Fransa... doğduğum şehir.
burası mükemmel. uzun zamandır buraya gelmemiştim. 7 yıl oldu.
büyükannemide özledim. en son geldiğimde 10 yaşındaydım noel için gelmiştim. o zamanlar annemle babam hayattaydı. kendimi hep çok mutlu sayardım. şimdi ise 17 yaşıdayım ve büyükanneme gidiyorum. onunla beraber yaşayacağım artık. bundan hiç şikayetçi değilim onu çok seviyorum.
Almanya'yı şimdiden özledim. orası burası kadar soğuk olmazdı ve fazla kar yağmazdı. ama Paris Berlin'e kıyasla fazla romantik ve bunu seviyorum.
ilk öpücüğümü 10 yaşındayken Eifel Kulesi'nin altında bir çocuktan almıştım. ama şimdi adını bile hatırlamıyorum.
Büyükannesi büyükannemin arkadaşıydı. sanırım şimdi vefat etmiş. onun adına üzüldüm aslında ben yaşlı tontonumu kaybetmek istemezdim. özellikle annem ve babamdan sonra yoksa salak kuzenlerimin yanına gitmek zorunda kalıdım.
havaalanında Büyükannemi araken iki arkadaşı gördüm sanırım biri diğerini ziyarete gelmiş. 1 ay sonra da ben ve Carla'da onlar gibi olacağız. Carla benim en iyi arkadaşım. 8 yıldır arkadaşız hatta. Almanyada yaşıyor ama o benim aksime Alman.Ben Fransız kökenliyim. Ama çok az Fransızca biliyorum. Almanyada yaşamama rağmen Almanca da bilmiyorum. Annem İrlandalı olduğu için İngilizce konuşuyorum ama aksanım İrlanda aksanı ve inanın bana çok çekici bir aksan.
herneyse ben artık hayal aleminden çıkmalıyım.
tonton bir büyükanne göremiyorum onun aksine zayıf güzel ve seksi kızları görüyorum onlarda zaten striptizcilere benziyor. utanmasalar çıplak gezer bunlar. üstelik hava koşullarına bakılırsa azgın birilerini bulamazlarsa donarak ölürler.
evet şuan dışarıda kar yağıyor. ve çok romantik.
birinin adımı seslendiğini duyduğumda arkama döndüm.
yakışıklı açık kahve rengi saçları ve bal rengi gözleri olan biri bana sesleniyor. ona dik dik baktığımı fark etmiş olacakki bana doğru ilerledi.
'' Adele Bernard sen misin?'' dedi yakışıklı çocuk.
'' Evet benim sen kimsin ve adımı nerden biliyosun?''
'' merak etme kötü biri değilim. adım Justin. Justin Bieber. Büyükannen beni seni almam için yolladı. büyükanneni tanırım benim büyükannemle çok iyi arkadaşlardı taki o vefat edince.''
''başın sağ olsun.'' dedim sessizce.
o sırada sarışın bir kız -benim striptizci siye nitelendirdiklerimden- bize doğru yaklaşamaya başladı.
'' Selam Justin. beni özledin mi?'' diyerek sırnaşmaya başladı.
'' şimdi sırası değil Harriet.'' diyerek onu ittirdi Justin.
'' bu Harriet eski sevgilim. güya ona hala deliler gibi aşıkmışım.'' dedi sırıtarak.
bavulumu çekeceğinden sürüklemeye başladı bende peşinden gidiyordum.
arabası siyahtı ve çok gösterişliydi. neyse yolda giderken radyoyu açtım Katy Perry ROAR çalıyordu. bende şarkıya eşlik ediyordum. 1 dakika sonra Justin de eşlik etmeye başladı. harika bir düet oluşturmuştuk. ben Katy ve Justin. anca rüyamda değil mi. sıkı bir Katycat im dir.
büyük annemin evinin önünde durduğumuzda Justin radyouyu kapattı ve '' harika bir sesin var.'' dedi
'' saol seninde.'' dedim.
bavulumu alıp arabasını kilitledi bende o sırada kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. 2 dakika sonra büyükannem kapıyı açtı ve bana sımsıkı sarılmaya başaldı.
''tanrım senin çok özlemişim bitanem.''
''bende seni büyükanne.''
beni bırakıp Justin'e de sarıldıktam sonra içeri geçtik. Sıcak çikolatamızdan yudumlarken geçmişten bahsediyorduk.
'' Tatlım Justin'i tanıdın mı?''
''nasıl yani?''
'' ahh hatırlamıyomusun? sen buraya geldiğinde senin tek arkadaşın Justin di.'' dedi.
bi dakka yani ben ilk öpücüğümü Justin den mi aldım.!
Umarım yeni hikayemi beğenirsiniz. bu arada Justin burda ünlü değil. mutimedia da ki kız Adele.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris Love |Justin Bieber fanfic| (Canceled)
FanficOnun adı Adele. Adele Bernard. Ailesinin ölümünün ardında Fransa'ya büyükannesinin yanına taşınan sıradan bir kız. Onun adı Justin. Justin Bieber. Kanada'da doğup Fransa'da büyüyen sıradan bir erkek. Sonra... Aşık oldular. Hayatları tamamen değilti...