BÖLÜM 8 - OYSH KIYAMAM

181 27 4
                                    

Hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu. Çığlıklar,bağırışlar. Ve Batu nun hala adımı seslenmesiydi. Herşeyin farkındaydım. Fakat konuşamıyorum. Gözümü açamıyorum. Son hatırladığım şey de karanlık bir oda oldu.

....

Gözümü araladığımda güneş yeni açmış. Bir hastane odasında yatıyordum. Etrafıma baktığımda koltukta gözleri kıpkırmızı olmuş bir Batu beklemiyordum. Ne kadar tatlı uyuyo. Oysh kıyamam. Yataktan kalkmaya çalıştığımda kolumdaki acı ile inledim. Batu hemen uyandı. "Vuslat! Uyandım mı? Beni çok korkuttun Güzelim. Sana bir şey olucak diye çok korktum. Bir daha beni kendinle korkutma." Batu bunları söylerken bana sarılıyordu. Gözünden bir damla yaş kucağıma düşünce Batu dan ayrıldım. "Batu yapma benide uzüyorsun. Hem bak bana bişi olmadı. Ve olmaz. Ben güçlü bir kızım hem Unuttun mu?"

Sarılmaya devam ediyorduk. Batu benden yavaşça ayrılınca bende ayrıldım. "Vuslat kolun kırıldı. 1 hafta okula gitmek yok! Ve bu süreçte bende gitmicem. Hep yanındayım Güzelim." Ama Batu nun okuldan geri kalmasını istemiyordum. Ve benim yüzümden. "Batu sen okula gidiceksin. Ben kendi başımın çaresine bakarım. Hem evdeki görevliler ne güne duruyor." Evet kesinlikle okula gitmeliydi. "Hayır Vuslat! Benim kararlarıma karışma güzelim. Yanında kalacağım diyorsam. Kalacağım o kadar." Al işte.. " Tamam Batu'mm kal."
"Ben doktoru çağırayım. Çıkış işlemlerinide hallederim sen hazırlanan. " Batu odadan çıktıktan bir süre sonra doktor geldi. Muayene den sonra oda gitti. Bende kendimce hazırlandım. Batu gelince dışarı doğru yürüdük.
AHH LANET OLSUN!! Arabam mahvoldu. Offf " Batu arabam..." Batu bana döndü. "Üzülme Güzelim. Aynı arabadan almaya gidicez. Sana bişi olmasın arabayı s.et!" Bunu duymak bana iyi gelmişti.
Taksiye binip bizim eve doğru ilerledik. Eve gelince Batu dan destek alarak indim. Batu da inince kapıyı çaldım. Hizmetlilerden biri beni görünce panikledi. "Vuslat Hanım babanız haber verilmesini ister misiniz?" Hayır babam çok panikle ve buraya gelirdi. "Hayır. Saol" Batu ile beraber odama geldik. Ben yatağıma yönelirken "Bi duşa gir Güzelim. Hastane kokuyorsun." Ahh bide sırıtıyor.

Siyah'tan Beyaz'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin