3.Bölüm Okula yeni öğrenci

50K 2.3K 775
                                    

Rana okulun bahçesinde toplanan öğrencileri ağacın tepesinden gözlüyordu.
Elinde olsa hiç aşağı inmezdi.

Zengin ve şımarık tiplerle aynı okulu paylaşacağını düşündükçe annesine daha da sinirlendi.

Furkan her zamanki gibi iki sadık arkadaşıyla birlikte okula geldi.
Bu üç arkadaş küçüklükten beri kardeş gibi büyüdükleri için hiç ayrılmazlardı

Aslında üçününde karakteri birbirinden oldukça farklıydı.Bu kadar farklı fikirlerine rağmen anlaşmaları şaşırtıcıydı.

Furkan okulun en popüler sosyal faaliyetlerine katılan sporla ilgilenen genciydi.
Diğer ilgi alanı ise :Güzel olan her kızla gönül eğlendirmekti
Ciddi bir ilişkisi olmamıştı henüz
Zaten bunun için oldukça gençti.

💻
Gökhan ise tamamen bilgisayar alanında sanal alemde öncüydü .
Ayrıca vücut yapma sporu sayesinde kalıplı bir gençti .

Burak ise okulun ders konusunda başarılı inek diye adlandırılan öğrencisiydi.
Elinden kitap düşmediği için henüz bir sevgilisi yoktu.
Fazla gülmez iki arkadaşı haricindekilerle pek konuşmaz,
Konuştuğunda ise dalga geçerdi.
Aptallara tahammülü yoktu.

Karakterleri farklı olsa bile çok yakın arkadaştılar.

Furkan; kızların ona hayran bakışlarından memnun bir şekilde yürüyordu.
Yakışıklılığı sayesinde sürekli etrafında onu izleyen kızlar yüzünden fazla ego sahibi olmuştu.
Oldukça özgüveni vardı.
Onu bu hala getiren kızlara karşı dudaklarında bir küçümseme sinsi bir gülüşü vardı. kasti bir şekilde gönül eğlendiriyordu.

'' Babannesinden daima duyduğu ; her çiçeği kokla ama baban gibi bir çiçek yüzünden acı çekme '' sözüne uygun bir delikanlı olmuştu.

Cansu ise çocukluğundan beri saplantılı bir şekilde Furkanı seviyordu.okulun en güzel kızı olduğu halde karşılıksız aşkı yüzünden mutsuzdu.
Okulun en güzel kızı olduğunu herkes kabullensin istiyordu.
Cilt bakımına,makyajına kıyafetine son derece önem verirdi.
Furkanın kalbine girebilmek için sürekli çabalıyordu.

Ama Furkanın hayatında aşk diye bir kavram yoktu.
Cansu yinede Ümidini yitirmeyecekti .
bu sene son seneleri olduğu için elinden geleni yapıcaktı.

Furkanın vicdanı gayet rahattı onu sevenlere açıkca söylüyordu.kimseye aşık olma sözü vermiyordu.
O zaman neden üzülmeliydi ki?
karakteri buydu.

Zil sesiyle beraber tüm öğrenciler sınıflarına girmeye başladılar.

Rana ilk önce öğretmen odasına gitti.Daha önce atandığı okulun belgelerini gösterdi.

Füsun hanım şaşkın bir şekilde
Ranayı süzdü.

"Demek bu dördüncü okulun sebebi annenin çok farklı yerlerde doktorluk yapması.

" Amerika da ,filistin de,Afrika da okumuşsun ilginç..."

"Tek ilginç olan bu değil diye
İçinden söylendi Rana

Annesi savaş olan her yere bayılırdı öğretmene bunu söylese kimbilir kadın ne hale gelirdi.

-Seni sınıfına götüreyim dedi Füsun.
Güneş gözlüğünü de çıkar sınıfta onu takamazsın değil mi canım?

"Kadın beni kibarca uyarıyor ama içinden kızgın ah bu insanlar göz rengim siyaha dönünce çıkarıcağım zaten diye içinden geçirdi"

Rana soğuk tavrını hiç değiştirmeden öğretmenin peşinden yürüdü. Gözlüğü eline aldı
Her hali hayattan bıkmış şekildeydi.
Sınıfa girdiğinde;
bahçede fark etmedikleri bu kıza şaşkınlıkla baktılar.
Okula yeni Öğrenci geliyor ve kimsenin haberi yoktu.

Soğuk kalpler sevebilir mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin