Paris Love Bölüm 10

709 35 4
                                    

JUSTIN'IN GÖZÜNDEN;

"Zayn, dostum. Seni severim bilirsin. Ama durduk yere bir kıza 'Fahişe' demen hiç hoş değil." "Sen karışma Justin." Diye ittirdi beni. Adele Zayn'e iyice yaklaştı ve parmağını göğsüne koyarak onu ittirmeye başladı. "Canımı sıkıyorsun. Eğer birine fahişe demek istiyorsan sevgilin şuan uygun. Ben biraz meşgulüm. Başka zaman tekrar denersin." Dedi ve Harry ile beraber odadan çıktılar. Ama aklıma bişey takıldı. Zayn Harry'e 'senin fahişen' demişti. Yani Adele ve Harry birlikte mi? Lanet olsun. Onlar nereye gidebilir diye düşünmeye başladım ama aklıma kafeteryadan başla bir yer gelmedi. Bende yola koyuldum. Bi dakika ya. Bu çok saçma o olduğundan bile emin değilken neden onun peşine düşeyim ki!? Ama İngiltere'de Adele ismi pek kullanılmaz. Fransız ismi. ben Harry'i sorguya çeksem iyi olur. Kafeteryada cam kenarında oturuyorlardı. "Selam çocuklar!" Dedim ve yanlarına oturdum. Ben oraya gidince Adele biraz gerildi sanki.

HARRY'NIN GÖZÜNDEN;

Justin gelince Adele'in rahatsızlandığını fark ettim. Justin demişken ondan nefret ederim. X-Factor'de zaten onun yüzünden elendim. Eğer ona acı çektirecek bir yol bulursam kesinlikle denerim. "Hey Harry bi özel konuşabilir miyiz?" "Tabii dostum neden olmasın. Adele bize 1saniye verir misin?" "Hı hı. Tabii." Justin'in peşinden gittim. Tuvalete girince gerçekten de özel olduğunu anladım. "Evet? Ne istiyorsun?" "Sadece sorularıma cevap istiyorum." "Bunu yapıcağımı sana düşündüren ne?" "Insan olduğun için insanlık yaparsıN diye düşündüm." "Dinliyorum." "Adele. O kız hakkında herşeyi öğrenmeni istiyorum." "Neden?" "Çünkü. Fransa'da bir sevgilim vardı. Adı Adele'di. 3 yıl önce gitti. Ve 2 yıl öncede bana öldüğü söylendi. Kahrolmuştum. Bende ölmek istiyordum. Belki öldükten sonra şansımız olur diye. Aslında ondan nefret ediyordum. Beni kendine bağladığı için. Tanrı aşkına ben 7 yıl boyunca o kızın Fransa'ya geri gelmesini beklemiştim. O da geldi. Ve sonra temelli gitti. Şimdi beni anlıyor musun? O kız mı bilmem gerek." Aslında bu baya cazip bir durum. Eğer bahsettiği kız oysa... Fena acı çekecek.

ADELE'IN GÖZÜNDEN;

Yaklaşık 5 dakika sonra geri geldiler. Ilk defa Justin'i süzmez şansı buldum. Bayağı kas çalışmış. Belli oluyordu. Ve böyle daha seksi. Saçlarını geriye doğru dikmiş. Eskiden daha güzeldi aslında. Yani saçları anlındayken. Ama dediğim gibi böyle daha seksi. Sol kolunu full dövmeyle kaplamış. "Beklettiğim için üzgünüm tatlım." Dedi Harry. Tatlım mı!? Hadi canım! "Önemli değil.dedim sırıtarak. Justin bu sırada geri gitti. "Adele sen Fransız mıydın?" Bunu aniden sorunca afallamıştım. "Şey. Evet. Neden sordun?" "Peki 3yıl önce mi buraya geldin?" "E-evet." Bu biraz fazla garip oldu. "Ordayken bir sevgilin var mıydı?" "Harry? Iyi misin? Sorguya çekilmiş gibi hissediyorum." "Haklısın benim hatam." "Aynen öyle." Bana öldürücü bir bakış attı ama onu takmamayı sürdürdüm. "Bana bir saniye verir misin? Hemen geliyorum." Dedi ve gitti.

HARRY'NIN GÖZÜNDEN;

Justin'i buldum ve kolundan tutup soyunma odasına çektim. "Dostum senin sorunun ne!" "Kapa çeneni ve beni dinle." Başını salladı. "O kız. Yani senin eski sevgilin..." Gözleri heyecanla büyüdü ama şimdi söyleyeceklerimden sonra ne kadar heyecan kalır bilemiyorum. "... Benim şimdiki sevgilimmiş. Yani bu Adele o Adele. " sadece dondu. "S-sevgilin mi?" Kafamı salladım. "N-nasıl ya! Benim sevgilim o!" "Justin sakin olur musun!?" "Hayır Harry olamam!"

JUSTİN'İN GÖZÜNDEN;

O alçak piç herif sevgilimi, hayatımın anlamını çaldı benden sakin falan olamam ben. Harry'e atabildiğim en sert yumruğu geçirdim ve kafeteryaya ilerledim. Adele eski yerinde camdan dışarıyı izlerken buldum. "Selam." Dedi ve ayağa kalktı. Gözünde korku vardı. Kolundan tutup kendime çektim ve öpmeye başladım.

EVET BILIYORUM BU BÖLÜM BAYAĞI KISA OLDU AMA NE KADAR VOTE GELIRSE ONA GÖRE YB YAZIYORUM. YANI SIZE BAĞLI.

Paris Love |Justin Bieber fanfic| (Canceled)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin