🔝Melanie Martinez🔝Аз: - Мелани - простичко казах аз със същия тон като нея - И каква е историята ти? -допълних аз.
Клара: - Клара. Името ми е Клара - повтори и изчезна. Изведнъж всичко беше ясно и аз се намирах отново у нас. Замислих се. Трябваше да разбера каква е тази кукла.
Станах от леглото и се преместих на бюрото си. Отворих лаптопа си. Влязох в Google и написах "кукла". Нито имаше информация или мистериозна история, нито една от снимките приличаше на нея. Търсих, но нищо. Пробвах пак и написах "куклата Клара". Изчаках да зареди. Отворих първата страница и започнах да чета:
"Преди почти 15 години се случва огромна трагедия в щата Калифорния, САЩ. Катрин - 14 годишно момиче от един от кварталите на щата, отива заедно със семейството си до близкия детски магазин. Малката и' сестра си взима кукла и и' дава името Клара. Ден по - късно мистиериозно как майката бе намерена мъртва в кухнята. Така умират всички майка в квартала. Траурна седмица по- късно умират и двете деца, а най-вероятно и бащата. Единствено от тази история остава куклата. Виновник не се намира, докато не се решава, да се провери за свръхестествени сили. Експертите проверяват цялата къща, но единственото, което ги спира е куклата, а около нея наредени хиляди малки вуду кукли и техни вещти. Те я взимат със себе си, като целта им е да я затворят, но така и не успяват. В колата намират само двете мъртви тела и отзад на задните седалки, две малки вуду кукли и два телефона. Тя остава последният обвинен по голямото клане. Куклата така и не се намира."
Потреперих, като се сетих за мен, наще, хората в квартала. Значи тя е виновна за всичко. И значи Дявола ми помагаше. И значи аз трябва да я убия.
Клара: - Е, значи най- накрая разбра. Време е да се оттърва и' от теб.
Пак съм редовната аз. Един път да си спазя обещанието. И ето пак ще има нова глава в следващите три дена. Оставям ви да си мислите дали тя ще се спали, дали някой ще я спаси или накрая ще умре. Не смятат финала да е никак скоро, но никой даже и самата аз не зная какво ще се случи, защото няма резюме за втори сезон, както за първи. Така и така, обичам ви.
Монкса❤
YOU ARE READING
Хорора на моя живот
Horror"Все пак не всеки знае моята хорор история. Не всеки е изживявал моя ужас." - това пишеше на надгробната ми плоча. И да аз съм мъртва или по точно жестоко убита.