Глава 2

631 68 1
                                    

СЪБУЖДАНЕТО
Мхм ето го и него. Началото:

Беше зимата и валеше обилен сняг. Това беше хем любимият ми сезон хем и любимият ми сезон за романтика. Макар студено ми беше весело и наспано както всеки ден. Днеска при своето събуждане получавам щастливо съобщение за началото на Коледната ваканция( макар странно така ни известяват за ваканции). Вече се чувствах великолепно и макар леко сънена реших на сляза долу(по ношница) и да закуся с моето семейство. Но когато слизам по стълбите под краката ми е мокро. Веднага се сещам, че сигурно сестра ми Буби е разляла поредната чашка на Winx на пода, а мама е на работа и ще трябва да повикам баба ми Сузи(която ни гледа двете), за да почисти. Но когато поглеждам надолу, осъзнавам че кошмара е започнал.....даже се чувствам като идиотка как не съм видяла всичко видимо и за пет годишно. Аз бях стъпила в локва кръв, погледнах стените и целите бяха с отпечятъци на кървави пъце. Тогава се затичах към кухнята където видях......МАМА!?! Тялото и лежеше мъртво, а аз и виках и виках с цел непостижимото събуждане.

Час по късно татко пътуваше от командировка насам, а аз гледах като вцепенена как прибираха безжизненото тяло на собствената ми майка. Питах се " Това сън ли е!?!" или "Реалити шоу!?!", но всичко това ми дойде в повече. Припаднах и се молех това да е края, но то само беше започнало.

*Благодяря ви, че четете.*
*Сри за правописните грешки.*

Хорора на моя животWhere stories live. Discover now