Алармата ми би в 7 часа. Станах и започнах да се оправям. Трябваше да се измия и изкъпя. После да закуся, да почистя кръвта от пода и да ходя на ПОРЕДНИЯ пазар. Ама все тъй скучни работи. Не,че имаше за кого да чистя но все пак самите ти прозорци да са изцапани с кръв....аммм хич не е зловещо. Що пък да е....то и съседите са лунатици, които убиват(черен хумор дами и господа + лунатици). Тръгнах към банята. Съблякох нощницата си и влязох в банята. Топлата вода погали тялото ми. Поседях си вътре и се замислих дали сега някой може да влезе у нас- сигурно. Трябваше да взема мерки. Но тях по късно, защото се осъзнах,че седя сигурно вече 40 мин. в банята поради факта, че водата стана студена. Излязох веднага и тръгнах да си мия зъбите. Изтисках бобово зърно от пастата, което нанесох на четката и обилно затърках върху зъбите си.
Вече бях готова, даже се и облякох. Свърших само за час и трийсет минути всичко. Слязох долу в кухнята при ножовете(АГАГАГА). Не разбирам защо се оправих, а сега ще чистя кръв и най-вероятно ще се изцапам, ама то нали бойлера ще затопли водата до тогава. Какъв е проблема? Само трябва да си облека по стари дрехи. Разбира се, че имах такива. Пазя ги, защото си падам плюшкин. Качих се отново и извадих възможно най- късите си къси гащички и едно спортно бюстие. Иглеждах амиии...секси? Все пак и убийците може да са секси( по някакъв убийствен начин). Излязох от стаята си и влязох в съседната стая-банята. Грабнах всички възможни препарати за които съм чувала и пет парцала. Занесох ги долу, но после пак се качих за голяма кофа с вода и пак слязох. Започнах да си търкам пода, прозорците, кухненската мивка, барплода, шкафовете или общо взето казано всичко в кухнята. След три часа уморителен труд свърших. Бях доста доволна, но като си го представих всеки ден да го правя 🔫( така се чувствах). Сега ми оставаше да пазарувам. Мислех трийсет минути, кой магазин да изкупя и накрая реших. Беше само 12 часа сутринта, а аз бях толкова изморена, като се едно съм бодула до толкова часа ама през НОЩТА . Разбира се нямаше да изляза като първото зомби, затова реших да си сложа малко коректор под очите, гланц и спирала. Уха, а сега остана и да се преоблека и хоп на колата. Щах да отида до мазина на Ray•Ban, докато..........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Татрададааааа...такам сри, че не качвам обаче минах втора смяна в ПМГ-то и не можех да пиша, а и е последна седмица и силите са ми на макс. Влизам в положението на всички ( всеки, който учи или работи, ама може и друго😂😂). Та обещавам нова глава в петък и още една в неделя, а след като завърша в сряда при всяка възможност, ще качвам през ден. Дано да ви харесва черния хумор, а в другата глава убийства(така ще карам и за на пред, защото не искам книгата да свърши на 20-та глава, поне на 30-та глава). Срии, че е и кратка но искам само да пусна нещо малко докато се освободя. И чакам от вас също нови глави.А И БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ЧЕТЕТЕ ТАЗИ ГЛУПОСТ НЕЗЕМНО И УБИЙСТВЕНО ЗЛЕ, НО ВЕЧЕ ИМАМ ХИЛЯДА ЧЕТЕНИЯ И АААА МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ!💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Обичам ви, Монкса💙💗💚💛
Думи(общо от всичко + думи и бройката на думи😂😂): 587
YOU ARE READING
Хорора на моя живот
Horror"Все пак не всеки знае моята хорор история. Не всеки е изживявал моя ужас." - това пишеше на надгробната ми плоча. И да аз съм мъртва или по точно жестоко убита.