Paris Love Bölüm 12/Sezon Finali Part2

631 29 8
                                    

Justin'in ameliyatı hâlâ devam ediyordu. Doktorlar endişeliydi. Kurşun kalbini 2 milimetre sıyırmıştı. Ölme ihtimali vardı. Ama yaşama ihtimali de vardı. Justin yaşamak için, Adele'i Harry'nin elinden kurtarmak için her şeyi yapıyordu. Ama yaşamayı istemekten başka bir şey yapamazdı. Bütün iş doktorlardaydı. Dışarıda bekleme bölümünde Justin'in tanımadığı bir kız vardı. Jessica. Harry'nin kuzeniydi. Harry'nin 'ajanı' desek daha doğru olurdu. Justin'in ölüp ölmediğini kontrol ediyordu. Eğer yaşarsa Harry'nin bütün planı değişecek işin içine Jessica dahil olacaktı. Adele Harry ile birlikte olmaya mâhkûm gibi. Sevdiği, değer verdiği kişiler için Harry ile olmak zorunda. Adele şu anda Harry'nin onun için dekore ettiği mavi tonlarına hâkim bir odada baygın bir şekilde beyaz yatağında yatıyordu. Tabii ki de kilit altında. Harry'de yandaki lacivert odada kalıyordu. O kilit altında olmadan kendi isteği ile uyuyordu. Niall ve Louis alt katta mutfakta sarhoş olmakla meşguldüler. Gruptan kimse Harry'i sevmiyordu. Yani şuan sevmiyor. O böyle biri değildi. Çok nazik bir centilmendi. Ta ki küçük kız kardeşi Emma sevgilisi tarafından tecavüz edilip öldürülene kadar. Harry nedense o çocuğu kendine örnek almıştı. Hayatında yaptığı en büyük aptallık bu olsa gerek. Onu kim suçlayabilir ki! 14 yaşındaydı! Korkuyordu. Aynısı Adele'e yapmaktan korkuyordu. O değer verdiği insanları incitmek istemiyordu. Özellikle Justin'i. Justin aslında onun çocukluk arkadaşıydı. Justin bunu hatırlamıyordu ama o çok iyi hatırlıyordu. Justin'i yanlışlıkla yola itmişti ve ona araba çarpmıştı. Bu olaydan sonra taşındılar ve yarışmaya kadar hiç görülmemişlerdi. Justin onun tek arkadaşıydı. Ama nedense içinde bir parça onun canını yakmak istiyordu. Bunu Adele ile yapacaktı. Kararını vermişti. Adele'i sadece intikam için kullanacak ve ona fiziksel bir zarar vermeyecekti. Ruhsal açıdan; orası belli değildi işte.

Jessica'nın büyün planı suya düşmüştü. Justin yaşıyordu. Kavgadan sonra onu vurmasına rağmen hayattaydı. Şuan normal odaya taşınıyordu. O da korkuyordu. Harry'den korkuyordu. Adele'e zarar vermesinden korkuyordu. Eğer Adele'e zarar gelirse yaşayamayacağını biliyordu. Onun yaşama sebebi tam olarak Adele'di. Doktorlar bu mucizeyi konuşuyorlardı. Tabii magazinde öyle. 'Justin Bieber mucizevi bir şekilde hayata geri döndü.' Jessica onu nasıl öldüreceğini düşünürken telefonu çaldı. Arayan Harry idi.

"Ne istiyorsun Harry?"

" Ne istediğini biliyordun Jess."

" Yaşıyor. Yapamadık."

" Bu mükemmel! hadi bir kutlama yapalım. Neden onu bize getirmiyorsun?"

"Yoğun bakımdan yeni çıktı. Onu öylece getiremem."

"O zaman onu kaçır Jess bu kadar basit. Sana güveniyorum kuzen."

"Keşke bende sana güvenebilsem Harry."

Harry'nin dediği gibi onu kaçıracaktı. Justin'in odasına girdiğinde uyanıktı.

"Sen kimsin?"

"Hatırlamıyor musun? Jus, benim. Jessica."

"Üzgünüm hatırlamıyorum."

"Doktorlar da bundan bahsediyordu. Geçici hafıza kaybı. Ben Jessica Styles. Senin kız arkadaşın."

Justin onu tanımıyordu. Hafızası gerçekten de gitmişti. Ama Adele'i hatırlıyordu. Onu hiç unutmamıştı. 'Styles' ona tanıdık gelmişti. Ama çıkaramadı.

"Pekâla. Jessica. Beni burdan çıkarırmısın?"

"Bende bunun için burdayım hayatım. sen giyin ben hemen dönücem."

Jessica koridora çıkar çıkmaz kuzenini aradı.

"Oldu say Harry. beni kız arkadaşı sanıyor ve sana geliyoruz."

"Sana güvendiğimi söylemiştim kuzen."

VE SEZON FİNALİ!

Paris Love |Justin Bieber fanfic| (Canceled)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin