.......Виждах себе си и тях. Всички убити от мен, седяха около мен. Наведох се и взех от нищото малко камъче. Пуснах го, но образа им не изчезна. Пуснах едно, още едно, и още едно, но нищо. Мамка му. Гледаха ме толкова...ъгххх. Не мога да се изразя, просто нямам думи. Толкова е странно, но все пак не ми пука. Трябва само да намеря изход от това място. Може да скоча в кладенеца, но дали ще умра. THE FUCK безсмъртна съм. Ако имах пистолет щях да го докажа, но и кладенеца става. Вдигнах единия, после втория си крак и седнах на края, като секунда, две по- късно вече летях и съответно цамбурках във водата. Плувах и се оглеждах. Да аз виждах под водата. Виждах моите приятели, моите убийци, моите жертви. Чувах шума на водата около себе си, но не за дълго. Не бях сама, затова забързах крачка, докато не се обърнах. Видях го. Беше той и само той. Не бях готова за това. За Смъртта. И точно от него. Той и неговата мъртва групичка от мъртъвци. Явно пак ще бягам и убивам за алчния си жимот. Пфф нямам оръжия и явно ще се бия с ръце. Изпуках пръсти и се подготвих.
...........................ЪГХ...............................Monksa is back, bitches.😂💖
I'm so sorry.😖
Okay, i'm stop with that.😏
Съжалявам, че не съм пускала глава скоро и ви препоръчвам:
С главата надолу и краката нагоре - на xxxbella312xxx и Holland_03 - гарантирам за доста смях и добро качество. Посвещавам и главата на тях двете, защото те са моите най-редовни читатели и им брагодаря безкрайно много.
😂Монкса, пак утре ще е тука😂
Поздрав от мен и старото ми сирене или още история😏😅😆
💋Монкса💟
ESTÁS LEYENDO
Хорора на моя живот
Terror"Все пак не всеки знае моята хорор история. Не всеки е изживявал моя ужас." - това пишеше на надгробната ми плоча. И да аз съм мъртва или по точно жестоко убита.