının kapısını açıp girdim. Kocaman ekran, lacivert puflar, popcorn makinesi ile mükemmel uyum icindeydi. Bu odayı annem ve ben dizayn etmiştik. Gülümsedim. Gözümden bir damla yaş süzüldü.
Yağız beni kendine çekip sarıldı. Ağlamak yok!

****
Filmin çoğu yerinde Yağız ve Batu ya sarıldım. Sanırım bu gece uyumayacağım. Batu nun telefonu çalınca önemli ve gitmesi gerektiğini söyledi. Ben de Yağız la yukarı çıktım. Batu gittikten sonra. Yağız da gideceğini söyledi. "Yağız gitme. Bu gece benimle kalır mısın?" Yağız güldü. "Kalırım Prensesim." Zaferle gülümsedim. Yağız ı da çekip odama çıktım. Siyah, gri ve beyaz hakimeti olan odama. Yağız da geldi. Ben yatagin Sol tarafına geçerken o sağ tarafa geçti. "Iyi geceler Yağızımm." Diyip gözlerimi kapadım. Onun da "Iyi geceler Vuslat'mm. " dediğini duydum. Ona daha sıkı sarılarak uyudum.

****
Sabah uyandığımda Yağız yanımda, kolları belime sarılı, ayaklarını benim üstüme atmıştı. Gülümsedim. Bu hareketi bana Batu yu hatırlatmıştı.
Üstüme siyah göbeği açık tişörtümü giyip altıma da yine siyah siyah dizlerimin iki karış üstünde olan şortumu giydim. Yağız öyle tatlı uyuyordu ki uyandırmaya kıyamadım. Bir kağıda
Ben çıktım. Ve teşekkür ederim. Yağızımm. Sen ister evde takıl ister çık. Ben okula gidiyorum. Öptüm..
Yazıp yanına bıraktım. Aşağı inip siyah converse lerimi giydim. Ve arabama doğru ilerledim. Yine herşeyim le arabam dahil siyah olmuştum. Arabama binip okula yol aldım.
Arabamı park ederken Rüzgar ın gelmiş olduğunu gördüm. Ona söz vermiştim değil mi? Yarın Rüzgar ile dışarı çıkacaktım.


Gelecek bölüm için bir okul gezisi yapmayı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz. 😉

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin