Burağın aldığı ani karar anne ve babasının hoşuna gitmemişti.
Fakat Burak fikrinden dönmedi.
Herşeyi hesaplayarak yapan dikkatli biri olan Burak ilk defa ailesini dinlemeden hareket ediyordu.Anne ve babası bu zamana kadar hiç sorun yaşamadıkları oğullarının evliliğini onaylamak zorunda kalmıştı.
Lema mahcup bir şekilde" Benim yüzümden ailen ile kötü olmanı istemiyorum" diye üstelesede
"O delice seven kıza ne oldu yoksa artık beni sevmiyor musun? O zaman evlenmiyelim"
Lema telaşlandı:
"Hayır elbette istiyorum evlenelim"Burak evliliğini yarıyıl tatiline denk getirdi.
Böylece ders açıkları olmadan Türkiyeye dönüp geri döneceklerdi.Onların bu heyacanlı anları Ayşeyi özendirmişti.
Lemayı içten içe kıskanmaya başlamıştı.
Halbuki Gökhan ile ikisi daha önce sevgili olmuşlardı.
Burak onca zaman acı çektirdiği kızla bu kadar çabuk evlenmek istemesi onu şaşırtmıştı.
Yoksa Gökhan onu evlenicek kadar sevmiyor muydu?Rana onun aklından geçenleri okumuştu
Ayşenin yanına gelerek fısıldadı."Burak Lemayı aşağı yukarı okula ilk geldiği günden beri seviyor bakma inadından dolayı sevmiyor muş gibi yaptığına aşkları sizden eski yani.
Ayrıca Gökhan da seni çok seviyor.
Boş yere kuruntu yapıyorsun.Ayşe düşündüklerinden utandı.
- Onun vampir olduğunu bile kabullendim yinede benden uzak durmaya çalıştığını hissediyorum.
- Evet vampir olduğunu yeni öğrendin Burak ilk öğrendiğinde aşık olduğu kızdan vazgeçmişti sen ise hemen kabullendin ama.
- Aması ne Rana?
belki Gökhan beni yeni sevmeye başlayabilir fakat ben ise onu dört senedir delice seviyorum.-Senin ona olan aşkını biliyorum Gökhanda biliyor oda seni delice seviyor işte bu yüzden de incitmekden korktuğu için bir adım geride duruyor.
- O beni incitmez ki.
-Senin durumun ben ve Lemadan farklı açıkca söylemek gerekirse eğer sen bir vampirden hamile kalırsan ölebilirsin.
Ayşenin gözleri doldu :
- Yani biz evlenemiyeceğiz yada normal bir ilişkimiz olamıyacak onu mu demek istiyorsun?
Anlamalıydım sadece arkadaş olarak takılıcağız.Rana onun çok üzüldüğünü anladı:
- Gökhan daha yeni vampir oldu bir kaç sene sonra daha tecrübeli ve iradeli bir vampir olucaktır.
Aslında çok iyi idare ediyor ama konu sen olunca dikkatli davranmak istiyor.- Bunun sonu yok değil mi? ben ölmiyeyim diye bana asla dokunmayacak. Ayşe daha fazla konuşmadan ağlayarak odasına çıktı.
Rana ardından seslendi.
Sınırlarını bilirsen hiç bir şey tehlikeli olmaz.Fakat Ayşenin onu duyabilecek bir ruh hali yoktu .
Rananın cümlesini Burak içinden tekrarladı.
Lema ile olan ilişkisinde sınırları korumalıydı ki huzuru bulmaları için bu önemliydi.Eve yeni gelen Gökhanın gözleri Ayşeyi aradı.
Rana olan biteni ona anlattı.- Onu nasıl teselli edebilirim?
- Bana mı soruyorsun?
bir şekilde teselli et. Benden bu kadar çünkü acıktım.Furkan az önce iki persiyon büftek yiyen eşini restauranta götürmeyi teklif edince Rananın neşesi artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk kalpler sevebilir mi?
VampireSafkan vampir olan bir kızın Zenginlerin gittiği koleje gitmesiyle hikaye başlıyor Bu vampirin insanlara uyum sağlaması pekte kolay görünmüyor Benim kalbim senin gibi biri için acı çekiyor. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Dedi Furkan.... Halbuki...