Martıların sesi, o mavimsi denizin dalgalarının sesi, geminin bir beşik gibi sallanması...
Nerdeyim ya ben? Cennette mi ne?
En güzeli de burak'ın sesiydi...
"Günaydın bitanem.." yanağıma ıslak bir öpücük bıraktıktan sonra beni kollarının altına aldı. Kokusunu içine çektim. Sıkı sıkı sarıldım..
"Seni çok seviyorum." Dediğinde kocaman gülümseyip, yanağına bir öpücük kondurdum.
"Ben de seni seviyorum." Dedim,
Bu aşkımız hiç bitmemeliydi bizim bence.
Hani derler ya, büyük aşklar, kavgayla başlar.. bizimki de öyle miydi ne?
"Ben çok acıktım, hava da çok sıcak, Bunaldım." Dedim.
"Gel bakalım, sana sürprizim var " dedi oda. Beni kaldırarak elimden çekmeye başladı. "Yine mi? Bi güm ben de yapmalıyım sana." Dedim. Beni yukarı çıkartarak, "ilk önce benim hazırladığım kahvaltıyı yicez. Sonra da.." dedi ve duraksadı.
"Sonra da?" Dedim sorarcasına.
"Sürpriz." Dedi. Gülümseyip burağın hazırladığı kahvaltıya bir göz gezdirdim. "Beğenmedin mi?" Dedi. "Saçmalama. Çok güzel olmuş. Senin bu kadar hamarat olduğunu bilmiyordum." Diyerek koltuğa oturdum. Deniz çok güzeldi. Ve bu da iştahımın daha çok açılmasına neden oluyordu. Telefonum aklıma geldiğinde, "telefpnum nerde?" Dedim burağa.
Gözüyle işaret ettiği yere baktım.
Yanımdaymış.
Telefonun kilidini girip cevapsız aramalara baktıp. Tam tamına 30 taneydi. Ve mesaj da vardı. 5 taneydi mesajda.
Mesajlar ve cevapsız aramalar nehirdendi.
Hemen mesajlara baktım. Kötü bir şey mi olmuştu?
Kimden; kankiteycom... evet değiştirmiştim nehirin adını.
Masal çok kötüyüm.
Kimden; kankiteycom...
Masal yardım et.
Kimden; kankiteycom...
Masal!! Lütfen beni yalnız bırakma.
Kimden; kankiteycom...
Masal, barış...
Kimden; kankiteycom...
Masal ben dayanamıyorum... o bana bunu yapamazdı.
Gözlerim çıkcak gibiydi resmen, barış ona ne yapmıştı, neden beni yalnız bırakma diyordu?
"Masal, ne oldu?" Diyen burağa mesajları gösterdim. O okuduktan sonra, hemen nehiri aradım.
Arıyor...
Arıyor...
Arıyor...
Açmıyordu!
"Ya burak! Hemen eve gidelim. Açmıyor bu!" Dedim. Hızlıca üzerimizi başımızı düzelttikten sonra hemen gemiden indik.
Eve vardığımızda hemen zili çaldım. Açmıyolardı!
Hemen gül teyzeyi aradım. Telefonu açtığında, ağlama sesleri duymuştum.
"Gül teyze?" Dedim.
"Masal... nehir..." dedi ve hıçkırıklarını durdurmaya çalıştı.
"Ne oldu nehire?!" Dedim bağirarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
Fiksi RemajaKardeşinin ölümünü hastalıktan sanan masal, aslında babasının öldürdüğünü biliyor muydu? Bu yalanı öğrenmesi, Evi terk etmesi, Nereye gideceğini bilememesi... Daha başına ne gelecekti? İntikamını nasıl alacaktı?